Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toyota GT 86

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Last edited by ; 28/12/2012, 14:13.

Comment

• Comment

• Comment

• I like, a lot.

Comment

• Auto van het jaar voor mij, helemaal m'n type niet, maar wat een heerlijk statement in deze tijd waarbij het in de autowereld rond efficiëntie draait. Enkel spijtig dat je er blijkbaar geen schuifdak op kunt krijgen?

Comment

• Amai! Dat oranje doet em extreem goed! De lijnen komen véél beter over! Of zit hier een bodykit op? Het lijkt echt een compleet andere wagen! Een knappe wagen! Das echt de eerste keer dat ik de GT 86 knap vind! Zeker die heupen! en de lijn van de ruiten naar achteren toe en de daklijn en...!

Wauw! Nice!
                    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                    Motoren & Tjeurisme

Comment

• Ik denk dat er enkel een ducktail op de koffer zit. Verder gewoon deftige velgen en een verlaging, iets wat de standaard auto zo hard nodig heeft blijkt uit deze foto's

Comment

• Die ziet er idd prachtig uit, alleen spijtig van die gele lichtblokken, want dat verkloot het geheel dan weer een beetje.
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• En wanneer gaat er hier iemand eens zijn spaarvarken openbreken en zo'n spel bestellen? Mijn spaarvarken laat het momenteel niet toe, maar dat kan toch niet bij iedereen zo zijn hè.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
                            En wanneer gaat er hier iemand eens zijn spaarvarken openbreken en zo'n spel bestellen? Mijn spaarvarken laat het momenteel niet toe, maar dat kan toch niet bij iedereen zo zijn hè.
                            Je ziet ze bitter weinig, nog maar één in t wild gezien.
                            Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                            Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                            Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Te duur voor de jonge gasten, te weinig vermogen en plaats voor de venten met een jong gezin + concurrentie van menig BMW en hot hatch.

Comment

• onlangs een witte met hoge spoiler gezien en het ging de wagen nog wel af
                                2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                                  onlangs een witte met hoge spoiler gezien en het ging de wagen nog wel af
                                  Als het zo'n hoge spoiler is als in bericht 443, die vind ik niet mooi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                                    Te duur voor de jonge gasten, te weinig vermogen en plaats voor de venten met een jong gezin + concurrentie van menig BMW en hot hatch.
                                    Te duur voor jonge gasten?

456268_456895954348335_1229108366_o.jpg
                                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                                      Te duur voor de jonge gasten, te weinig vermogen en plaats voor de venten met een jong gezin + concurrentie van menig BMW en hot hatch.
                                      Dat kan je ook zeggen van een 911

Ik was heel geintresseerd en vind het nog steeds een mooi sturende wagen en uiteindelijk is het enkel het feit dat het dus inderdaad een 'onpraktische' sportwagen is dat het mij niet past.
                                      Ondanks dat, zoals ik eerder berichtte, krijg je nog verbazend veel op die achterbank. Ik kon net mezelf achter mezelf persen (1m84/95kg), maar kinderen en volwassenen onder ~1m75 konden zonder probleem achter mij plaats nemen, enkel voor de voeten was het erg krap en moest ik de stoel voor mij wat omhoog doen. Wat niet ideaal was voor de rijhouding want het stuur staat dan echt te laag...
                                      Koffer valt ook goed mee...

Sterk veralgemenend zo lijkt het er voor mij op dat er veel gepraat wordt over het pure rijden, maar als puntje bij paaltje komt dan is voor de meesten:

rijden << prestaties << status

:-(
                                      ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

Working...
                                      X