Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toyota GT 86

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Super !

Blij dat er hier eens iemand een topic opent over deze wagen.

Comment

• proficiat !

ik vind blauw ook de mooiste kleur

ben benieuwd naar uw bevindingen

Comment

• Ja GeeZer, uiteindelijk toch bij uw Avatar uitgekomen

Iets anders dat ik tegenkwam in mijn zoektocht: eentje die redelijk netjes getuned lijkt staat te koop op mobile.de
        ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Supercharger upgrade BRZ/GT86 van Litchfield. Met 280 pk en gewicht / power ratio van 220 pk / ton speelt deze wel in een andere categorie:

http://www.topgear.com/uk/car-news/subaru-brz-litchfield-first-drive-2013-10-16

Comment

• Als meer vermogen een must is zou ik de Avo turbo met installatie door Fensport ook bekijken...
            ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Die doet 'maar' 230 pk aan de wielen en is ook nog eens duurder voor zover ik het zie.
              Met die supercharger moet het zalig zijn om te rijden, benieuwd of iemand dat hier gaat laten doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door exacorta Bekijk Berichten
                Die doet 'maar' 230 pk aan de wielen en is ook nog eens duurder voor zover ik het zie.
                Waar zie je dat? Normale tune (remap, uitlaat, luchtfilterke) haalt de Avo een betrouwbare 280pk, als je wat extra kosten maak kan men er 350pk uit halen volgens de fora. Nu hoe betrouwbaar dat is (met 12,5 in compressie) en wat dat kost weet ik niet want zelf niet geïnteresseerd, wel kan ik zeggen dat de installatie er van er zeer OEM uit ziet vind ik, met de turbo op de juiste plaats (daar waar origineel de eerste katalysator zit). Volgens de eigenaars ook een enorm goed gasrespons (in essentie nog steeds een lagedrukturbo). Nu zowiezo, als dit je intresseerd, kan je je hartje erop los lezen op ft86club.com, gt86ownersclub.co.uk etc.
                ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• We are expecting 280 "flywheel" bhp when mapped for UK 98 ron fuel.

Comment

• Uhmm, ja exacorta, sorry ik had uw "aan de wielen" gemist, ik wist niet dat we plots in de USA zaten

Die Litchfield is anders ook aan het vliegwiel hoor, dus dan begrijp ik niet helemaal wat je bedoelt met "maar" 230pk - aan de wielen, of bijna 280pk voor ons dus aan het vliegwiel, afhankelijk van welke correctie je gebruikt.

Jaja, je kunt voor veel meer PKs shoppen ook maar dan ben je opeens met een heel ander kostenplaatje bezig, imho koop je dan beter een Exige V6 ofzo...
                    ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Een bandentest met een echte coureur ("I think we whimped out when we didn't name it best drivers car" (of the year - Motortrend)

(vanaf 5:30)
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• ik vermoed dat berengun zijn GT86 nu al moet hebben.
                        Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• (ga eens kijken bij Mijn Aziatische auto, hoef je niet te vermoeden... )
                          ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                            ik vermoed dat berengun zijn GT86 nu al moet hebben.
                            Lol, nee, wss dinsdag
                            Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
                                Wat zot kot is dat man.
                                2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
                                2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
                                2014 Opel Astra OPC
                                2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Crazy americans, 604WHP (~700pk) uit een standaard motor (op E85)

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                  ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Vergezocht, niet vergelijkbaar en toch...

+ YouTube Video
                                    ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• zeer circuitafhankelijk.
                                      gisteren een paar GT86's gespot op de Ring.
                                      Die mannen waren hun toch aan het amuseren.

Comment

• de sound van die Ferrari amai

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                          de sound van die Ferrari amai
                                          beetje off-topic, maar kijk deze anders eens als je ze nog niet gezien hebt http://www.youtube.com/watch?v=cjp1xjOzJqY

Maar zelfs al heb je het geld, ieder rondje nieuwe banden moeten steken valt toch tegen. Dan handiger met de GT86, 16" bandjes kosten 60€ stuk en gaan véél langer mee
                                          ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

Working...
                                          X