Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 3-reeks berline

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door heidfeld Bekijk Berichten
    Is er iemand op het forum die velgen laat wisselen en stockeren bij bmw zelf? En zijn er kosten verbonden aan de stockage van winter/zomervelgen
    Mijn buur doet dit sinds kort , de wielen waren niet gewassen , hoewel ze dit wel beloofd hadden.....hij is helemaal niet tevreden over de "service" eigenlijk ( hij is zelfstandige en heeft sinds +- een jaar een 3GT.....lease-wagen )

Kosten : gratis bestaat niet meer volgens mij.....

Comment

Is er iemand op het forum die velgen laat wisselen en stockeren bij bmw zelf? En zijn er kosten verbonden aan de stockage van winter/zomervelgen
      Ik doe dat met de set van het seizoen dat niet gebruikt wordt, bij Centrauto in Wijnegem. Er wordt bij elke wissel een forfait aangerekend dat bandenwissel en stockage van de gewisselde set omvat. Is iets van een 85 EUR per keer, als alle banden een eigen velg hebben, anders is het een stuk meer.

Comment

• Dus jij bent er wel tevreden van dan?

Comment

Dus jij bent er wel tevreden van dan?
          Ja. Ik heb weliswaar niet gaan shoppen bij bandenboeren om te weten wat zij voor stockage vragen, maar mijn auto is in november geleverd geweest, op zomerbanden, en dan meteen op winterbanden gezet in de garage. Dat was toen best handig

Comment

• Als je bij BMW je winterbanden koopt, is de eerste wissel gratis dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
              Als je bij BMW je winterbanden koopt, is de eerste wissel gratis dacht ik.
              Dat klopt, zo was het afgelopen winter bij Jorssen Schoten toch het geval.

Comment

• Ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van mn nieuwe 3 geworden!

Dus ineens al een vraagje ;

Bij de nieuwe wagens moet je de sleutel nergens meer insteken, enkel nog de start/stop-knop dient ingedrukt te worden.
                Bij mijn vorige wagen (1-reeks) moest ik de sleutel uit het contact halen om de motor te doen stoppen...

Wat nu; als ik bij de 3 mijn motor vergeet uit te zetten, maar wel uitstap en mn portieren sluit?
                Sluit de wagen dan vanzelf?

Trouwens, wel erg dat je nog 600 EUR aan optie moet betalen voor "comforttoegang" , als die nog als enige functie heeft om de deur te kunnen openen zonder een klik op je sleutel. Zelfs die sensor achteraan de bumper is overbodig, gezien de kofferklep volledig opent met een druk op je knop.

En dan nog ; wanneer treedt de hogedrukreiniging voor de lichten in werking?
                Heb gisteren even getest met de ruitensproeier, maar enkel die van de voorruit ging. Bij de lichten gebeurde er niks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beamer87 Bekijk Berichten
                  Ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van mn nieuwe 3 geworden!

Bij de nieuwe wagens moet je de sleutel nergens meer insteken, enkel nog de start/stop-knop dient ingedrukt te worden.
                  Bij mijn vorige wagen (1-reeks) moest ik de sleutel uit het contact halen om de motor te doen stoppen...

Wat nu; als ik bij de 3 mijn motor vergeet uit te zetten, maar wel uitstap en mn portieren sluit?

Trouwens, wel erg dat je nog 600 EUR aan optie moet betalen voor "comforttoegang" , als die nog als enige functie heeft om de deur te kunnen openen zonder een klik op je sleutel. Zelfs die sensor achteraan de bumper is overbodig, gezien de kofferklep volledig opent met een druk op je knop.

En dan nog ; wanneer treedt de hogedrukreiniging voor de lichten in werking?
                  Heb gisteren even getest met de ruitensproeier, maar enkel die van de voorruit ging. Bij de lichten gebeurde er niks.
                  Ik mis nochtans comforttoegang,zeker de functie dat je met je voet onder de bumper kan vegen maar ook het feit dat je je deuren nog wel met de sleutel moet losdoen en dat er voor de sleutel dan niets voorzien is om hem in te steken/leggen.
                  Hogedrukreiniging treed 1x op de 5x sproeien in werking (zoals het altijd geweest is) en als de lichten opstaan.
                  2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
                    en dat er voor de sleutel dan niets voorzien is om hem in te steken/leggen.
                    Euh, je broekzak?
                    previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                    current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                      Euh, je broekzak?
                      Awel, als ik ga sporten, valt die sleutel vaak uit m'n trainingsbroek en belandt dan naast de zetel. Ik leg em in die gleuf van m'n sportzetel (tussen zitvlak en steun voor de dijen) .

Comment

• Doe ik ook. Het had veel handiger geweest als ge die sleutel in uw dashboard kon steken. Nu is het elke keer weer de vraag waar ge met de sleutel moet blijven.

Comment

• BMW F30 3-reeks berline

Zou wel handig zijn als ze die sleutel wegdoen en functionaliteit in een app steken... Is er al, maar gaat momenteel via WiFi en je kan hem niet starten. Eigenlijk is de sleutel nog een relikwie omdat je die vroeger moest omdraaien in het contact... Nu met keyless heb je die sleutel voor niks meer nodig..

Is eigenlijk enkel nog een 'token'
                          previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                          current : BMW 330D F30

Comment

• Mijn sleutel steekt steeds in m'n broekzak.
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Commander Bekijk Berichten
                              Doe ik ook. Het had veel handiger geweest als ge die sleutel in uw dashboard kon steken. Nu is het elke keer weer de vraag waar ge met de sleutel moet blijven.
                              Dit vond ik ook wel lastig...
                              Dan steek ik die liever ook gewoon in het dashbord, zoals vroeger.
                              Zeker omdat ik mijn autosleutel altijd aan mijn sleutelbos hang.
                              Ik kan die dus niet in die gleuf van de sportzetels kwijt.

Maar buiten dat ben ik zeer tevreden van de wagen!!

Comment

Ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van mn nieuwe 3 geworden!

Heeft er iemand nog het antwoord op de vraag hierboven?

Comment

Heeft er iemand nog het antwoord op de vraag hierboven?
                                  Met of zonder de sleutel in het voertuig?
                                  De auto sluit volgens mij alleen maar af als je begint te rijden. Nog nooit op gelet.

Comment

• Bij mijn 7 afgelopen weekend ontdekt, dat met de sleutel in mijn zak, de motor kan blijven draaien terwijl ik de deuren op slot kan doen en wegwandel.

Comment

• Kan volgens mij bij de F11 ook ja. Hij gaat dan wel een melding geven dat de sleutel uit het voertuig is en dat er dus, bij stilleggen, niet opnieuw gestart kan worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Mijn sleutel steekt steeds in m'n broekzak.
                                        Maar jij hebt comforttoegang..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                                          Euh, je broekzak?
                                          Is beu om hem er dan altijd uit te halen voor los/vast te doen.
                                          Ik smijt hem in de bekerhouder.

Comment

Working...
                                          X