Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 3-reeks berline

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
    Is beu om hem er dan altijd uit te halen voor los/vast te doen.
    Ik smijt hem in de bekerhouder.
    Ligt dat dan niet te rammelen?

Comment

• ALs ik mijn sleutel in de auto laat liggen en de auto blijft draaien. Als ik dan op de deurklink duw (om te sluiten) toeterd mijn auto 3 maal als waarschuwing.

DUs eigenlijk kan je niet weglopen als je auto nog draait. Je kan wel, maar dan is je auto niet gesloten en krijg je geen waarschuwing.

Mijn sleutel ligt altijd in de bekerhouder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
        Ligt dat dan niet te rammelen?
        Nee,maar ik zou hem 100x liever zoals bij m'n E93 in het dashboard kunnen duwen..(en die had wel comforttoegang )
        2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Keuk Bekijk Berichten
          ALs ik mijn sleutel in de auto laat liggen en de auto blijft draaien. Als ik dan op de deurklink duw (om te sluiten) toeterd mijn auto 3 maal als waarschuwing.

DUs eigenlijk kan je niet weglopen als je auto nog draait. Je kan wel, maar dan is je auto niet gesloten en krijg je geen waarschuwing.

Mijn sleutel ligt altijd in de bekerhouder.
          Ik kan perfect de auto sluiten als de motor draait en weglopen, de motor blijft draaien. Ik wil wel eens testen of de motor na 5 mins nog draait maar ik vermoed van wel (heb comfort access)
          previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
          current : BMW 330D F30

Comment

• Hoe zit dat nu met die individual kleuren? Bij de 3-serie staan er 4 kleuren in de configurator, zijn dat de enige die beschikbaar zijn of kan je éénder welke individual kleur kiezen?
            BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
              Hoe zit dat nu met die individual kleuren? Bij de 3-serie staan er 4 kleuren in de configurator, zijn dat de enige die beschikbaar zijn of kan je éénder welke individual kleur kiezen?
              Je kan om het even welke kleur kiezen die je wilt. De kleuren die in de configurator staan zijn individual kleuren aan een 'voordelige' prijs. Voor de meeste individual kleuren betaal je toch vlug +3000 euro.
              Maar alles is eigenlijk mogelijk, mits een fors prijskaartje.

Comment

• In de 1 Serie kan je een cupholder support kopen in het "Storage Pack". Of je kan ze ook achteraf kopen bij de dealer. Misschien kan dat ook wel op de 3?

Comment

• In de 3 heb je boven de bekerhouder een afdekkapje/opbergbakje, de sleutel kun je daar ook leggen?
                  2018 BMW X1 18d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilentSpring Bekijk Berichten
                    In de 3 heb je boven de bekerhouder een afdekkapje/opbergbakje, de sleutel kun je daar ook leggen?
                    Als ge de bochten neemt zoals de gemiddelde bejaarde toch.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Commander Bekijk Berichten
                      Als ge de bochten neemt zoals de gemiddelde bejaarde toch.....
                      Haha ja idd

Comment

• Geen idee, sleutel zit in mijn zak
                        2018 BMW X1 18d

Comment

• Bij mij steekt de sleutel ook altijd in mijn broekzak, dat is uit gewoonte

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door heidfeld Bekijk Berichten
                            Bij mij steekt de sleutel ook altijd in mijn broekzak, dat is uit gewoonte
                            Het probleem zijn trainingsbroeken en short waarbij de sleutel dan gewoon uit je zak glipt en tussen de zetel en middenconsole verdwijnt.

Comment

• Bij mij gaat alles in de armsteun: portefeuille, gsm, sleutelbos.
                              2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Seth Bekijk Berichten
                                Bij mij gaat alles in de armsteun: portefeuille, gsm, sleutelbos.
                                Bij mij mag er niets los liggen. Ik heb die opening in je koffer met je EHBO, gevarendriehoek etc volledig vast gezet met isolatiemateriaal lol.

Misschien moet m'n dokter wat meer voorschrijven...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                  Bij mij mag er niets los liggen. Ik heb die opening in je koffer met je EHBO, gevarendriehoek etc volledig vast gezet met isolatiemateriaal lol.

Misschien moet m'n dokter wat meer voorschrijven...
                                  Mij dan ook! ik heb er ook al aan gedacht van dat te doen.

Comment

• Ik hoor daar toch nooit iets rondvliegen hoor, zou mij ook storen.
                                    2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?

Comment

• Heb sinds mei een 320dA berline met mpack. De plastic rond het stuurhuis rammelt ongelooflijk als je over witte lijnen/oneffenheden in de weg rijdt. Heeft nog iemand hier last van? Mijn vorige was een f10 520d met mpack, qua build/afwerking natuurlijk niet te vergelijken maar het blijft ontzettend storend.

Comment

• Daar niet mee... Heb wel wat rammels gehad maar is opgelost voor 95%, ik denk dat het zonder runflats beter zal zijn.

kan iemand dat bevestigen?
                                        Dat gewone banden merkbaar zachter zijn kwestie van het beter dempen van oneffenheden op de weg?

Ik heb recent nog een testrit gedaan met een 535d en daar rammelde toch ook iets...

Comment

• Als je weet waar het probleem zit kan je dat ook gemakkelijk oplossen

Comment

Working...
                                          X