Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toyota GT 86

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Deze is echt een van de laatste!
    ST Cupra 290 PP - GT86+

    Comment


    • En daardoor op mijn shortlist! Over 15 maanden moet ik een andere wagen kiezen en deze is serieus kanshebber.

      Verstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalk

      Comment


      • ik denk ook wel als je deze auto koopt voor hier in Belgie dat je dan direct een gefopt gevoel krijgt, er komt een gechipte BMW diesel naast je staan en is sneller weg aan de lichten.
        Als in de Ardennen of in de Eifel rijden je ding is, dan is de GT86/BRZ echt iets geschikts.

        Maar de vraag is, ben je dan niet beter af met een 2e hands hothatch of een Impreza of Lancer?
        Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

        Comment


        • iemand een idee welke beter verkoopt, de GT86 of BRZ?
          lets have some more member berries

          Comment






          • 208 Rolls Royce Ghost were sold in Europe so far in 2012. Picture by gstaranto, all rights reserved. * See the Top 325 best-selling models by clicking on the title! * Thanks to Lancia Lover from www.autoweek.nl I can share with you today and for the first time since last April a Top 325 (nearl

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
              ik denk ook wel als je deze auto koopt voor hier in Belgie dat je dan direct een gefopt gevoel krijgt, er komt een gechipte BMW diesel naast je staan en is sneller weg aan de lichten.
              Als in de Ardennen of in de Eifel rijden je ding is, dan is de GT86/BRZ echt iets geschikts.

              Maar de vraag is, ben je dan niet beter af met een 2e hands hothatch of een Impreza of Lancer?
              Ja akkoord Stoplichtsprintjes dient ie niet voor, daarvoor heb je gechipte golf gti/clio rs/opel opcs voor

              Verstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalk

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                iemand een idee welke beter verkoopt, de GT86 of BRZ?
                Even gekeken op Autoscout24 en de BRZ wordt toch duurder verkocht dan de GT86, dus deze zal toch een beetje exclusiever zijn, persoonlijk zou ik ook liever de BRZ dan de GT-86 willen.

                Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

                Comment


                • ik ben er nu serieus over aan het nadenken om de bestelling van de auris te annuleren en een GT86 te kopen...
                  Want je kan nooit teveel auto's hebben....

                  Comment


                  • Heb je al een proefrit gedaan met de GT86? Zo niet, doe dat maar eerst. Ik weet niet wat je vorige auto was/is maar als het een diesel is/was of iets met een goed koppel, ga je je met de GT86 waarschijnlijk direct bedrogen voelen. Ik zeg "waarschijnlijk" want ik weet natuurlijk niet wat uw mening is i.v.m. koppel in de lagere toeren en vermogen in 't algemeen.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                      ik denk ook wel als je deze auto koopt voor hier in Belgie dat je dan direct een gefopt gevoel krijgt, er komt een gechipte BMW diesel naast je staan en is sneller weg aan de lichten.
                      Als in de Ardennen of in de Eifel rijden je ding is, dan is de GT86/BRZ echt iets geschikts.

                      Maar de vraag is, ben je dan niet beter af met een 2e hands hothatch of een Impreza of Lancer?
                      Qua gebruiksbudget zit je met een Impreza of Lancer wel al verschillende klassen hoger. Zo een GT86 zal in onderhoud zeer goed meevallen. Langs onder kunnen ze mooi aan al het belangrijke van het blok en een atmo nafte heeft al bij al weinig onderdelen die onderhoud nodig hebben.

                      En door het beperkte vermogen dat ook nog eens lineair afgegeven wordt, krijg je ook weinig slijt op de overbrenging enzo.
                      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                      Motoren & Tjeurisme

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                        Heb je al een proefrit gedaan met de GT86? Zo niet, doe dat maar eerst. Ik weet niet wat je vorige auto was/is maar als het een diesel is/was of iets met een goed koppel, ga je je met de GT86 waarschijnlijk direct bedrogen voelen. Ik zeg "waarschijnlijk" want ik weet natuurlijk niet wat uw mening is i.v.m. koppel in de lagere toeren en vermogen in 't algemeen.
                        Wel, ik zal volledig zijn, we hadden een Fiesta ST en een Punto diesel. De auris is besteld om de punto te vervangen, maar aangezien we de fiesta nu verkocht hebben in de zomer en de vervanging daarvan in de soep is gelopen (mx5 motor kapot), ben ik nu aan het denken om gewoon weer een nieuwe te kopen en iets dat het rijplezier van de fiesta terug brengt : dwz : geen stoplichtsprinter, geen koppelmonster dat kan inhalen zonder terugschakelen, maar gewoon een auto waarin je wat moet werken, maar die vooral veel rijplezier biedt op lagere snelheden en op bvb ronde puntjes.
                        En ik denk dat de GT daarvoor geschikt is =)
                        En ja, de punto blijft dan nog een jaartje of zo langer.
                        Want je kan nooit teveel auto's hebben....

                        Comment


                        • Berengun heeft het begrepen
                          ST Cupra 290 PP - GT86+

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                            iemand een idee welke beter verkoopt, de GT86 of BRZ?
                            Hier trouwens een goed vergelijk tussen de twee die hier nog niet de revue is gepasseerd: http://www.pistonheads.com/doc.asp?c=52&i=26168
                            ST Cupra 290 PP - GT86+

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
                              Wel, ik zal volledig zijn, we hadden een Fiesta ST en een Punto diesel. De auris is besteld om de punto te vervangen, maar aangezien we de fiesta nu verkocht hebben in de zomer en de vervanging daarvan in de soep is gelopen (mx5 motor kapot), ben ik nu aan het denken om gewoon weer een nieuwe te kopen en iets dat het rijplezier van de fiesta terug brengt : dwz : geen stoplichtsprinter, geen koppelmonster dat kan inhalen zonder terugschakelen, maar gewoon een auto waarin je wat moet werken, maar die vooral veel rijplezier biedt op lagere snelheden en op bvb ronde puntjes.
                              En ik denk dat de GT daarvoor geschikt is =)
                              En ja, de punto blijft dan nog een jaartje of zo langer.
                              In dat geval, hou ik mijne mond toe en moet dan toegeven dat de GT86 waarschijnlijk voor u toch wel eens de moeite kan zijn. Maar eerst dit nog.

                              Als je nog geen proefrit gedaan hebt, doe dat dan maar eerst. Voor mij persoonlijk is de GT86 veel te zwak qua koppel in de lagere toeren. Ik voelde echt de druk in de zetel niet die ik bij mijn auto wel heb.

                              Aan de andere kant is een MX-5 nu ook niet direct een koppelmonster en als je zo'n auto gewoon bent, dan kan het zijn dat het gebrek aan een deftig koppel van de GT86 voor jou veeeeel minder erg is dan voor mij.

                              Toen ik met de GT86 reed in het verkeer op lagere snelheden, was er eigenlijk niet meer rijplezier aan dan met mijn auto. Het rijplezier van de GT86 komt waarschijnlijk (ik gebruik precies graag het woord "waarschijnlijk" ) op hogere snelheden bij vele bochten en op circuit naar boven.

                              De zithouding was wel iets waar je in het begin aan moest wennen. Het stuur staat verticaler dan in een andere auto. Voor mij persoonlijk is koppel een groot deel van het rijplezier.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
                                Hier trouwens een goed vergelijk tussen de twee die hier nog niet de revue is gepasseerd: http://www.pistonheads.com/doc.asp?c=52&i=26168
                                ik lees in dat verslag dat de Subaru 3 jaar garantie heeft maar wel gratis 3 jaar aftercare krijgt. De Toyota krijgt 5 jaar maar geen aftercare waardoor ze bij pistonheads voor de BRZ kiezen.
                                Is dit in Belgie ook? Ik dacht dat ze hier in Belgie beide 5 jaar garantie of 150 000km hadden en geen aftercare. of ben ik verkeerd?
                                Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                  iemand een idee welke beter verkoopt, de GT86 of BRZ?
                                  Volgens TopGear zou bij de productie de verhouding GT86/BRZ iets van een 9/1 zijn. Dus de BRZ zal exclusiever zijn. Met een beperkter dealernetwerk.
                                  Ik zag ook op de site van Toyota dat er redelijk wat GT86 stock wagens werden aangeboden in augustus.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                                    ik lees in dat verslag dat de Subaru 3 jaar garantie heeft maar wel gratis 3 jaar aftercare krijgt. De Toyota krijgt 5 jaar maar geen aftercare waardoor ze bij pistonheads voor de BRZ kiezen.
                                    Is dit in Belgie ook? Ik dacht dat ze hier in Belgie beide 5 jaar garantie of 150 000km hadden en geen aftercare. of ben ik verkeerd?
                                    De 2 + 3 jaar garantie zoals in België is niet in alle landen geldig.
                                    Dit komt uit van Toyota België.
                                    Dacht dat ze in Nederland ook maar 2 jaar hebben.
                                    den borre


                                    "Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "


                                    Int3x0r
                                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

                                    Comment


                                    • NL is 3j tot 100k

                                      Comment


                                      • puur op looks zou ik ook wel voor de toyota gaan
                                        lets have some more member berries

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                          puur op looks zou ik ook wel voor de toyota gaan
                                          Ik net voor de BRZ!

                                          Ook nog een filmpje gevonden over de verschillen tussen de BRZ en de Toyota, zei het de Amerikaanse Scion FRS.
                                          + YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                          Last edited by Liquid Li0n; 05/09/2013, 12:26.
                                          Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

                                          Comment

                                          Working...
                                          X