Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Toyota GT 86
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk BerichtenDe voorkant valt nog mee, maar pfff, die achterkant .... als ge dat vergelijkt met die concepts
Zwaar teleurgesteld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
Mixed feelings... uit bepaalde hoeken valt hij wel mee, maar uit andere lijkt dan weer dat de snuit te scherp afgewerkt is voor de rondere achterkant...
Jammer van de motor...
Comment
-
De motor is net het enige wat mij meteen aantrok! Ik heb de foto's nog eens overlopen en al bij al valt het design nog mee. De auto kan wel een verlaging gebruiken, achteraan staat hij hoog.. Ik vermoed dat deze auto echt zeer goed gaat rijden. Boxer-sound, hoogtoerig karakter, laag gewicht en zwaartepunt, rwd. Het zal misschien wel een van de laatste deftige atmosferische motoren zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenDe motor is net het enige wat mij meteen aantrok! Ik heb de foto's nog eens overlopen en al bij al valt het design nog mee. De auto kan wel een verlaging gebruiken, achteraan staat hij hoog.. Ik vermoed dat deze auto echt zeer goed gaat rijden. Boxer-sound, hoogtoerig karakter, laag gewicht en zwaartepunt, rwd. Het zal misschien wel een van de laatste deftige atmosferische motoren zijn.2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
79 foto's: [autoc-one.jp]
46 foto's: [www.carview.co.jp]
Meer foto's: [car.watch.impress.co.jp] / [car.watch.impress.co.jp]Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Die superskinny bandjes hadden ze nu echt wel kunnen vervangen door iets breder vind ik!
De concepts zagen er op het eerste zicht inderdaad beter uit.. maar ook die lagen enkele cm's lager met een knappe velg eronder, ook met dat lelijke spoilertje eraf is het al een stuk beter
Ik verwacht deze op het Autosalon 2012 ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NA_T Bekijk BerichtenDie superskinny bandjes hadden ze nu echt wel kunnen vervangen door iets breder vind ik!
De concepts zagen er op het eerste zicht inderdaad beter uit.. maar ook die lagen enkele cm's lager met een knappe velg eronder, ook met dat lelijke spoilertje eraf is het al een stuk beter
Ik verwacht deze op het Autosalon 2012 ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guggenheimer Bekijk Berichtende nu vooropgestelde prijsstellingFor reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...
Comment
Comment