Oorspronkelijk geplaatst door greuntesop
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW F30 3-reeks berline
Collapse
X
-
2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km
2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk BerichtenDe f30 had in het begin ook problemen met een niet centrerend stuur. Bleek dat ze dat ook konden oplossen met een software update-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk BerichtenHeb je hier meer info over? Onze f10 kampt met dergelijk probleem.
Comment
-
Ik had dat in een review gelezen op autoweek.nl , daar waren er een aantal met stuur problemen (slecht centreren) en dat werd opgelost met een software update, ik probeer het terug de vinden!2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km
2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk BerichtenIk had dat in een review gelezen op autoweek.nl , daar waren er een aantal met stuur problemen (slecht centreren) en dat werd opgelost met een software update, ik probeer het terug de vinden!
Comment
-
Dat hoor je trouwens wel bij meer merken, last van centreren en dergelijke nadat er een nieuwe elektronische stuurbekrachtiging geïntroduceerd werd of nieuwe software bovenop bestaande stuurbekrachtiging. Jammerlijke zaak, hopelijk lost die software update het inderdaad op...VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment
-
Sinds deze week mijn nieuwe F30 320D ED Automaat. Eerste indruk is geweldig. Ongelooflijk hoe smooth en moeiteloos de wagen rijdt.
Voorlopig 1 minpuntje vind ik de HiFi Speakers. Ik had er eerlijk gezegd meer van verwacht. Niet dat ze slecht klinken maar ik heb niet het gevoel dat dit echt een audio upgrade is(de HiFi upgrade die ik had in mijn vorige Volvo V50 klonk imo beter). Ik vraag me ook af hoe je optisch kan zien wat het verschil is tussen standaard sound and HiFi Sound, kwestie dat ik toch zeker wil zien dat de optie daadwerkelijk is gemonteerd
Comment
-
Heb het verschil gehoord tussen standaard, hifi en harman kardon een tijdje geleden. Vond toen het verschil tss standaard en hifi verwaarloosbaar en eigenlijk niet echt extra geld waard...
Ik had dan eerder iets meer gegeven voor de harman kardon of helemaal niets en standaard. Heb zelf nu harman kardon in de E46 en die klinkt zeker zo goed dan hifi upgrade van de F30
Ik dacht dat hifi upgrade mid bass woofers heeft onder de stoelen tov standaard. HK daarentegen heeft nog eens een echte sub en extra mid speaker in de deuren. Dat laatste ben ik ni zeker van...BMW E91 318d Touring
Turbo... The replacement for displacement....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wesleyw Bekijk BerichtenVoorlopig 1 minpuntje vind ik de HiFi Speakers. Ik had er eerlijk gezegd meer van verwacht. Niet dat ze slecht klinken maar ik heb niet het gevoel dat dit echt een audio upgrade is(de HiFi upgrade die ik had in mijn vorige Volvo V50 klonk imo beter). Ik vraag me ook af hoe je optisch kan zien wat het verschil is tussen standaard sound and HiFi Sound, kwestie dat ik toch zeker wil zien dat de optie daadwerkelijk is gemonteerd
Maar de woofers zitten onder de stoelen, en de bass (mits je hem wat bijsteld) gaat redelijk hard. Maar de tweeters en middentonen laten echt te wensen over. Hier dus ook spijt dat ik geen HK genomen heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeePee1 Bekijk BerichtenIk zit met hetzelfde gevoel, ik dacht eerst zelf dat ze het vergeten te monteren waren
Maar de woofers zitten onder de stoelen, en de bass (mits je hem wat bijsteld) gaat redelijk hard. Maar de tweeters en middentonen laten echt te wensen over. Hier dus ook spijt dat ik geen HK genomen heb.
Comment
-
Deze ochtend een probleem met de navi professional. Ik start de wagen en kreeg eerst een blauwe kaart. Pas na enige minuten verscheen de kaart, maar ze bewoog niet en bleef 5 minuten lang op dezelfde locatie staan. Nog later versprong ze wat, maar telkens fout (straat ernaast, verkeerde richting).
Waarschijnlijk een software probleem. Heb het nog niet opnieuw kunnen testen (pas vanavond).
Iemand al iets gelijkaardig meegemaakt? Oplossing?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIemand al iets gelijkaardig meegemaakt? Oplossing?
Ondertussen is die van mij weeral in de garage omdat ze de problemen met de versnellingsbak hebben proberen op te lossen door een software upgrade. Die upgrade is fout gelopen en heeft de gps 'kapot' gemaakt. Dus nu gaan ze de volledige gps vervangen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door greuntesop Bekijk BerichtenDat probleem heb ik niet gehad, ik heb hem wel een keer moeten forceren om te herstarten omdat de connectedservices vreemd deden.
Ondertussen is die van mij weeral in de garage omdat ze de problemen met de versnellingsbak hebben proberen op te lossen door een software upgrade. Die upgrade is fout gelopen en heeft de gps 'kapot' gemaakt. Dus nu gaan ze de volledige gps vervangen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenHoe kan je het systeem resetten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door greuntesop Bekijk BerichtenIk heb die van mij ondertussen terug met wat lijkt op een veel nieuwere versie van het navigatiesysteem. Dat is eigenlijk wel ergens oneerlijk: als je niks aan de hand hebt met software blijf je rondrijden met een oude versie en mis je al het nieuwe?
Aan wat merk je de verschillen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenHeb je navi pro? Kan je misschien eens bij je software instellingen naar de versie kijken en die hier neerpennen? Thx
Aan wat merk je de verschillen?
Hier zijn de versie nummers:
IMG_0664.jpg IMG_0669.jpg
Ik merk het vooral in de kaart. Verkeersinformatie kan anders worden getoond en de 'pop-up' menus zijn anders. Ook het scherm voor een adres in te geven is gewijzigd.
IMG_0666.jpgIMG_0667.jpg
IMG_0668.jpg
Ik heb ook gemerkt dat de manier om muziek te importeren op een heel andere plaats staat dan dat ik dat gewoon ben. Zelfs de ingebouwde handleiding is nog fout.
Ik heb plots ook de Connected Store beschikbaar, maar als ik iets wil kopen loopt het gruwelijk fout
Comment
-
Morgen haal ik een 320d 184pk met M-pack, Business en comfort+ packs + extras: Xenon, Sportautomaat, M-Adaptieve vering en Instrumentencombi
Ik laat dan achter: F10 520d 163pk 2011 met M-pack, Business pack met xenon, Sportautomaat, Navi pro
Eerste keer dat ik een beetje minder uitkijk naar mijn volgende wagen eerlijk gezegd, de VAA op een 5 heeft echter de doorslag gegeven, co 118 ipv 137, dus ook minder verbruik.
Navi business ipv pro genomen ook, bmw gps'en blijven 'crap'. Zit er gewoon voor wederverkoop op.
Ben benieuwd naar:
-sportiever weggedrag
-184pk 8traps in een 3 tov 163pk 8traps in een 5
-m-adaptieve vering, kun je auto in comfort zetten en vering op M? Of moet auto in sport staan?
-gemis aan comfort tov de 5 (is zo goed in de 5!). Hopelijk benadert de F30 de ruimte van een E60, hij is toch 9 cm gegroeid dacht ik. Voor de 5 had ik een E90 en de overstap naar een F10 was enorm, ook achterin, al zitten kids (11/14j) er maar 30mins in per dag
-standaard muziek installatie in de F30 tov die van de 5 (die best goed was voor mij) hopelijk evenwaardig.
Sent from my iPad using Tapatalk HDLast edited by B1199S; 09/05/2014, 20:23.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B1199S Bekijk BerichtenMorgen haal ik een 320d 184pk met M-pack, Business en comfort+ packs + extras: Xenon, Sportautomaat, M-Adaptieve vering en Instrumentencombi
Ik laat dan achter: F10 520d 163pk 2011 met M-pack, Business pack met xenon, Sportautomaat, Navi pro
Eerste keer dat ik een beetje minder uitkijk naar een mijn volgende wagen eerlijk gezegd, de VAA op een 5 heeft echter de doorslag gegeven, co 118 ipv 137, dus ook minder verbruik.
Navi business ipv pro genomen ook, bmw gps'en blijven 'crap'. Zit er gewoon voor wederverkoop op.
Ben benieuwd naar:
-sportiever weggedrag
-m-adaptieve vering, kun je auto in comfort zetten en vering op M? Of moet auto in sport staan?
-gemis aan comfort tov de 5 (is zo goed in de 5!). Hopelijk benadert de F30 de ruimte van een E60, hij is toch 9 cm gegroeid dacht ik. Voor de 5 had ik een E90 en de overstap naar een F10 was enorm, ook achterin, al zitten kids (11/14j) er maar 30mins in per dag
-standaard muziek installatie in de F30 tov die van de 5 (die best goed was voor mij) hopelijk evenwaardig.
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B1199S Bekijk BerichtenMorgen haal ik een 320d 184pk met M-pack, Business en comfort+ packs + extras: Xenon, Sportautomaat, M-Adaptieve vering en Instrumentencombi
Eerste keer dat ik een beetje minder uitkijk naar mijn volgende wagen eerlijk gezegd, de VAA op een 5 heeft echter de doorslag gegeven, co 118 ipv 137, dus ook minder verbruik.
Ben benieuwd naar:
-sportiever weggedrag
Sent from my iPad using Tapatalk HD
NOT
Comment
Comment