Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toyota GT 86

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
    Hoeveel van de wagens die je daar aanhaalt kosten basis boven de 30 000 tot 32 000 euro ?
    Meer dan de helft.

Golf, Sirocco, MX-5 roadster coupé, Mini JCW, 125i, audi TT, DS3 racing, Genisis Coupé, RCZ, C30 T5, en omgerekend koste een E30 vroeger ook zoiets, net als de Celica.

Allemaal rond of kort boven de 30.000 euro, allemaal ongeveer dezelfde prestaties, allemaal gericht op een sportievere rijstijl zonder zware opofferingen te moeten bieden in het dagelijksegebruik en zonder uitsporig duur in gebruik te zijn.
    Je kan over de prijzen nog wat over en weer kibbelen, een JCW is nu eenmaal een standaard mini, maar de standaard uitrusting van de Toyota zal er wss toch niet ver van zitten. En de optielijst heel erg kort. Was vroeger bij de celica ook. En bij de MR al helemaal Daar kon je enkel nog kiezen uit hardtop+airco en alarm.

Als je de testen leest van de Toyota past hij perfect binnen dat lijstje en biedt hij tevens nog eens een extra schep potentieel op circuit. Ipv te stellen dat zijn motor te ligt is voor zo een wagen, vind ik het beter om te stellen dat het onderstel gewoon fenomenaal is binnen deze motorklasse.

Als wagen met goede looks, bruikbaar, betaalbaar en leuk rijdend, vind ik de Toyota perfect binnen bovenstaand lijstje passen (op de MX-5 na). Voor mij zouden het dan ook die wagens zijn die ik tegen elkaar af zou wegen moest ik zo iets zoeken. En dan zou de Toyota toch een erg sterke kansmaker zijn. Maar uiteindelijk zou ik wss toch vor de subaru broer kiezen
    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
    Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
      En dan zou de Toyota toch een erg sterke kansmaker zijn. Maar uiteindelijk zou ik wss toch vor de subaru broer kiezen
      'k Heb er hetzelfde gevoel bij - dat ik eerder de Sub zou kiezen. Dat heeft o.a. met de neus te maken, maar ook met het feit dat ik het imago van de Sub nét iets meer underdog vind. Hoe zit dat bij anderen? Ook de BRZ, of toch liever de GT 86?

Comment

• BRZ

Comment

• BRZ, omdat Toyota zo'n geitenwollensokken imago heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
            BRZ, omdat Toyota zo'n geitenwollensokken imago heeft.
            Bah, ik vind de Celica, de MR2 en zeker de Supra toch redelijk goed meevallen

Comment

• Hoe meer foto's, video's en recensies ik van deze kar lees hoe zaliger ik hem begin te vinden. Enkel spijtig van de prijs, die in mijn ogen, zijn doelpubliek wat voorbij gaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                Hoe meer foto's, video's en recensies ik van deze kar lees hoe zaliger ik hem begin te vinden. Enkel spijtig van de prijs, die in mijn ogen, zijn doelpubliek wat voorbij gaat.
                De prijs zit goed ... maar nie hier in België ... ge moet maar is vergelijken met Japan en Amerika ...
                2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Klopt, maar allemaal reeds enige tijd uit productie. En wat is in de plaats gekomen met enige sportiviteit? Niks, nul nada.

Comment

• Als de garage evenwaardig is wat klantvriendelijkheid en service betreft dan zeker en vast de BRZ, moet dat nog nagaan maar heb nog tijd genoeg.

Maar de GT86 mag ook, zijn toch maar wat details die verschillen.

En 200PK/1250kg is absoluut niet traag.
                    Ik heb pas een RCZ gekocht met 200pk, mijn vorige was de S5 met 333pk en daarvoor had ik nog krachtigere wagens.

Was eigenlijk vast van plan die BRZ te kopen maar wachten tot September zag ik niet zitten en bovendien ben ik op het salon gevallen voor de RCZ Asphalt. Zal voor de volgende aankoop zijn, prijs is in ieder gaval zeer goed ! Vind het een koopje eigenlijk. Niet vergeten dat deze wagen niet gebaseerd is op een volume model a la Megane, Golf en consoorten. Bijna niet te geloven dat je voor hetzelfde geld zo iets kan kopen.

Voor diegenen die 200pk 'traag' vinden hier een 200pk RCZ op de nurburgring, hij is nog maar net vertrokken en 2 Porsche's (één tegen zijn zin) moeten er al aan geloven en tegen het einde nog zo enkele :

Comment

• Is de weg daar zo hobbelig, ik werd potverdorie wagenziek door naar dat filmde te kijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
                        De prijs zit goed ... maar nie hier in België ... ge moet maar is vergelijken met Japan en Amerika ...
                        Dat bedoelde ik ik idd. Eer je hier als jongere persoon, waarvoor die zo'n wagen toch ontworpen is, €30.000 hebt verdiend ben je toch al even bezig met werken. En lenen voor een auto is wel het laatste wat ik zou doen...

Comment

Dat bedoelde ik ik idd. Eer je hier als jongere persoon, waarvoor die zo'n wagen toch ontworpen is, €30.000 hebt verdiend ben je toch al even bezig met werken. En lenen voor een auto is wel het laatste wat ik zou doen...
                          idd ... tzal hier nog nie direct beteren
                          2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Als megagrote fan van de ae86 kan ik eigenlijk alleen maar gaan voor de Toyota

Tenzij de BRZ 500 euro goedkoper of zo is natuurlijk . Of als m'n Subarudealer een mooie overnameprijs geeft voor een gt plus

Comment

• Ik denk dat 90% van de particuliere verkopen toch gefinancierd worden hoor.

Comment

• While filming in Northern California for the upcoming series of Scion FR-S commercial spots, Scion Racing's Ken Gushi, official stunt driver for the shoot, h...

Comment

• Scheelde maar een paar milliseconden.

Comment

En lenen voor een auto is wel het laatste wat ik zou doen...

Zegt iedereen ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                      Zegt iedereen ...
                                      Ik zeg dat niet alleen, ik ben er ook zeker van dat ik dat nooit zal doen.

D'r is maar één zaak waar ik ooit voor zal lenen en dat is een huis.
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                        Ik zeg dat niet alleen, ik ben er ook zeker van dat ik dat nooit zal doen.

D'r is maar één zaak waar ik ooit voor zal lenen en dat is een huis.
                                        Dan ben ik zeker dat je in de minderheid bent

Pas op , ik was vroeger ook van deze mening hoor ... heb eens 2 jaar nog moeten betalen voor een auto die ik had geplooid en toen zei ik ook : nooit meer !
                                        Maar ben veranderd van mening daarover

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                          Dan ben ik zeker dat je in de minderheid bent

Pas op , ik was vroeger ook van deze mening hoor ... heb eens 2 jaar nog moeten betalen voor een auto die ik had geplooid en toen zei ik ook : nooit meer !
                                          Maar ben veranderd van mening daarover
                                          Ik ben nu aan mijnen derden auto en voor geen enkele d'r van geleend, en ben dat voor een volgende ook niet van zin.

Maar anderzijds, zeggen altijd "zeg nooit, nooit", dus dat ga ik dan ook niet doen.
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X