Oorspronkelijk geplaatst door stradge
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW F30 3-reeks berline
Collapse
X
-
Comment
-
Zilver is een prachtige kleur voor deze nieuwe 3 met M-Sportpakket.
De 20'ers zijn wel groter dan de optionele 19'ers van het M-sportpakket, maar ik vind ze minder knap.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SkidRow Bekijk BerichtenWelke kleurtje is dat ? Zilver ?
Inderdaad Glacier Silver. En fuck, dat ziet er goed uit
Comment
-
BMW heeft z’n 3-serie-gamma naar onderen uitgebreid met de nieuwe 316i. Bovendien is er nu de extra zuinige 320i Efficient Dynamics Edition.
De 1,6-liter turbomotor heeft een vermogen van 136 pk en het maximumkoppel is 220 Nm. De sprint naar 100 km/h kost 8,9 seconden en de topsnelheid is 210 km/h.
Tweede nieuweling is de 320i Efficient Dynamics Edition, die heeft dezelfde 1,6-liter turbomotor onder de kap, maar dan met een vermogen van 170 pk en een maximumkoppel van 250 Nm. De sprint naar 100 km/h kost 7,6 seconden en de topsnelheid is 230 km/h. Het gemiddeld verbruik is 5,3 l/100 km en de uitstoot 124 gram Co2/km.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Howowcanigo Bekijk BerichtenInderdaad Glacier Silver. En fuck, dat ziet er goed uit2016 - BMW 4GC 440i Jatoba
2011 - E89 - Z4 sDrive20i Alpine Weiss III
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenBMW heeft z’n 3-serie-gamma naar onderen uitgebreid met de nieuwe 316i. Bovendien is er nu de extra zuinige 320i Efficient Dynamics Edition.
De 1,6-liter turbomotor heeft een vermogen van 136 pk en het maximumkoppel is 220 Nm. De sprint naar 100 km/h kost 8,9 seconden en de topsnelheid is 210 km/h.
Tweede nieuweling is de 320i Efficient Dynamics Edition, die heeft dezelfde 1,6-liter turbomotor onder de kap, maar dan met een vermogen van 170 pk en een maximumkoppel van 250 Nm. De sprint naar 100 km/h kost 7,6 seconden en de topsnelheid is 230 km/h. Het gemiddeld verbruik is 5,3 l/100 km en de uitstoot 124 gram Co2/km.2016 - BMW 4GC 440i Jatoba
2011 - E89 - Z4 sDrive20i Alpine Weiss III
Comment
-
Gisteren is een dochter van een vriend van mij met een 318D berline op de E40 zwaar verongelukt
Ze was eerder die dag al midden op de autosnelweg (2de rijvak) na even te moeten remmen volledig stil gevallen.. de wagen was toen al in een soort van noodstop geslagen (remmen volledig dicht nadat ze zelf even had geremd). Toen heeft ze hem wel terug kunnen starten... na een tijdje verder te rijden net 't zelfde terug maar toen reed er een vrachtwagen achter haar die haar achteraan aanreed, nog eens in de zijkant tijdens het tollen en uiteindelijk de vangrail ingeduwd heeft. Gelukkig enkel een breuk aan de pols en wat hechtingen... airbags langs alle kanten open...
Auto zal wel total loss zijn en het vertrouwen is wel volledig weg want als een auto zo paar keer midden op de baan alles toeslaat dan zit je nooit meer op je gemak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichtenwelke velgen zijn dit? ziet er super uit!VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk BerichtenGisteren is een dochter van een vriend van mij met een 318D berline op de E40 zwaar verongelukt
Ze was eerder die dag al midden op de autosnelweg (2de rijvak) na even te moeten remmen volledig stil gevallen.. de wagen was toen al in een soort van noodstop geslagen (remmen volledig dicht nadat ze zelf even had geremd). Toen heeft ze hem wel terug kunnen starten... na een tijdje verder te rijden net 't zelfde terug maar toen reed er een vrachtwagen achter haar die haar achteraan aanreed, nog eens in de zijkant tijdens het tollen en uiteindelijk de vangrail ingeduwd heeft. Gelukkig enkel een breuk aan de pols en wat hechtingen... airbags langs alle kanten open...
Auto zal wel total loss zijn en het vertrouwen is wel volledig weg want als een auto zo paar keer midden op de baan alles toeslaat dan zit je nooit meer op je gemak
Amaai stel u voor,ni leuk om mee te maken
Tja dat vertrouwen dat weg is..... Ik zou dezelfde auto niet meer vertrouwen (maar dat zal zo te horen wel een totall löss zijn), maar dat heeft niets te maken met de betrouwbaarheid van een model en/of een merk.
Ik heb een collega die een 4 tal jaar geleden een nieuwe volvo s40 kocht en die na 6 maanden heeft moeten wegdoen omdat hij vreesde voor de veiligheid van hem en zijn gezin, hij heeft daar de meest waanzinnige dingen mee meegemaakt.
Wat ik op dit en andere fora lees (en uit de ervaringen van mijn schoonbroer die ondertussen 240000km op zijn v50 heeft staan) is dit juist een betrouwbare auto.
Zo zie je maar2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km
2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk BerichtenIk twijfel of dat de 397 18" zijn (uit de Sport line) of de 401 19", vermoedelijk die laatste gezien de grootte van de velgen op de foto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk BerichtenGisteren is een dochter van een vriend van mij met een 318D berline op de E40 zwaar verongelukt
Comment
Comment