Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 3-reeks berline

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Navigatie met muziek, met locatie (coördinaten, straat en dergelijke), met reiscomputer, boordcomputer...

Het stukje navigatie is dan even groot als bij de business denk ik, je ziet gewoon nog een pak extra informatie.
    En in het splitscreen komen de afslagen en zo en zie je hoe ver je nog van de volgende afslag verwijderd bent terwijl je in het navigatie scherm nog steeds de volledige kaart ziet.
    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
    Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
    If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door plex Bekijk Berichten
      ...en dan zo'n lelijk bakske tegen het raam?... nee, liever niet...alles ingebouwd is veel beter ....imo....
      vind ik ook. bij mijn auto is de gps ingebouwd en gaat toch beter dan een tomtom. gewoon modernere kaarten "kopen" en via SD kaart uploaden
      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
        Navigatie met muziek, met locatie (coördinaten, straat en dergelijke), met reiscomputer, boordcomputer...

Het stukje navigatie is dan even groot als bij de business denk ik, je ziet gewoon nog een pak extra informatie.
        En in het splitscreen komen de afslagen en zo en zie je hoe ver je nog van de volgende afslag verwijderd bent terwijl je in het navigatie scherm nog steeds de volledige kaart ziet.
        Bedankt hé...nu wil ik terug de Professional versie (grapje)

Comment

...zo bedoel ik het niet maar vind persoonlijk dat als je voor zo'n bmw kiest ( en ja uiteraard meer € voor merk/design ) dat een TomTom niet past in het dashboard...
          Mja , ik begrijp echt niet wat er mis is met een Tomtom in een doordeweekse familiewagen. Zulk toestel , weliswaar wel een Medion uit de Aldi ,voldoet uitstekend in mijn Golf en brengt me in heel Europa op mijn bestemming. Het prijsverschil besteed ik dan toch liever aan een goed doel zoals Artsen zonder grenzen.
          .

Comment

• Wtf je bent aant trollen gast.
            Ik heb geen nieuwe velgen gekocht deze zomer voor de gti, ik heb voor 1500€ aan stiftjes van Damiaan gekocht ...

Comment

• Ben blij dat er hier nog mensen zijn met een hart voor de minderbedeelden. De Damiaanactie verdient alle steun.

Comment

• Weet er iemand een link waar je de standaard 320D ED aero velgen goed kan op zien?

Comment

• Deze?: http://imganuncios.mitula.net/bmw_se...6484069474.jpg

Comment

• Zijn dat de standaard wieldoppen? Ziet er toch zeer mooii uit zeker?

Comment

• Thanks

Comment

• Stomme vraag maar weet iemand of de klok in de auto automatisch gesynchroniseerd wordt? (via RDS / radiografisch?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                          Mja , ik begrijp echt niet wat er mis is met een Tomtom in een doordeweekse familiewagen. Zulk toestel , weliswaar wel een Medion uit de Aldi ,voldoet uitstekend in mijn Golf en brengt me in heel Europa op mijn bestemming. Het prijsverschil besteed ik dan toch liever aan een goed doel zoals Artsen zonder grenzen.
                          .
                          Met een DomDom is helemaal niets mis. Functionaliteit is top, maar ik vind dat in bepaald soort wagens gelijk sommige Duitsers het geen zicht is van die kastjes tegen de voorruit of op het dashboard. Een ingebouwd navigatie systeem is veel beter afgewerkt. Daar doen we het toch voor, interieur afwerking.

Enkele opties zijn onontbeerlijk op dit soort wagens. Zoals: ingebouwde navigatie, Xenons, Alu-velgen, ledere bekleding,...

Als ik Artsen Zonder Grenzen wil sponsoren kan ik ook in plaats van een BMW een Dacia kopen, het is maar hoe je het bekijkt.
                          Last edited by ; 05/08/2012, 11:25.

Comment

Stomme vraag maar weet iemand of de klok in de auto automatisch gesynchroniseerd wordt? (via RDS / radiografisch?)
                            Is dat niet op alle wagens zo tegenwoordig? Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor de laatste keer op een wagen de tijd moeten instellen heb. Behalve misschien bij voorgenoemde Dacia's...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MrTC Bekijk Berichten
                              Is dat niet op alle wagens zo tegenwoordig? Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor de laatste keer op een wagen de tijd moeten instellen heb. Behalve misschien bij voorgenoemde Dacia's...
                              mijn Volvo V50 heeft dat al zeker niet.. (manueel juist zetten)

Comment

• Het klokje in mijn Golf Blue Motion moet ik ook elke zes maanden een minuutje bijregelen. Al bij al een kleine moeite.

Comment

Zijn dat de standaard wieldoppen? Ziet er toch zeer mooii uit zeker?
                                  Gek dat je dit moet vragen, je vond ze toch zo mooi op die van je broer?

Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                                  Mooie wagen in zijn klasse. Mijn broer heeft net een witte 316d besteld zonder verdere opties. De wieldoppen vallen best wel mee en zijn makkelijk te reinigen. De enige verandering die hij nog wil doorvoeren is het plaatsen van zwarte stootstrips op deuren en bumpers. Jammer dat ze die op dit en het vorige model hebben wegbezuinigd. Gelukkig is er nog Auto5.

Zijn er geen andere plaatsen waar je interessant kunt gaan doen?
                                  1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• ik heb de wagen van mijn broer nog niet gezien. Hij is in bestelling. Ze hadden geen witte 316d zonder opties op voorraad bij BMW. Hij wacht nu op de aanbiedingen bij de Aldi om een GPS te kopen. Waarom zou een gps op het raam gekleefd niet voldoen voor zogenaamde klassewagens als BMW , Skoda , Audi en dergelijke maar wel voor modellen van een zogenaamd lagere klasse ? Rare redenering toch.

Comment

• Onlangs een F30 met xenon gezien, een ongelofelijke wereld van verschil met de exemplaren zonder. Die auto heeft gewoon xenon nodig.

Comment

ik heb de wagen van mijn broer nog niet gezien. Hij is in bestelling. Ze hadden geen witte 316d zonder opties op voorraad bij BMW. Hij wacht nu op de aanbiedingen bij de Aldi om een GPS te kopen. Waarom zou een gps op het raam gekleefd niet voldoen voor zogenaamde klassewagens als BMW , Skoda , Audi en dergelijke maar wel voor modellen van een zogenaamd lagere klasse ? Rare redenering toch.
                                        Skoda een klassewagen?!

Comment

ik heb de wagen van mijn broer nog niet gezien. Hij is in bestelling. Ze hadden geen witte 316d zonder opties op voorraad bij BMW. Hij wacht nu op de aanbiedingen bij de Aldi om een GPS te kopen. Waarom zou een gps op het raam gekleefd niet voldoen voor zogenaamde klassewagens als BMW , Skoda , Audi en dergelijke maar wel voor modellen van een zogenaamd lagere klasse ? Rare redenering toch.
                                          Welkom terug, Ferdinand. Vroeger was je wel geloofwaardiger

Comment

Working...
                                          X