Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 3-reeks berline

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Koen39 Bekijk Berichten
    Tuurlijk.... En een 5 moet een 6cyl hebben... Ik heb ondertussen met bijna alle motoren gereden, een 35i of 35d is natuurlijk de Max, echter zijn de 16d motoren zodanig goed dat 90 procent van de bestuurders hier voldoende mee heeft!
    Ik zou toch van die 16d een 18d maken. Zeker vanaf een 3 reeks.

Comment

• Even tussendoor': is de nieuwe 2 reeks niet de ware opvolger van de 3 reeks ?
      minder comfortabele vering, terug meer plezier, kleinder,...
      Komende van een e46, nu e90 ben ik meer geneigd naar een 2 reeks te gaan.
      ik zie hetzelfde bij de 5 reeks, meer mensen kopen de f30 als opvolger.
      Last edited by ; 13/08/2014, 09:27.

Comment

• Dubbel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
          Even tussendoor': is de nieuwe 2 reeks niet de ware opvolger van de 3 reeks ?
          minder comfortabele vering, terug meer plezier, kleinder,...
          Komende van een e46, nu e90 ben ik meer geneigd naar een 2 reeks te gaan.
          ik zie hetzelfde bij de 5 reeks, meer mensen kopen de f30 als opvolger.
          Nee. Al eens gekeken hoe klein een 2 reeks vanbinnen is?

Misschien een opvolger van de E36 kwa grootte ja dat misschien wel.

Als je gaat voor sportiviteit dan kan je voor een 2 reeks kiezen. Of gewoon een 3 met M pakket of andere sportophanging.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
            Nee. Al eens gekeken hoe klein een 2 reeks vanbinnen is?

Misschien een opvolger van de E36 kwa grootte ja dat misschien wel.

Als je gaat voor sportiviteit dan kan je voor een 2 reeks kiezen. Of gewoon een 3 met M pakket of andere sportophanging.
            Ja, is klein. Is de 2002 turbo niet de oer 3 reeks ? Hier kan mijn denkwijze fout zitten.
            financieel zou je eens een 235i tov een 330d moeten zetten. Ik zal er een van de dagen eens een excel van maken.
            Last edited by ; 13/08/2014, 10:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
              Ja, is klein. Is de 2002 turbo niet de oer 3 reeks ? Hier kan mijn denkwijze fout zitten.
              financieel zou je eens een 235i tov een 330d moeten zetten. Ik zal er een van de dagen eens een excel van maken.
              Een aangeklede 235i tikt makkelijk de 50.000 euro aan. Zonder al te gek te doen.

Comment

• Zoiets ja, maar moet wel een leuk (drift) machien zijn die M235i
                previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                  Zoiets ja, maar moet wel een leuk (drift) machien zijn die M235i
                  Ik denk dat een 2dehands 330d en 235i niet veel schelen kwa prijs. Het grootste verschil zal in de brandstof zitten.
                  en ruwweg betekent dit een meerprijs van 60% op de brandstofprijs.

Comment

• BMW F30 3-reeks berline

Er zal nog minstens 6 maanden amper een 235i tweedehands worden aangeboden schat ik. gelet op het feit dat er veel meer 330ds zullen zijn zal de prijs van de 235i ook hoger liggen op de tweehands.

De nieuwprijs van beide is ongeveer dezelfde dacht ik, 45k
                    previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                    current : BMW 330D F30

Comment

• Elke keer ik de angel eyes dagrijverlichting zie bij een BMW vind ik toch dat dit de mooiste variant is. Als je daarentegen die simpele LED streepjes ziet bij andere merken...

Comment

• pff die angel eyes... als het LED is valt het idd goed mee, die angel eyes met gewone halogeenlampjes daartegen... dan nog liever geen DRL's dan zoiets.
                        er is ook weinig DRL aan, bij grijs regenweer zie je die dingen niet eens tegenover een normale DRL
                        lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                          pff die angel eyes... als het LED is valt het idd goed mee, die angel eyes met gewone halogeenlampjes daartegen... dan nog liever geen DRL's dan zoiets.
                          er is ook weinig DRL aan, bij grijs regenweer zie je die dingen niet eens tegenover een normale DRL
                          Ik heb er van die gele, en blijf ze bewust gebruiken. Is retro... Bij grijs regenweer gaat de xenon automatisch aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                            pff die angel eyes... als het LED is valt het idd goed mee, die angel eyes met gewone halogeenlampjes daartegen... dan nog liever geen DRL's dan zoiets.
                            Angel eyes heb je enkel vanaf xenon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                              Angel eyes heb je enkel vanaf xenon.
                              Hij zal de E9x bedoelen waarschijnlijk. De FL E9x heeft ook bij de niet xenon lichtblokken van die 'angel eyes', weliswaar een smallere variant dan die met xenon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                Hij zal de E9x bedoelen waarschijnlijk. De FL E9x heeft ook bij de niet xenon lichtblokken van die 'angel eyes', weliswaar een smallere variant dan die met xenon.

Weeral iets bijgeleerd zie

Comment

Betreffende de navigatie: is het mogelijk om een route met tussenstop in 1x te plannen?

Met de TomTom kan ik dat aangeven met "reis via" en dan berekent hij de totale route rekening houdend met die tussenstop.

Ik heb de eindbestemming ingegeven en de tussenstop, maar als ik het goed voorheb moet ik dus eerst laten berekenen naar stop1 en dan daar aangekomen laten berekenen naar de eindbestemming?
                                  Last edited by SilentSpring; 18/08/2014, 11:05.
                                  2018 BMW X1 18d

Comment

• Als dit nog hetzelfde is als bij de E92FL, dan kan je na het ingeven van de eindbestemming, terug naar de optie route ingeven gaan, en tussenstops inlassen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

En ze schijnen ook een stuk minder fel dan de bij de xenons vanaf de facelift.

Comment

• Iemand een idee hoe groot de usb stick maximaal mag zijn in een 3 serie? Bedoeling is om er muziek op te zetten en deze af te spelen via de software van de wagen. Blijkbaar speelt een 3 serie ook muziek in flac formaat af, vandaar dat een grote usb stick gewenst is...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Willli Bekijk Berichten
                                          Iemand een idee hoe groot de usb stick maximaal mag zijn in een 3 serie? Bedoeling is om er muziek op te zetten en deze af te spelen via de software van de wagen. Blijkbaar speelt een 3 serie ook muziek in flac formaat af, vandaar dat een grote usb stick gewenst is...
                                          Ik gebruik eentje van 32 GB en dat werkt prima. Meestal zet ik alles gewoon op de harde schijf.

Comment

Working...
                                          X