Voila, auris wordt volgende week geleverd...en dan volgende maand weer ingeruild...witte gt86 komt in de plaats
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Toyota GT 86
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk BerichtenVoila, auris wordt volgende week geleverd...en dan volgende maand weer ingeruild...witte gt86 komt in de plaatsKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk BerichtenVoila, auris wordt volgende week geleverd...en dan volgende maand weer ingeruild...witte gt86 komt in de plaats
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door lamboy Bekijk Berichtenidd. maar volgens mij ist geen atmo meer aangezien Fennsport aan de slag gaat met de AVO turbo kit.
In stage 1 trim goed voor 250-270hp dacht ik.ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lamboy Bekijk Berichtenjuist, met die 0-60 dacht ik meteen aan mph.ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Intressant citaat ook als is het al een beetje afgezaagd maar ook niet minder waar daarom, en ook de reden dat ik altijd terug bij de GT86 uitkom:
"but Norway’s speed limits are just so incredibly low that any possible experience of high speed performance driving is completely wiped out.
There just isn’t any way to get some adrenaline going as you would in say the UK, Germany or New Zealand, where the back road speed limits allow one to get a bit of velocity on.
Interestingly, this made me rather happy to be driving a GT86. Had I been in a more powerful, horsepower-laden machine, I probably would have ended up deeply frustrated and annoyed.
But with the GT86, you actually can have bucketloads of fun wringing the little car’s neck, all within range of the local speed limits. It’s low powered enough to take on a bit of pedal work, redlines and foot-to-the-floor antics without risk of losing your license."ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenIntressant citaat ook als is het al een beetje afgezaagd maar ook niet minder waar daarom, en ook de reden dat ik altijd terug bij de GT86 uitkom:
"but Norway’s speed limits are just so incredibly low that any possible experience of high speed performance driving is completely wiped out.
There just isn’t any way to get some adrenaline going as you would in say the UK, Germany or New Zealand, where the back road speed limits allow one to get a bit of velocity on.
Interestingly, this made me rather happy to be driving a GT86. Had I been in a more powerful, horsepower-laden machine, I probably would have ended up deeply frustrated and annoyed.
But with the GT86, you actually can have bucketloads of fun wringing the little car’s neck, all within range of the local speed limits. It’s low powered enough to take on a bit of pedal work, redlines and foot-to-the-floor antics without risk of losing your license."
Verstuurd van mijn GT-N7100 met TapatalkKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Idd. Zoals in Zweden, mooie wegen maar 70 overal (tenzij kaarsrechte brede weg) dus moet serieus bochtig zijn om plezant te zijn... Verder neem je natuurlijk wel een beetje marge maar zware boetes riskeer je dan wel. Kameraad deed 81km/h waar 50 mocht, boem plets rijbewijs kwijt 3 maanden (of nog langer, niet de eerste keer)... en de leute was nog niet eens begonnen (M3)...ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
7:20 topgear lap http://www.streetfire.net/video/top-...-3_2419363.htm
Vind dit leuk om te herbekijken, hier wordt ie gewoon strak gereden en de tijd valt zeer goed mee zeker als je bedenkt dat het vochtig op de baan was...ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
Comment