Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 3-reeks berline

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Beamer87 Bekijk Berichten
    Thanks!
    Ik heb vroeger eerst een Mini Cooper gehad waar ik runflats op had. Ik voelde mij op 1 of andere manier altijd veiliger hiermee... had het gedacht dat ik dan nooit een klapband ofzo zou kunnen hebben.... Nu een 1serie zonder runflats, maar zou niet weten of de wagen nog hetzelfde zou rijden mèt.

De standaard velgen die beschikbaar waren bij de Sportline vond ik niet echt mooi. Daarom heb ik die 18" genomen in optie.. die vond ik stoerder ogen..

Bedankt voor de tips!
    Dat is inderdaad een vals gedacht geweest. Met RFT's heb je evenveel kans op een klapband. Ik heb ze ook hoor, maar echt "veiliger" voel ik mij niet. Het eigenlijk enkel goed als je in een nagel ouzo hebt gereden en dan nog
    2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
    2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
    2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
    2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
    2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk Berichten
      Dat is inderdaad een vals gedacht geweest. Met RFT's heb je evenveel kans op een klapband. Ik heb ze ook hoor, maar echt "veiliger" voel ik mij niet. Het eigenlijk enkel goed als je in een nagel ouzo hebt gereden en dan nog
      De gevolgen van een klapband zijn wel anders...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
        Blijkbaar komt de 330i terug... Hopelijk een 6 cilinder...
        niet iedereen heeft het vermogen van een 335i nodig.

Comment

• BMW F30 3-reeks berline

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
          Blijkbaar komt de 330i terug... Hopelijk een 6 cilinder...
          niet iedereen heeft het vermogen van een 335i nodig.
          Misschien wordt de huidige 328i dan de 330i? Het artikel is me niet geheel duidelijk. Verdwijnt de 335i dan om de 340i te worden (met meer vermogen)?

Gelukkig wijzigt er niet teveel. Heb geen zin om na anderhalf jaar met een gedateerd model rond te rijden. Ik haat die facelift trend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
            Misschien wordt de huidige 328i dan de 330i? Het artikel is me niet geheel duidelijk. Verdwijnt de 335i dan om de 340i te worden (met meer vermogen)?

Gelukkig wijzigt er niet teveel. Heb geen zin om na anderhalf jaar met een gedateerd model rond te rijden. Ik haat die facelift trend.
            De modellen worden inderdaad hernoemd naar 330 en 340. Het zijn effectief ook nieuwere motoren, namelijk de B48 & de B58. Zoals je uit de afbeelding kan afleiden blijft de 330 een 4-cilinder.

Howow
            0gYGyax.jpg

Comment

• Oh, oke! Ik las ergens dat die bij een Sportline donkerder zouden zijn... maar dat wil ik niet.
              Moest ik nu geen aluminium deuromlijsting genomen hebben, zou het nog niet zo storen... maar die lijsten + volledig ondoorzichtige ruiten... dat is net een beetje te agressief denk ik...

Comment

• Ik haat facelifts. Nu ga ik al over een jaar met een ouder model motor rijden. Gvd.

Comment

• Maakt toch niets uit, de meeste facelifts bij BMW zie je amper. BMW wacht tenminste nog 3 modeljaren. Bij sommige Japanners is het nog erger.

een Alfa 159 is daarvan een zalig model, blijft maar actueel
                  Idem met een Saab Cabrio bijvoorbeeld
                  2.0 JTDm

Comment

• Ik vind het gewoon niet kunnen dat ze bij een simpele facelift een totaal nieuw type motor introduceren. Wat een klucht is dat eigenlijk? Kopen mensen een auto om dat een jaar later een minder sterke motor te hebben.

Introduceer nieuwe motoren bij een vernieuwd model en niet bij een facelift. Dat laatste dient om een bumpertje hier en daar te wijzigen.

Comment

Ik vind het gewoon niet kunnen dat ze bij een simpele facelift een totaal nieuw type motor introduceren. Wat een klucht is dat eigenlijk? Kopen mensen een auto om dat een jaar later een minder sterke motor te hebben.

Introduceer nieuwe motoren bij een vernieuwd model en niet bij een facelift. Dat laatste dient om een bumpertje hier en daar te wijzigen.
                      Ik koop altijd de laatste van een reeks... BUlletproof en deftige uitrusting aan een normale prijs.
                      zelfs de gps in de f3x reeks is reeds aangepast voor de facelift de uitkwam.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                        Ik koop altijd de laatste van een reeks... BUlletproof en deftige uitrusting aan een normale prijs.
                        zelfs de gps in de f3x reeks is reeds aangepast voor de facelift de uitkwam.

was bij de f10 ook zo.
                        Idrive werd lichtjes aangepast

Comment

Ik vind het gewoon niet kunnen dat ze bij een simpele facelift een totaal nieuw type motor introduceren. Wat een klucht is dat eigenlijk? Kopen mensen een auto om dat een jaar later een minder sterke motor te hebben.

Je zal nog altijd dezelfde motor hebben hoor
                          previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                          current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                            Je zal nog altijd dezelfde motor hebben hoor
                            Bedankt voor de troostende woorden.

Comment

• modellen moeten vandaag de dag contenu in de schijnwerpers blijven, staan, een model waar niet meer over gepraat wordt zakt sneller in de verkoop

constructeurs doen vandaag de dag nog liever een facelift extra, modeljaar erna andere motor, jaar erna hybride, etc etc

de Volvo 240, die oude krokodil was er toen al een krak in...elk jaar werd er bijgeschaafd, moest ook wel om het van 66 tot 93 uit te zingen

Comment

• met een 20d zou je wel meer reden tot klagen hebben. De nieuwe 190pk motor zit nu al in de X3 maar zij die een 3 bestellen moeten het nog een tijdje met de 'oude' doen
                                2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichten
                                  was bij de f10 ook zo.
                                  Idrive werd lichtjes aangepast
                                  da was toch gewoon een firmware/software update die ook bij de eerste modellen kon gebeuren indien je dit vroeg bij je dealer?
                                  lets have some more member berries

Comment

• iDrive aanpassingen staan feitelijk volledig los van modeljaren en face-lifts, is al vanaf de E60/61 zo. Je moest gewoon geluk (of pech) hebben dat je net een nieuwe had
                                    2.0 JTDm

Comment

• Idd, motorisch werd er toch ook één en ander veranderd.
                                      30d van 245pk naar 258pk
                                      25d van 204pk 6 cil. naar 218pk 4 cil.

Enz....
                                      Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

Comment

• Dankzij een vertraging in de levering van mijn auto heb ik gelukkig ook de nieuwe idrive en launch control. Niet dat ik dit laatste al heb gebruikt lol.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                          da was toch gewoon een firmware/software update die ook bij de eerste modellen kon gebeuren indien je dit vroeg bij je dealer?
                                          Het heeft een andere bedieningsknop, waar je met je vinger op kan schrijven.

Comment

Working...
                                          X