Ik sta op het punt om misschien te kiezen voor een 3 reeks als nieuwe lease wagen, nu vroeg ik mij af of er hier tussen zitten die het verschil kennen tussen het hifi systeem en het duurdere Harmann Kardon systeem. En ook tussen het nepleer en het echt leer. Het is de eerste keer dat ik voor een bmw zou gaan, dus ik ging meteen voor het echt maar de verkoper vertelde me dat sensatec veel populairder is en dat ik het geld best aan andere opties zou besteden?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW F30 3-reeks berline
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door greuntesop Bekijk BerichtenIk sta op het punt om misschien te kiezen voor een 3 reeks als nieuwe lease wagen, nu vroeg ik mij af of er hier tussen zitten die het verschil kennen tussen het hifi systeem en het duurdere Harmann Kardon systeem. En ook tussen het nepleer en het echt leer. Het is de eerste keer dat ik voor een bmw zou gaan, dus ik ging meteen voor het echt maar de verkoper vertelde me dat sensatec veel populairder is en dat ik het geld best aan andere opties zou besteden?
Echt leder is natuurlijk beter dan Sensatec ('t zou jammer zijn voor meer dan €1000 verschil), maar het prijsverschil is niet te verantwoorden, je kan inderdaad je budget beter aan andere opties spenderen, bijvoorbeeld de geweldige 8-traps automaat en/of de Xenon koplampen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SKIwi Bekijk BerichtenIk rij nu een week met mijn 3 Touring en ik kan je zeggen: de verkoper heeft gelijk
Echt leder is natuurlijk beter dan Sensatec ('t zou jammer zijn voor meer dan €1000 verschil), maar het prijsverschil is niet te verantwoorden, je kan inderdaad je budget beter aan andere opties spenderen, bijvoorbeeld de geweldige 8-traps automaat en/of de Xenon koplampen.
Greetz,
Canonball
E91 325dA 2007
E89 Z4 s23i 2011Greetz,
Canonball
-
Nog een nieuw vraagje.
Ik was wat details aan het opzoeken ivm het iDrive systeem en blijkbaar is men aan het upgraden naar iDrive 4.2 /CIC-HIGH, betere processor, aparte graphics card,.... Nu heb ik gemerkt dat de eerste offerte die ik kreeg verschilt van de laatste, plots stond er 'iDrive touch' en was ConnectedServices beschikbaar. Weet iemand of dat wil zeggen dat vanaf nu in de 3 reeks ook de laatste versie van iDrive wordt ingebouwd? Het is een beetje verwarrend, bij de voorstelling spreekt men van 200GB opslag terwijl in de prijslijst nog steeds 20GB staat...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SKIwi Bekijk BerichtenIk rij nu een week met mijn 3 Touring en ik kan je zeggen: de verkoper heeft gelijk
Comment
-
Je hebt toch airco?
ik heb ook 3,5 jaar met Sensatec rondgereden en daar toch geen bijzondere last van ondervonden.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Ja, maar daar komt die airco niet he. Het enige dat bij mij schijnt te helpen zijn geventileerde zetels (vaak op huurwagens gehad). Ik zweet rap, heb alleen een beetje schrik dat het uit de hand loopt op plastiek Aan de andere kant, als je het echt leer bekijkt lijkt het zo fel behandeld dat het ook een beetje op plastiek lijkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door greuntesop Bekijk BerichtenJa, maar daar komt die airco niet he. Het enige dat bij mij schijnt te helpen zijn geventileerde zetels (vaak op huurwagens gehad). Ik zweet rap, heb alleen een beetje schrik dat het uit de hand loopt op plastiek Aan de andere kant, als je het echt leer bekijkt lijkt het zo fel behandeld dat het ook een beetje op plastiek lijkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk BerichtenZe zouden beter opnieuw luxestoffen (fluweel, alcantara,...) aanbieden als tussenstap tussen de basisstof en echt kwalitatief hoogstaand leer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk BerichtenDakota is inderdaad amper te onderscheiden van plastiek. Voor een echte lederervaring heeft BMW tegen hogere meerprijs Nappaleer ter beschikking. Die rage bij vrijwel alle constructeurs om toch maar zo goedkoop mogelijk (voor hen, niet noodzakelijk voor de consument) leer aan te bieden, dat dan noodzakelijkerwijze zeer fel behandelde vellen van tweede rang zijn, ontgaat mij volledig. Het heeft alle nadelen van leer (plakkerig in de zomer, ijskoud in de winter), zonder de voordelen qua uitzicht en aanvoelen. Ze zouden beter opnieuw luxestoffen (fluweel, alcantara,...) aanbieden als tussenstap tussen de basisstof en echt kwalitatief hoogstaand leer.
Mijn 1-reeks had dakota leder, mijn 3-reeks nu Sensatec. Hoewel er dikwijls mensen zijn die denken dat ik leder interieur heb is er echt wel verschil hoor.
De enige reden dat ik voor mijn 3 nu Sensatec heb is dat er toen geen budget was voor leder en dat je voor een heel kleine meerprijs een interieur hebt dat veel properder is en makkelijker te onderhouden dan stof.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door greuntesop Bekijk BerichtenJa, maar daar komt die airco niet he. Het enige dat bij mij schijnt te helpen zijn geventileerde zetels (vaak op huurwagens gehad). Ik zweet rap, heb alleen een beetje schrik dat het uit de hand loopt op plastiek Aan de andere kant, als je het echt leer bekijkt lijkt het zo fel behandeld dat het ook een beetje op plastiek lijkt.
Een goede fiets met lederen zadel zou een deel van je probleem verhelpen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenKan iemand mij zeggen hoe het komt dat de F30/31, ook die met de xenons niet, geen LED richtingaanwijzers heeft?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenKan iemand mij zeggen hoe het komt dat de F30/31, ook die met de xenons niet, geen LED richtingaanwijzers heeft?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door greuntesop Bekijk BerichtenOmdat het geld en de inspiratie op waren om LED richtingaanwijzers erin te steken? Ze moeten ook nog iets overlaten voor de facelift natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandewiele Bart Bekijk BerichtenDat was bij de e90 reeks ook zo...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenLeds in de spiegel heeft toch geen enkel voordeel? Of wat dan? Slechtere zichtbaarheid vanaf de zijkant én meer kosten als je spiegel geraakt wordt.
Comment
Comment