Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die doet 'maar' 230 pk aan de wielen en is ook nog eens duurder voor zover ik het zie.
Met die supercharger moet het zalig zijn om te rijden, benieuwd of iemand dat hier gaat laten doen.
Die doet 'maar' 230 pk aan de wielen en is ook nog eens duurder voor zover ik het zie.
Waar zie je dat? Normale tune (remap, uitlaat, luchtfilterke) haalt de Avo een betrouwbare 280pk, als je wat extra kosten maak kan men er 350pk uit halen volgens de fora. Nu hoe betrouwbaar dat is (met 12,5 in compressie) en wat dat kost weet ik niet want zelf niet geïnteresseerd, wel kan ik zeggen dat de installatie er van er zeer OEM uit ziet vind ik, met de turbo op de juiste plaats (daar waar origineel de eerste katalysator zit). Volgens de eigenaars ook een enorm goed gasrespons (in essentie nog steeds een lagedrukturbo). Nu zowiezo, als dit je intresseerd, kan je je hartje erop los lezen op ft86club.com, gt86ownersclub.co.uk etc.
Uhmm, ja exacorta, sorry ik had uw "aan de wielen" gemist, ik wist niet dat we plots in de USA zaten
Die Litchfield is anders ook aan het vliegwiel hoor, dus dan begrijp ik niet helemaal wat je bedoelt met "maar" 230pk - aan de wielen, of bijna 280pk voor ons dus aan het vliegwiel, afhankelijk van welke correctie je gebruikt.
Jaja, je kunt voor veel meer PKs shoppen ook maar dan ben je opeens met een heel ander kostenplaatje bezig, imho koop je dan beter een Exige V6 ofzo...
Maar zelfs al heb je het geld, ieder rondje nieuwe banden moeten steken valt toch tegen. Dan handiger met de GT86, 16" bandjes kosten 60€ stuk en gaan véél langer mee
Comment