Oorspronkelijk geplaatst door NA_T
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Toyota GT 86
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk BerichtenAl iets gekend van prijzen?
Comment
-
Zonder vleugel vind ik de achterkant er veel beter uitzien:
Al ligt het misschien ook deels aan het perspectief van de foto.
Filmpje waarin je het geluid redelijk goed hoort:
+ YouTube Video
Ik ben ook benieuwd naar de prijs. Jammer dat ik waarschijnlijk nog 2 jaar ga moet wachten tot ik 26 ben om de kosten van de verzekering te drukken. De productie wordt naar het schijnt gelimiteerd tot 1000 stuks/jaar. Er dient wel rekening te gehouden worden met eventuele vertalingsfouten:
Toyota GT86 - FACTS from Japan!
Hello all!
Im here in Japan and i've just been to the Fuji Speedway where i met the Chief Engineer and also witnessed the unveiling of the Toyota GT86 - Official Name.
The car is confimed for a worldwide release in April 2012.
The car will be limited to 1000 units per year only.
Each car i can confirm will be hand made.
The automatic gearbox is based on the LF-A gearbox which means it will be a very good box. I spoke to people who have driven both the manual and the automatic and tell me that its hard to choose between the two. But that they are both very very good.
Toyota are not making any profit from the 86 and the sale price will make them break even.
-------------------------------------------------
As i said, i am here as a guest of Toyota Japan with the head of advertising. These are the details that they have given me through all the questions i have been throwing at them. Hand made did indeed throw me for a second, so i asked again "Hand made!?"...."Yes, each one"
They did not elaborate on this. I would assume the chassis/body is done via robots and the rest of the car is put together by hand. Otherwise i cant see how it'll cost as little as they say it will.
They have also confirmed NO TURBO - EVER.
I even asked whether TRD will do a Turbo or Supercharger kit and the word is NO.Last edited by Pegas; 28/11/2011, 17:07.
Comment
-
Moesten d'r geen Toyota logo's op staan, ik zou denken dat het een Hyundai is.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk BerichtenWaarom een oudbollig digitale horloge??...
Qua exterieur vind ik het wel een knappe kar!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Septentrio Bekijk BerichtenIk blijf het een zalig concept vinden, ook al ziet het er eigenlijk niet uit.
Enige probleem is de prijs. 35 K zou wel écht te veel zijn vind ik.
Geef mij dan maar een mx-5.
Comment
-
Echt ongelooflijk, hoe autoliefhebbers (denk dat 90% van deze forum-leden dat toch zijn...) zo conservatief kunnen zijn. Dan komt er eindelijk nog eens een nieuwe auto met én laag gewicht, én achterwielaandrijving, én sper, én volledig uitschakelbaar ESP, en boven alles een 2liter atmo van 200pk en dan zit plots iedereen te klagen over het uiterlijk of over een klokje...Wat een schitterende cominatie voor een normale prijs!
Ik had nooit gedacht dat dit nog eens ging gebeuren...
Ik ben er trouwens van overtuigd dat eens de auto een paar keer gezien wordt in het straatbeeld in de juiste kleurensetting (die blauwe vind ik trouwens prachtig) dat't dan plots weer een mooie auto zal worden volgens de forummers. Het valt mij op dat bijna iedere keer wanneer er een nieuwe auto wordt voorgesteld, (bijna) iedereen moet kunnen zeggen hoe lelijk hij is. Dat valt mij nog meer op wanneer er een vervanger van een model wordt voorgesteld, dan is die oude altijd de mooiere en komen er uitspraken als "ik zou onmiddellijk voor het oude model gaan" ," de oude was veel puurder". Wel, IMO krijgt een auto pas ziel als hij in't straatbeeld opduikt, nooit in de showroom of zeker niet op een salon. Dus, vanwaar die conservatieve gedachten, en al zeker als er nog eens zo iets tof wordt voorgesteld!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Olli Bekijk BerichtenEcht ongelooflijk, hoe autoliefhebbers (denk dat 90% van deze forum-leden dat toch zijn...) zo conservatief kunnen zijn. Dan komt er eindelijk nog eens een nieuwe auto met én laag gewicht, én achterwielaandrijving, én sper, én volledig uitschakelbaar ESP, en boven alles een 2liter atmo van 200pk en dan zit plots iedereen te klagen over het uiterlijk of over een klokje...Wat een schitterende cominatie voor een normale prijs!
Ik had nooit gedacht dat dit nog eens ging gebeuren...
Ik ben er trouwens van overtuigd dat eens de auto een paar keer gezien wordt in het straatbeeld in de juiste kleurensetting (die blauwe vind ik trouwens prachtig) dat't dan plots weer een mooie auto zal worden volgens de forummers. Het valt mij op dat bijna iedere keer wanneer er een nieuwe auto wordt voorgesteld, (bijna) iedereen moet kunnen zeggen hoe lelijk hij is. Dat valt mij nog meer op wanneer er een vervanger van een model wordt voorgesteld, dan is die oude altijd de mooiere en komen er uitspraken als "ik zou onmiddellijk voor het oude model gaan" ," de oude was veel puurder". Wel, IMO krijgt een auto pas ziel als hij in't straatbeeld opduikt, nooit in de showroom of zeker niet op een salon. Dus, vanwaar die conservatieve gedachten, en al zeker als er nog eens zo iets tof wordt voorgesteld!
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
De wagen zal op het autosalon van 2012 staan, de prijs zal rond de 31000€ btw incl. zitten.
De wagen zal zeer compleet uitgerust zijn, 3 opties zijn er beschikbaar, leder interieur, navigatie en een exterior pack (lelijk johny pack met zijschoorten en giga spoiler op achterdeur)
hij zal geweldig goed rijden !!! het is een echte funcar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door debonker Bekijk BerichtenDe wagen zal op het autosalon van 2012 staan, de prijs zal rond de 31000€ btw incl. zitten.
De wagen zal zeer compleet uitgerust zijn, 3 opties zijn er beschikbaar, leder interieur, navigatie en een exterior pack (lelijk johny pack met zijschoorten en giga spoiler op achterdeur)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door debonker Bekijk BerichtenDe wagen zal op het autosalon van 2012 staan, de prijs zal rond de 31000€ btw incl. zitten.
Comment
Comment