Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 3-reeks berline

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW F30 3-reeks berline

Oorspronkelijk geplaatst door skremar Bekijk Berichten
    Als dit nog hetzelfde is als bij de E92FL, dan kan je na het ingeven van de eindbestemming, terug naar de optie route ingeven gaan, en tussenstops inlassen.
    Is inderdaad nog hetzelfde. Had het zo gedaan maar gezien hij dan de afstand tot de eerste stop toont dacht ik dat ik bij stop 1 opnieuw moest berekenen.

Bij stop 1 schakelt hij dan echter automatisch naar de eindbestemming over, het werkte dus super
    Last edited by SilentSpring; 24/08/2014, 19:43.
    2018 BMW X1 18d

Comment

• Heeft hier iemand het volgende ook al voorgehad met zijn/haar f30? Als je uitstapt kom je soms met je schoen tegen het deurpaneel( opbergvak) van de deur, dat maakt dan een veeg die er normaal afgaat met het poetsen van de wagen, maar nu heb ik ontdekt dat het op de rand van dat opbergbakje niet meer afgaat, precies dat hier de verf af is, en dat aan zowel de bestuurders als de passagierskant.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door heidfeld Bekijk Berichten
        Heeft hier iemand het volgende ook al voorgehad met zijn/haar f30? Als je uitstapt kom je soms met je schoen tegen het deurpaneel( opbergvak) van de deur, dat maakt dan een veeg die er normaal afgaat met het poetsen van de wagen, maar nu heb ik ontdekt dat het op de rand van dat opbergbakje niet meer afgaat, precies dat hier de verf af is, en dat aan zowel de bestuurders als de passagierskant.
        Ik let altijd heel hard op als ik uitstap. Vraag me wel af hoe je daar strepen op trekt. Heb jij een 48 schoenmaat ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
          Ik let altijd heel hard op als ik uitstap. Vraag me wel af hoe je daar strepen op trekt. Heb jij een 48 schoenmaat ofzo?
          Je kunt dat vlugger voor hebben dan je denkt

Comment

• Eens insmeren met zwarte schoenblink (ik neem aan dat het een zwart paneel is), en deze vegen zijn veel minder zichtbaar.
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• BMW F30 3-reeks berline

Oorspronkelijk geplaatst door heidfeld Bekijk Berichten
              Je kunt dat vlugger voor hebben dan je denkt
              2, in de garage moet ik ook altijd opletten. Die is aan de smalle kant, de deur kan net niet tot de eerste 'klik' open dus superveel plaats heb ik dan niet.

Vorige week zat ik een weekje aan de Moezel, best tevreden van het verbruik en het comfort. Cc stond op 120 op teller, gezien de 405km enkele rit was er tijd genoeg om op't gemak te rijden.

4,8l vind ik wel zeer goed, volgens Spritmonitor zou het eerder 5-5,5l zijn wat ik nog steeds vrij goed vind.

ImageUploadedByTapatalk1408992891.257808.jpg
              Last edited by SilentSpring; 25/08/2014, 22:14.
              2018 BMW X1 18d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Eens insmeren met zwarte schoenblink (ik neem aan dat het een zwart paneel is), en deze vegen zijn veel minder zichtbaar.
                Her deurpaneel is inderdaad is inderdaad zwart, gaat dat met schoenblink denk je?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door heidfeld Bekijk Berichten
                  Her deurpaneel is inderdaad is inderdaad zwart, gaat dat met schoenblink denk je?
                  Heeft wax-iT geen middeltje dat je kan helpen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                    Heeft wax-iT geen middeltje dat je kan helpen?
                    Niet echt nee

Comment

• vraag me ook af hoe je die strepen op interieur (plastiek) eraf krijgt. Als je er met water overgaat is het weg tot het water is opgedroogd.

Ik heb het dan vooral over strepen van uitstappen en aan de achterzetels/deuren
                      previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                      current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                        vraag me ook af hoe je die strepen op interieur (plastiek) eraf krijgt. Als je er met water overgaat is het weg tot het water is opgedroogd.

idd als het vochtig is lijkt het zwart maar als het opdroogd zijn ze er terug, ik pas er nochtans voor op maar je kunt het voor hebben als je bijvoorbeeld wat smal geparkeerd staat, normaal gaan ze er redelijk af, maar nu lijken ze in de structuur te liggen, raar....

Comment

• Hallo,

Ben nieuw hier, heb deze week een nieuwe 3'er besteld.
                          Heeft er iemand ervaring met het afhalen in BMW Welt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alpenmeister Bekijk Berichten
                            Hallo,

Ben nieuw hier, heb deze week een nieuwe 3'er besteld.
                            Heeft er iemand ervaring met het afhalen in BMW Welt?
                            Proficiat met uw F30.
                            Voor zover ik weet is het niet mogelijk om een in Belgie bestelde BMW af te halen in de Welt. Zou te maken hebben met de BTW.

Comment

• Jammer, ga het maandag voor de zekerheid ook eens aan de dealer vragen.
                              Zou wel speciaal zijn, en dan is 'ie ook bijna ingereden bij thuiskomst.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alpenmeister Bekijk Berichten
                                Jammer, ga het maandag voor de zekerheid ook eens aan de dealer vragen.
                                Zou wel speciaal zijn, en dan is 'ie ook bijna ingereden bij thuiskomst.
                                Hele stukken snelweg zijn ook niet ideaal voor tijdens het inrijden. Je rijdt dan best ook stukken binnendoor.

Comment

• Ik denk wel dat ik tussen München en hier een ideale inrijroute kan uitstippelen, met Freude am Fahren!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                                    vraag me ook af hoe je die strepen op interieur (plastiek) eraf krijgt. Als je er met water overgaat is het weg tot het water is opgedroogd.

Probeer eens Nanolex Trim Restorer.. wel een prijzig ding, maar zou de vegen toch moeten kunnen wegkrijgen.
                                    Autofinesse Dressle kan mss ook wel dienen.
                                    Beiden te krijgen bij Wax-it overigens..

Comment

• Iemand een idee wanneer de nieuwe dieselmotoren uit de 5-serie in de 3 zouden terecht komen? Ik zal begin volgend jaar mijn volgende leasewagen nemen, maar zoek absoluut een minimaal verbruik (niet vanwege de VAA, gewoon uit ecologische overwegingen).
                                      Rijd nu met een 520d F11, ik was eerst van plan een 420d gran coupe te nemen, maar die verbruikt meer dan een nieuwe 520d (die meer weegt en meer vermogen heeft). Ik had me een jaar geleden voorgenomen om de volgende kleiner en zuiniger te nemen (ook omdat zo'n pakketboot als een 520 touring niet direct handig is in kleine straatjes), en de 420d past niet in dat hokje vanwege zijn verbruik. Dus kom ik uit bij een 320d efficient dynamics. Als die nieuwe motor (190 pk) begin volgend jaar in de 3-serie zou geplaatst worden zou ik niet klagen

Door zo'n kleinere auto te nemen zou ik hem ook goed kunnen uitrusten (zelfs met individual kleur en binnenbekleding kan ik alles wat ik wil aanvinken).
                                      Last edited by BertVS; 02/09/2014, 23:57.
                                      BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                                        Iemand een idee wanneer de nieuwe dieselmotoren uit de 5-serie in de 3 zouden terecht komen? Ik zal begin volgend jaar mijn volgende leasewagen nemen, maar zoek absoluut een minimaal verbruik (niet vanwege de VAA, gewoon uit ecologische overwegingen).
                                        Rijd nu met een 520d F11, ik was eerst van plan een 420d gran coupe te nemen, maar die verbruikt meer dan een nieuwe 520d (die meer weegt en meer vermogen heeft). Ik had me een jaar geleden voorgenomen om de volgende kleiner en zuiniger te nemen (ook omdat zo'n pakketboot als een 520 touring niet direct handig is in kleine straatjes), en de 420d past niet in dat hokje vanwege zijn verbruik. Dus kom ik uit bij een 320d efficient dynamics. Als die nieuwe motor (190 pk) begin volgend jaar in de 3-serie zou geplaatst worden zou ik niet klagen

Door zo'n kleinere auto te nemen zou ik hem ook goed kunnen uitrusten (zelfs met individual kleur en binnenbekleding kan ik alles wat ik wil aanvinken).
                                        Normaal met de facelift... in de loop van 2015
                                        ikzelf verwacht veel van hybride active tourer 2...
                                        BMW is nu al bezig met de facelift voor de huidige 3 Serie (F30/F31). Dit zal zeker te maken hebben met de zojuist gelanceerde Mercedes C-Klasse.

in de 3 reeks komt ook een lichtere hybride...
                                        Last edited by ; 03/09/2014, 00:25.

Comment

• Is er iemand op het forum die velgen laat wisselen en stockeren bij bmw zelf? En zijn er kosten verbonden aan de stockage van winter/zomervelgen

Comment

Working...
                                          X