Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 3-reeks berline

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Proficiat, dit mag echter in het Mijn voertuig TOPIC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beamer87 Bekijk Berichten
      Hi iedereen,
      Ik ontdek net dit forum.
      Jammer, want misschien hadden jullie nog wel wat tips voor me gehad.
      Binnenkort ben ik alleszins ook de trotse eigenaar van een nieuwe Beamer (318d)!
      Gisteren definitief besteld, en zou hem tegen 30 september hebben!!
      (Mijn huidige wagen is een 1serie, dus een overstap naar een 3serie is wel mooi.
      ps: Ik rijd met een bedrijfswagen)

Ik had eerst de Luxury-line besteld, maar ben er 2 dagen later op teruggekomen.
      Ik vond de chrome lijsten in de bumpers niet zo mooi, dus ben ik voor de Sport-line gegaan. (De enige lijn die deze chrome lijsten niet heeft)
      Heb deze dan wel zodanig samengesteld dat het eigenlijk een Luxury-Line is. Enkel het uiterlijk veranderd. Binnenin is deze volledig hetzelfde gebleven.
      Ook de aluminium omlijsting aan de deuren heb ik er dan bijgenomen. (wat bij de Sportline een optie is, en bij de Luxury-line standaard is)

Zo zal ie eruit zien;

Alu velgen styling 397 18"
      Automatisch dimmende binnenspiegel
      Automatische airconditioning met 2 zones
      Automatische versnellingsbak Steptronic
      Centrale armsteun vooraan, verschuifbaar
      Chassisnummer zichtbaar van buitenaf
      Comfort Pack Plus
      Cruise Control met remfunctie
      Decoratieve lijsten Aluminium Längsschli
      Desactivatie passagiersairbag
      Elektrisch doorschijnend schuifdak
      Exterieurelementen in Aluminium gesatineerd
      Fluwelen tapijten
      Handleiding Nederlands
      Handsfree systeem met USB-aansluiting
      Hemelbekleding Anthrazit
      Hogedrukreiniging koplampen
      Instrumentencombi High
      Leder Dakota Schwarz Exklusivnaht
      Lichtpakket
      Mistlampen vooraan
      Multifunctioneel stuur
      Navigatiesysteem Professional
      Neerklapbare achterzetels
      Neerklapbare hoofdsteunen achteraan
      Niet-gereduceerd vermogen (143PK)
      Opbergpakket
      Park Distance Control Voor- en achteraan(PDC)
      Regen- en lichtsensor
      Runflat banden
      Schwarz II
      Servotronic
      Sierlijst in Schwarz hochglänzend
      Spiegelkappen Schwarz hochglänzend
      Sport
      Sportstuur schwarz
      Sportzetels vooraan
      Spraakversie Nederlands
      Veiligheidskit
      Verwarmde zetels vooraan
      Weergave bandendruk
      Xenonlichten
      Zonder monogram
      Zonnewerend glas achteraan

Ben er wel blij mee!

Amai! Zal een knappe 3 worden!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
        Ah dus iets met de xenons?
        Inderdaad, xenons kunnen er niet zo goed tegen van snel op en af te gaan. Ik zet de automatische lichten bijna altijd uit, alleen als ik op reis ga of zo zet ik ze aan. Elke keer je in of uit de garage rijd springen ze anders op.
        2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
        2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
        2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
        2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
        2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
          Proficiat, dit mag echter in het Mijn voertuig TOPIC
          Bedankt,
          Maar ik voel me hier wel thuis..
          Heb de indruk dat ik hier heel wat tips kan opsnorren.

Comment

Bedankt,
            Laat ons inderdaad zeggen dat het merendeel van de mensen hier is om mekaar te helpen en blij zijn voor anderen hun aanwinsten. Spijtig genoeg zitten er ook een paar andere
            2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
            2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
            2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
            2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
            2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• Nieuwe onzichtbare trekhaken BMW 3 serie

3 serie sedan F31 va 2.jpg

Comment

• Kan iemand mij vertellen of ik bij mijn "Sportline" uitvoering een rode sleutel ga krijgen?
                Deze hoort volgens mij bij deze line, maar ik heb mijn wagen volledig in het zwart samengesteld en alle rode accenten weggewerkt.

Ik hoop dat ik dan niet met een rode sleutel kom te zitten?
                Kan ik aan de dealer een zwarte vragen?

Comment

Kan iemand mij vertellen of ik bij mijn "Sportline" uitvoering een rode sleutel ga krijgen?
                  Deze hoort volgens mij bij deze line, maar ik heb mijn wagen volledig in het zwart samengesteld en alle rode accenten weggewerkt.

Ik hoop dat ik dan niet met een rode sleutel kom te zitten?
                  Kan ik aan de dealer een zwarte vragen?
                  Ik denk dat je toch met 'n rood biesje op je sleutel zal opgescheept zitten.

Dat plastic valt er misschien wel uit te peuteren en te vervangen met een ander kleur, ofwel 'overschilderen'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                    Ik denk dat je toch met 'n rood biesje op je sleutel zal opgescheept zitten.

Dat plastic valt er misschien wel uit te peuteren en te vervangen met een ander kleur, ofwel 'overschilderen'
                    Met een rood biesje kan ik mss nog wel leven, maar een volledig rode sleutel zie ik niet zitten....

Comment

• Zal idd een rood biesje worden , daar kan ik ook mee leven .

Comment

Met een rood biesje kan ik mss nog wel leven, maar een volledig rode sleutel zie ik niet zitten....

Welk stuur heb je genomen ?

edit , nu pas hierboven gelezen
                        Last edited by ; 17/07/2014, 21:41.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                          Welk stuur heb je genomen ?
                          Het zwart lederen sportstuur.... normaal zit er ook standaard een rood stiksel op, vandaar dat ik dat gewijzigd heb naar zwart.

Comment

• Idd , ik heb ook een beetje ambras moeten maken toen de mijne enkel met da rood stiksel werd geleverd .

Comment

Bedankt,
                              in geval je het nog niet weet, beste upgrade voor je Beemer is de runflats vervangen door gewone banden (zijn lichter, hebben meer grip en meer comfort)
                              (mij eigenlijk een raadsel waarom - BMW dan nog wel! - runflats standaard steekt)

zie dat je 18 inchers hebt besteld, zou ook niet te breed gaan ivm banden, smallere banden hebben meer gevoel en minder verbruik

Comment

• 18 inch is standaard in het sportpakket .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                                  Idd , ik heb ook een beetje ambras moeten maken toen de mijne enkel met da rood stiksel werd geleverd .
                                  Oei?
                                  Dus jij hebt ook alles in het sportpakket aangepast?
                                  Wat was jouw reden dat je voor deze line ging?
                                  Bij mij was het echt puur om die chromen lijsten in de bumpers. Vind het niet mooi. Vanvoor te druk, en achteraan staat dat precies verloren....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten
                                    in geval je het nog niet weet, beste upgrade voor je Beemer is de runflats vervangen door gewone banden (zijn lichter, hebben meer grip en meer comfort)
                                    (mij eigenlijk een raadsel waarom - BMW dan nog wel! - runflats standaard steekt)

zie dat je 18 inchers hebt besteld, zou ook niet te breed gaan ivm banden, smallere banden hebben meer gevoel en minder verbruik
                                    Thanks!
                                    Ik heb vroeger eerst een Mini Cooper gehad waar ik runflats op had. Ik voelde mij op 1 of andere manier altijd veiliger hiermee... had het gedacht dat ik dan nooit een klapband ofzo zou kunnen hebben.... Nu een 1serie zonder runflats, maar zou niet weten of de wagen nog hetzelfde zou rijden mèt.

De standaard velgen die beschikbaar waren bij de Sportline vond ik niet echt mooi. Daarom heb ik die 18" genomen in optie.. die vond ik stoerder ogen..

Bedankt voor de tips!

Comment

• Weet iemand of het waar is dat de verduisterde ruiten bij een sportline donkerder zijn dan bv bij de luxury of modern-uitvoering?
                                      Ik vind het namelijk niet mooi als ze zo donker zijn dat je er niks meer door ziet.... :-/ Maar heb die optie wel aangevinkt.... :-/

Ik had precies eerst info moeten opzoeken voor ik ging bestellen....

Comment

Weet iemand of het waar is dat de verduisterde ruiten bij een sportline donkerder zijn dan bv bij de luxury of modern-uitvoering?
                                        Ik vind het namelijk niet mooi als ze zo donker zijn dat je er niks meer door ziet.... :-/ Maar heb die optie wel aangevinkt.... :-/

Ik had precies eerst info moeten opzoeken voor ik ging bestellen....
                                        Bij mijn weten is dat bij elke line hetzelfde. Ik vind dat net heel mooi

Comment

Working...
                                        X