Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toyota GT 86

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door NA_T Bekijk Berichten
    Zelfs de BMW Performance remmen in na-inbouw zullen (in de toekomst?) niet meer door de keuring komen..
    Die in optie wel? Zo ja, wat is het verschil?

(zie prijs- en optielijst in BMW '1 topic -> optioneel op M Pack)

Comment

• Die in optie natuurlijk wel, dan zal dit ineens correct staan op het gelijkvormigheids attest van de wagen vermoed ik dan.. om eerlijk te zijn heb ik daar heb ik geen duidelijk antwoord over gekregen, enkel dat het niet meer mogelijk zal zijn in na-inbouw. Dankzij de Belgische keuring uiteraard.. In hoeverre dit dan uiteindelijk zal nagekeken worden op de keuring..

Comment

• Alle opties moeten op het originele aankoopbewijs staan om als " origineel" gezien te worden op de keuring.

Comment

• Meer info en live foto's vanuit Genève vind je op Carblog.be!
          Last edited by ; 07/03/2012, 14:32.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
            Ik ben nu aan mijnen derden auto en voor geen enkele d'r van geleend, en ben dat voor een volgende ook niet van zin.

Maar anderzijds, zeggen altijd "zeg nooit, nooit", dus dat ga ik dan ook niet doen.
            Geld lenen voor een auto is 't slimste wat je kan op dat vlak... Spaarcentjes mooi op de bank laten, en om de 5 jaar een andere auto met lage afbetalingen om dat je maar een deel van het bedrag financiert.

Comment

• Als uw spaarboekske meer opbrengt dan wat je verliest aan de rente van uw autolening.

Geld "beschikbaar houden" is brainwashing door de banken, je kan net zo goed op elk moment een autolening nemen als je in cashproblemen komt…

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newlook Bekijk Berichten
                Als uw spaarboekske meer opbrengt dan wat je verliest aan de rente van uw autolening.

Geld "beschikbaar houden" is brainwashing door de banken, je kan net zo goed op elk moment een autolening nemen als je in cashproblemen komt…

Maar die zijn vaak een pak duurder dan degene die je bij je autoboer verkrijgt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
                  Maar die zijn vaak een pak duurder dan degene die je bij je autoboer verkrijgt.
                  Je bedoelt 0 % rente en dergelijke? Dat is andere taal voor "ik heb net 2000 € teveel betaald voor mijn Franse wagen". Ik bedoel maar, als je niet leent bij de autoboer en 100% cash betaalt ga je meer korting krijgen, indien niet, ergens anders kopen

Comment

• Duitse vanafprijs: € 29.990.
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• cc5.jpg

Zoals hij hierop staat mag hij toch ook op de oprit staan

Comment

• Comment

• 2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V_Andy Bekijk Berichten
                            [ATTACH=CONFIG]88625[/ATTACH]

Zoals hij hierop staat mag hij toch ook op de oprit staan
                            Oh ja! Ben geen grote fan van zwarte auto's, maar dit is jummie.

Comment

• jonsibal.com features Jon Sibal's digital automotive art renderings.

Comment

• + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Ik vind hem super !

Comment

• Ik kom net thuis van een opendeurdag waar de BRZ ten toon gesteld staat.

Mijn eerste indruk was dat 'em in het echt knapper is dan op foto. In het echt ziet deze wagen er volwassener uit. Deze versie is de full option versie in het metallic grijs.
                                    Het interieur geeft een zeer propere afgewerkte en zeer sportieve indruk, ondanks de harde goedkoop aanvoelende plastic die gebruikt is om sommige delen van het dashboard te bekleden. De knoppen op de middenconsole zijn van goede kwalititeit en geven absoluut geen goedkope indruk.

De zetels geven goede zijdelingse, zowel aan de benen als aan de rug, steun en zitten perfect.
                                    Hetgeen wat mij persoonlijk stoorde was dat, éénmaal je de bestuurders zetel hoger zet, het stuur iets te laag staat. Het stuur is in hoogte en diepte instelbaar maar voor mijn zithouding net niet hoog genoeg.

Het koffer is voor dit type wagen zeer ruim. Wat ook een pluspunt is is dat je de achterbankleuning in zijn geheel kan neerklappen.

Ik ben zeer aangenaam verrast en moet toegeven dat dit een knappe wagen is. Waarschijnkijk zal de GT86 iets knapper zijn dan deze Subaru (=> bumpers).

De prijs is nog niet bekend maar zou volgens de garagist voor de full option met manuele versnellingsbak tussen de €33.000 en de €35.000 liggen. De basis versie, die veel minder opties heeft, zal waarschijnlijk volgens de garagist onder de €30.000 kosten

De standaard versie mist als opties:

* 16 inch ipv 17 inch

* Automatische koplampen met lichtsensor

* Dubbele deurdrempel (veronderstel ik want de kopie is slecht leesbaar) met verchroomde sierstukken

* Mistlampen voor

* Dorpel bescherming

* Lederen stuurwiel en versnellingspook

* Lederen stuurwiel met rode stiksels

* opbergvak achter passagierszetel vooraan

* Sportzetels met leder/alcantara bekleed

* Verwarmde voorzetels

* 2 bekenhouders in de middencosole

* Keyless Acccess en motor startknop (touch sensoren)

* twee 12-volt aansluitingen in middenconsole en handsschoenkastje

* Verlichting in bagageruimte

* Dual zone climate control met anti-stoffilter

* Verwarmde buitespiegels

* Audio Systeem CD-speler met 6 speakers

* Aluminium pedalen

* Cruise control

* Schakelpaddles van de automatische versnelling

* USB en AUX audio aansluitingen (in het middenpaneel)

* Sport en Snow modus

* Torsen LSD Limited Slip Differential
                                    Last edited by ; 09/04/2012, 13:35. Reden: typo's

Comment

• Interessant, ook foto's genomen?

Comment

• Neen, ik was al onderweg (moest ongeveer 52 km enkel rijden) toen ik besefte dat ik mijne kodak vergeten was.

Comment

Working...
                                        X