Oorspronkelijk geplaatst door Onehp
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Toyota GT 86
Collapse
X
-
* NEU & NUR BEI NOVIDEM *
- TOYOTA GT86 KOMPRESSOR MIT CH-HOMOLOGATION -
240 Ps / 255 Nm.
Comment
-
De GT86 heeft zich al lang en breed bewezen als leverancier van heerlijk speels stuurplezier. Nu heeft Toyota bekendgemaakt ook een rally-uitvoering van de kleine coupé te gaan produceren.
Toyota's motorsportafdeling TMG wil de GT86 gaan inzetten in de R3C-categorie van FIA, een sectie waar tweewielaangedreven auto's aan mee kunnen doen. Verder zijn er voorwaarden aan de krachtbron gesteld. Zo mag de cilinderinhoud niet minder dan 1,6- en niet groter dan 2,0-liter zijn. Een turbo is niet toegestaan en ook aan het gewicht van de auto is een grens gesteld, deze ligt op 1.080 kilo.
De race-GT86 voor buiten de gebaande paden wordt gebaseerd op de CS-V3, een circuituitvoering waar de laatste tijd op de fameuze Nürburgring al de nodige ervaring en kennis mee is opgedaan. Exacte specificaties en het eerste officiële beeldmateriaal verwachten we later dit jaar.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Uit een ander topic maar hier op zn plaats:
Oorspronkelijk geplaatst door BrebelcoVandaag een 2 tal uur met de GT86 mogen rondrijden (manuele versie)
Samenvatting: WAUW!! Bij deze krijgt hij een plaatsje op mijn verlanglijstje! Deftig geluid, deftige steun van de stoelen, stuur sportief geplaatst (redelijk verticaal), mooi interieur, EN WAT EEN DESIGN!
Even een situatieschets: ik rij dagelijks met een 1(22)pk'tje en krijg dus niet zo vaak de kans om met een wagen met meer dan bv 150pk te rijden. Dus is het voor mij een iets grotere 'sprong' dan voor mensen die het gewoon zijn om 150-170pk te rijden (vandaar misschien mijn (over-)enthousiasme!)
Vanaf het moment dat ik hem startte Echt prachtig geluid!
Ik merkte op dat er veel mensen eens vriendelijk lachen of hun duim omhoog staken. (Heb ik anders nooit voor met mijn 1(22)pk'tje )
Wat me wel stoorde was het gemis van de middelste armsteun (omdat ik je er over hoor praten) Ik vind het persoonlijk handig om mijn arm te laten 'rusten' terwijl ik rij (ben nochtans geen bompa! (no offence naar andere toe))
Met spijt heb ik hem terug moeten afgeven . Maar momenteel toch één van de leukste wagens waar ik al mee gereden heb!!
Kortom, ik ben jaloers op u dat je hierin dagelijks kan rijden!!
(spijtig van de slechte kwaliteit )
[ATTACH=CONFIG]100352[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]100353[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]100354[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]100355[/ATTACH]ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Toch denk ik van niet kijk maar eens op autoscout alleen staan er zo een 60 tal op das heel veel ze slaan gewoon niet aan. Hier rijdt er zelfs geen enkele rond in de streek. Ik versta goed waarom ook: een gelijkaardig geprijsde sportieve wagen heeft fiscaal interessantere auto's (1.6t) die off the line een seconde sneller naar 100 gaat. Zie gti/st/rs. Enz. En dan heb je de echte liefhebber/kenner zoals vb jij en ik nu, die liever de iets tragere atmo hebben maar betere gasrespons en een beter gebalanceerde wagen
Comment
-
hier in de streek weet ik er ook maar 1 staan.
misschien toch mijn vriendin proberen te overtuigen haar E92 wrak te dumpen en dan zo'n GT86 kopen
die GT86 lijkt me nogtans wel de ideale wagen voor mensen die willen gaan tunen, zowel op motorisch vlak als lookslets have some more member berries
Comment
-
Bij mij in de buurt rijden er 2 zwarte, 2 bruine en een witte en een blauwe.
Begin ze beu te worden. 😃😜
Sent from my iPad using Tapatalkden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenBij mij in de buurt rijden er 2 zwarte, 2 bruineST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
Comment