Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 3-reeks berline

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Je kan de bandenspanningscontrole toch uitschakelen via het menu dacht ik?
    Senna, Driven To Perfection

Comment

• Ik zet vandaag voor de eerste mijn mistlichten op, voor en achter, na enige tijd ,komt er een verbrande geur binnen, eerst dacht ik dat het van buiten kwam , maar het werd erger en er kwam rook van voor aan de neus, ik zet mijn voorste mistlichten uit, de geur verdween , maar het mistlicht aan de passagierskant werkt niet meer, kortsluiting? Wie heeft dit ook voorgehad bij de f30?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jorisvc Bekijk Berichten
        Vorige week met de aangekondigde sneeuw mijn winterwielen op de 316d gezet. Nu krijg ik de bandenspanningscontrole niet gereset. Is dit omdat het geen originele bmw-velgen zijn?

alle tips welkom :-)
        Je hebt die nieuwe ventielen met sensor nodig. Heb ze nog voor 100eur besteld in november vorig jaar, maar prijs is nu meer dan dubbel. Weer ne pientere op sales want iedereen heeft er nu nodig

Comment

• Kan iemand mij zeggen of de ophanging van een standaard F30 eerder zacht dan wel hard is ?
          previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
          current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
            Kan iemand mij zeggen of de ophanging van een standaard F30 eerder zacht dan wel hard is ?
            Zacht. Maar wat voor de één hard is, is voor de andere misschien zacht hé.

Comment

• Ik zou medium zacht zeggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                Ik zou medium zacht zeggen.
                Je weet waarom ik het vraag he

Heb mijn auto paar weken geleden binnen gedaan voor onderhoud en eens gevraagd om naar de ophanging te kijken maar ze zeiden dat alles ok was..

Zouden de banden dan echt zoveel verschil kunnen maken?

Is Jouw 3 serie zachter dan jullie Skoda ?
                previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                  Je weet waarom ik het vraag he

Heb mijn auto paar weken geleden binnen gedaan voor onderhoud en eens gevraagd om naar de ophanging te kijken maar ze zeiden dat alles ok was..

Zouden de banden dan echt zoveel verschil kunnen maken?

Is Jouw 3 serie zachter dan jullie Skoda ?
                  Lol nee absoluut niet zachter. Hij filtert wel mooi dankzij de adaptieve ophanging, maar op sport en in combinatie met de 19inch runflats is hij wel harder.

De wand van je banden leek eerder op pudding... Dat is de oorzaak van het bootgevoel.

Comment

• Op site van BMW enkel nog 320i & 320d te configureren van berline & enkel 320d van touring. Iemand idee waarom? Facelift is er toch nog niet (direct)?

Comment

• Nee, misschien zijn ze bezig met de configurator aan te passen?
                      Op de duitse configurator staan ze wel allemaal, maar ze zijn wel flink duurder geworden lijkt het.

Comment

• De (voordelige) 'intense' pakketjes zullen er misschien uitgegooid worden.

Comment

Working...
                        X