Oorspronkelijk geplaatst door Davy_
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW F30 3-reeks berline
Collapse
X
-
ALs ik mijn sleutel in de auto laat liggen en de auto blijft draaien. Als ik dan op de deurklink duw (om te sluiten) toeterd mijn auto 3 maal als waarschuwing.
DUs eigenlijk kan je niet weglopen als je auto nog draait. Je kan wel, maar dan is je auto niet gesloten en krijg je geen waarschuwing.
Mijn sleutel ligt altijd in de bekerhouder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenLigt dat dan niet te rammelen?2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Keuk Bekijk BerichtenALs ik mijn sleutel in de auto laat liggen en de auto blijft draaien. Als ik dan op de deurklink duw (om te sluiten) toeterd mijn auto 3 maal als waarschuwing.
DUs eigenlijk kan je niet weglopen als je auto nog draait. Je kan wel, maar dan is je auto niet gesloten en krijg je geen waarschuwing.
Mijn sleutel ligt altijd in de bekerhouder.previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenHoe zit dat nu met die individual kleuren? Bij de 3-serie staan er 4 kleuren in de configurator, zijn dat de enige die beschikbaar zijn of kan je éénder welke individual kleur kiezen?
Maar alles is eigenlijk mogelijk, mits een fors prijskaartje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilentSpring Bekijk BerichtenIn de 3 heb je boven de bekerhouder een afdekkapje/opbergbakje, de sleutel kun je daar ook leggen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Commander Bekijk BerichtenAls ge de bochten neemt zoals de gemiddelde bejaarde toch.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door heidfeld Bekijk BerichtenBij mij steekt de sleutel ook altijd in mijn broekzak, dat is uit gewoonte
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Seth Bekijk BerichtenBij mij gaat alles in de armsteun: portefeuille, gsm, sleutelbos.
Misschien moet m'n dokter wat meer voorschrijven...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenBij mij mag er niets los liggen. Ik heb die opening in je koffer met je EHBO, gevarendriehoek etc volledig vast gezet met isolatiemateriaal lol.
Misschien moet m'n dokter wat meer voorschrijven...
Comment
-
Heb sinds mei een 320dA berline met mpack. De plastic rond het stuurhuis rammelt ongelooflijk als je over witte lijnen/oneffenheden in de weg rijdt. Heeft nog iemand hier last van? Mijn vorige was een f10 520d met mpack, qua build/afwerking natuurlijk niet te vergelijken maar het blijft ontzettend storend.
Comment
-
Daar niet mee... Heb wel wat rammels gehad maar is opgelost voor 95%, ik denk dat het zonder runflats beter zal zijn.
kan iemand dat bevestigen?
Dat gewone banden merkbaar zachter zijn kwestie van het beter dempen van oneffenheden op de weg?
Ik heb recent nog een testrit gedaan met een 535d en daar rammelde toch ook iets...previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
Comment