Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo
Bekijk Berichten
Golf, Sirocco, MX-5 roadster coupé, Mini JCW, 125i, audi TT, DS3 racing, Genisis Coupé, RCZ, C30 T5, en omgerekend koste een E30 vroeger ook zoiets, net als de Celica.
Allemaal rond of kort boven de 30.000 euro, allemaal ongeveer dezelfde prestaties, allemaal gericht op een sportievere rijstijl zonder zware opofferingen te moeten bieden in het dagelijksegebruik en zonder uitsporig duur in gebruik te zijn.
Je kan over de prijzen nog wat over en weer kibbelen, een JCW is nu eenmaal een standaard mini, maar de standaard uitrusting van de Toyota zal er wss toch niet ver van zitten. En de optielijst heel erg kort. Was vroeger bij de celica ook. En bij de MR al helemaal
![Icon Mrgreen](https://www.autoforum.be/core/images/smilies/old/icon_mrgreen.gif)
Als je de testen leest van de Toyota past hij perfect binnen dat lijstje en biedt hij tevens nog eens een extra schep potentieel op circuit. Ipv te stellen dat zijn motor te ligt is voor zo een wagen, vind ik het beter om te stellen dat het onderstel gewoon fenomenaal is binnen deze motorklasse.
Als wagen met goede looks, bruikbaar, betaalbaar en leuk rijdend, vind ik de Toyota perfect binnen bovenstaand lijstje passen (op de MX-5 na). Voor mij zouden het dan ook die wagens zijn die ik tegen elkaar af zou wegen moest ik zo iets zoeken. En dan zou de Toyota toch een erg sterke kansmaker zijn. Maar uiteindelijk zou ik wss toch vor de subaru broer kiezen
![Icon Mrgreen](https://www.autoforum.be/core/images/smilies/old/icon_mrgreen.gif)
Comment