Oorspronkelijk geplaatst door Davy_
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW F30 3-reeks berline
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenGewone automaat heeft ook een sport+ stand.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk BerichtenNiet altijd, de X3 van mijn mama (gewone automaat) kan maar tot sport, terwijl mijn 118dA (gewone automaat want sportautomaat kan pas van 20d) heeft ook sport+, ik denk dat dit is omdat ik het M-pakket heb..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk BerichtenSport + hoort bij Sport Line en M pakket, van dat schakelen hebben ze me de uitgelegd toen ik de mijne ging bestellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk BerichtenEn dat is een modern line ofzo?
Comment
-
Je kan dus eigenlijk besluiten, dat in alle pakketjes waar 'sport' inkomt, de automaat de sport+ stand bijkrijgt, juist? En dat het verschil tussen sportautomaat en gewone automaat zich enkel beperkt tot een kortere pook en flippers aan het stuur? Maar een verschil in werking staat nergens geschreven is noch bewezen?
Comment
-
Bij mijn weten:
is de gewone automaat en sportautomaat dezelfde steptronic bak. Mss met een andere sturing in de software volgens de dealer ( voor zover die het weten natuurlijk )
Alleen als je de optie sportautomaat neemt krijg je die leuke peddles achter het stuur waar je niets mee bent.
Sport+ is er dacht ik altijd. Had het trouwens ook op een X1 18d.
Maar niet elke motorisatie kan een sportautomaat krijgen. Bv een 316i kan dat niet.
in de F10, als je daar een sportautomaat neemt krijg je een extra knop voor bv de besturing of gasrespons in sport te zetten.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeePee1 Bekijk BerichtenHier toch ook spijt dat ik de sportautomaat niet genomen heb. Voor die kleine meerprijs (180 EUR dacht ik) heb je dan paddles, wat een leuk gadget is.
Moest het 1000 EUR ofzo meer kosten dan is het al een ander verhaal...2014 BMW F32 420 dA M-pakket
2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeePee1 Bekijk BerichtenHier toch ook spijt dat ik de sportautomaat niet genomen heb. Voor die kleine meerprijs (180 EUR dacht ik) heb je dan paddles, wat een leuk gadget is.
Moest het 1000 EUR ofzo meer kosten dan is het al een ander verhaal...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk BerichtenBij een M (standaard icm automaat) of 35i ok maar overigens totaal nutteloos imo, wat de peddles kunnen, kun je met de pook ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk BerichtenBij een M (standaard icm automaat) of 35i ok maar overigens totaal nutteloos imo, wat de peddles kunnen, kun je met de pook ook.2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
Comment