Oorspronkelijk geplaatst door Koen39
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW F30 3-reeks berline
Collapse
X
-
Even tussendoor': is de nieuwe 2 reeks niet de ware opvolger van de 3 reeks ?
minder comfortabele vering, terug meer plezier, kleinder,...
Komende van een e46, nu e90 ben ik meer geneigd naar een 2 reeks te gaan.
ik zie hetzelfde bij de 5 reeks, meer mensen kopen de f30 als opvolger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenEven tussendoor': is de nieuwe 2 reeks niet de ware opvolger van de 3 reeks ?
minder comfortabele vering, terug meer plezier, kleinder,...
Komende van een e46, nu e90 ben ik meer geneigd naar een 2 reeks te gaan.
ik zie hetzelfde bij de 5 reeks, meer mensen kopen de f30 als opvolger.
Misschien een opvolger van de E36 kwa grootte ja dat misschien wel.
Als je gaat voor sportiviteit dan kan je voor een 2 reeks kiezen. Of gewoon een 3 met M pakket of andere sportophanging.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenNee. Al eens gekeken hoe klein een 2 reeks vanbinnen is?
Misschien een opvolger van de E36 kwa grootte ja dat misschien wel.
Als je gaat voor sportiviteit dan kan je voor een 2 reeks kiezen. Of gewoon een 3 met M pakket of andere sportophanging.
financieel zou je eens een 235i tov een 330d moeten zetten. Ik zal er een van de dagen eens een excel van maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenJa, is klein. Is de 2002 turbo niet de oer 3 reeks ? Hier kan mijn denkwijze fout zitten.
financieel zou je eens een 235i tov een 330d moeten zetten. Ik zal er een van de dagen eens een excel van maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenZoiets ja, maar moet wel een leuk (drift) machien zijn die M235i
en ruwweg betekent dit een meerprijs van 60% op de brandstofprijs.
Comment
-
BMW F30 3-reeks berline
Er zal nog minstens 6 maanden amper een 235i tweedehands worden aangeboden schat ik. gelet op het feit dat er veel meer 330ds zullen zijn zal de prijs van de 235i ook hoger liggen op de tweehands.
De nieuwprijs van beide is ongeveer dezelfde dacht ik, 45kprevious : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
pff die angel eyes... als het LED is valt het idd goed mee, die angel eyes met gewone halogeenlampjes daartegen... dan nog liever geen DRL's dan zoiets.
er is ook weinig DRL aan, bij grijs regenweer zie je die dingen niet eens tegenover een normale DRLlets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenpff die angel eyes... als het LED is valt het idd goed mee, die angel eyes met gewone halogeenlampjes daartegen... dan nog liever geen DRL's dan zoiets.
er is ook weinig DRL aan, bij grijs regenweer zie je die dingen niet eens tegenover een normale DRL
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenpff die angel eyes... als het LED is valt het idd goed mee, die angel eyes met gewone halogeenlampjes daartegen... dan nog liever geen DRL's dan zoiets.
er is ook weinig DRL aan, bij grijs regenweer zie je die dingen niet eens tegenover een normale DRL
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenAngel eyes heb je enkel vanaf xenon.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHij zal de E9x bedoelen waarschijnlijk. De FL E9x heeft ook bij de niet xenon lichtblokken van die 'angel eyes', weliswaar een smallere variant dan die met xenon.
Comment
-
BMW F30 3-reeks berline
Betreffende de navigatie: is het mogelijk om een route met tussenstop in 1x te plannen?
Met de TomTom kan ik dat aangeven met "reis via" en dan berekent hij de totale route rekening houdend met die tussenstop.
Ik heb de eindbestemming ingegeven en de tussenstop, maar als ik het goed voorheb moet ik dus eerst laten berekenen naar stop1 en dan daar aangekomen laten berekenen naar de eindbestemming?Last edited by SilentSpring; 18/08/2014, 11:05.2018 BMW X1 18d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHij zal de E9x bedoelen waarschijnlijk. De FL E9x heeft ook bij de niet xenon lichtblokken van die 'angel eyes', weliswaar een smallere variant dan die met xenon.
Comment
-
BMW F30 3-reeks berline
Oorspronkelijk geplaatst door Willli Bekijk BerichtenIemand een idee hoe groot de usb stick maximaal mag zijn in een 3 serie? Bedoeling is om er muziek op te zetten en deze af te spelen via de software van de wagen. Blijkbaar speelt een 3 serie ook muziek in flac formaat af, vandaar dat een grote usb stick gewenst is...
Comment
Comment