Oorspronkelijk geplaatst door kefkie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Toyota GT 86
Collapse
X
-
Steeds minder volk die een manuele de baas kunnen. En bijna niemand, gezien tot de totale bevolking, die deftig kan hieltenen, toch een must om het beste van deze atmo rwd te kunnen apprecieren. Old school rijplezier is aan het uitsterven...
Kheb beide manueel en automaat gereden, de automaat is niet slecht, voor een automaat dat is, dus niks voor mij.
De enige automaatdinges die ik zelf genietbaar vind is de 8-bak van ZF, vooral omdat die snapt wat je wilt zonder te moeten flipperen...ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Ben hier in Zweden ook de markt in het oog aan het houden, de demos blijven lang staan aan 90% van de nieuwprijs. En de paar die aan 80% staan is ook maar de helft die bougeren. Alvast hier is het dus een "sportauto" qua gedrag en dealers hebben die blijkbaar graag in de showroom staan. Misschien eentje die hem billijk willen weg doen voor de winter...ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenMeerdere nieuwe @ 22800€ op mobile.de, toch al wat intressanter...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenKlassiek met koppelomvormer maar schakelt wel nog snel hoor
Verstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalkden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk Berichten
Zelf blijf ik twijfelen of ik hem als enige auto durf te kopen komende nu van een fijne break...ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenVorige week twee exemplaren gezien op de parking van de Carrefour in St. Denijs Westrem. Direct ook de enige die ik in het wild in een week België heb gezien. Slechts 1 eigenaar op dit forum. Zeldzame auto?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenZeldzame auto?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenIn de laatste Evo nemen ze het helemaal terug, blijkbaar lag het aan de slijmerige inconsistente ondergrond. Nu vinden ze hem leuk maar duur, maar @22,8k€ nieuw is dat al beter natuurlijk.1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenEn de schrijvende pers maar stoefen, zie hoeveel er vervolgens in de praktijk verkocht worden, ze staan allemaal in de showrooms te wachten op een koper.
In België lijkt er mij maar weinig plaats voor het concept, ga je graag het circuit op dan koop je iets sneller.
Zweden zijn ook veel krachtigere wagens gewoon, of het moet een break zijn of een cabrio voor een "zomerwagen".
Voor mij zou het eerder een winterwagen zijn...ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenMij lijkt het dat er weinig markt is voor een rijdersauto. Veel marketingpraat over "rijplezier", maar puntje bij paaltje verkopen andere dingen: status, cabrio, roodlichtsprinters, ja; bochtenridders, nee. In België lijkt er mij maar weinig plaats voor het concept, ga je graag het circuit op dan koop je iets sneller.
Zweden zijn ook veel krachtigere wagens gewoon, of het moet een break zijn of een cabrio voor een "zomerwagen".
Comment
-
Momenteel stockactie bij Toyota Belgie waar er ook een hoop GT86's te koop zijn met 11% korting. Dan zit ge voor de standaardversie rond de 28500 en de luxueuzere modellen rond 30000 of erboven.
Deze wagen staat toch op m'n shortlist. Ik vermoed dat die ongeveer hetzelfde rijplezier gaat geven als m'n MX-5jes vroeger. Redelijk lichtvoetig, knus interieur, RWD en een motor die ge in de toeren moet jagen om goed vooruit te gaan.
@Onehp Groupbuy???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
damn wat zie die oldie er licht, strak, elegant, cool en sportief uit naast die Toyota!
Lijkt mij de domste promo foto ooit te zijn, alsof je de nieuwe toyota Yaris naast de Jaguar E type fotografeert...
Comment
Comment