Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toyota GT 86

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind hem het minst mooi in orange

Comment

• Net geparkeerd, oranje toch mooi

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
          Nice! :o
          Ik veronderstel dat dit niet in België is zeker? :p
          2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
          2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
          2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
          dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
          http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
            GT86 is mooi in elke kleur.
            Yep, al is het wel een van de enige auto's waar ik iets zou aan wijzigen mocht ik er eentje hebben en dat zijn de achterlichten. Die zou ik doen zoals de blauwe hier op het forum.
            '16 Peugeot 308 SW blueHDI
            '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Damn deze klinkt lekker:

2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                Yep, al is het wel een van de enige auto's waar ik iets zou aan wijzigen mocht ik er eentje hebben en dat zijn de achterlichten. Die zou ik doen zoals de blauwe hier op het forum.
                Mee eens En als je er dan toch nog een extra halve auto aan wilt uitgeven om hem er beter te laten uitzien, dan vind ik deze véél beter dan al die stancenation toestanden:

Bron met alle foto's: http://www.ft86club.com/forums/showthread.php?p=1350159
                Last edited by Onehp; 11/01/2014, 11:39.
                ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                  Damn deze klinkt lekker:

Klinkt goed, maar veel te luid IMHO...

Deze is mijn favoriete (goede opname) en klinkt gelijkaardig aan de res Milltek die onder de mijne ligt https://www.youtube.com/watch?v=AEtIzaHZc2k
                  ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• nice
                    zeg onehp hoe zit het bij jou op vlak van verbruik?
                    lets have some more member berries

Comment

• Gemiddeld 8,8l nu. Trek graag op als het kan maar hou me aan de snelheidlimieten als er ander volk in de buurt is of kan zijn...
                      ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
                        Klinkt goed, maar veel te luid IMHO...
                        Indien je zo'n uitlaatsysteem hebt heb je echt wel een knop/schakelaar nodig om hem stiller te maken. Bvb voor trackdays is dat al een dikke no go zo luid.

Comment

• Heb al meegemaakt dat auto's op de Nordschleife geweerd werden voor te veel geluid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                            Heb al meegemaakt dat auto's op de Nordschleife geweerd werden voor te veel geluid.
                            Ja idd, zag onlangs een youtube filmpje van een Ferrari F430 die niet toegelaten werd wegens te luid.

Comment

• Vs. 4C

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Ik kreeg via PM een vraag binnen of de RWD GT86 aan te raden is als winterwagen. Zet hier even mijn antwoord neer indien er iemand anders ook nut van heeft.

Hallo ___,

Grofweg, is niet anders dan pakweg een BMW 1-serie waarvan er miljoenen rondrijden, ook in de winter. De 86 heeft ESP (VSC in Toyotataal) en als je goede winterbanden erop hebt dan zit je goed en ben je beter uitgerust dan pakweg een 4x4 op zomerbanden. Zonder winterbanden zou ik al veel minder aanraden...
                                Ik vind de auto stabiel aanvoelen ook als je met een wielenpaar aan 100km/h door sneeuwmodder rijdt als je van rijstrook wisselt op een besneeuwde autostrade (Zweedse maat voor stabiliteit), ga je (te) speels met het gas om kan je de achterkant wel voelen kwispelen, sommigen vinden dat onaangenaam. Maar geen probleem als je verder geen zotte dingen doet.

Iets wat wel ambetant kan zijn, de raamloze vensters die kunnen aanvriezen tijdens de winter. Normaal gaat de ruit wat naar beneden bij het openen van de deuren, zit ie vast kunnen de ramenheffer tegenstribbelen en moeten ze door u even gereset worden voordat de raamheffers weer goed (automatisch volledig op en neer) werken. Op de latere lichting zou dit opgelost zijn. De raamloze vensters zijn anders gemeenschappelijk met de meeste cabriolets en coupes die ook dit probleem kunnen hebben. En de 1-serie (3-deurs en coupe) heeft die ook. Slaapt de auto warm is dit meestal geen probleem.

Verder zie ik geen andere nadelen vgl. met "normale" wagens. Zelf heb ik hem deels gekocht juist omdat het een leuke winterwagen is, maar ik ben misschien niet zo doorsnee daarin.

Mvg
                                ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• dan toch maar een alfa 4c, veel cooler

Comment

• Onvergelijkbaar op veel vlakken maar vooral qua budget, hebt minimum 2gt 86 voor 1 alfa

Comment

• Ik wou cool zijn toen ik 16 was...
                                      ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Toyota GT 86 on Regas Wheels

With so many types to choose from these days, it’s very difficult to find the right set of wheels for your ride.
                                        And we all know how much of a difference a certain rim design makes to the vehicle’s whole look.
                                        However, there are still rims that will never go old, like these Regas ones. Simple five-spoked dished rims that will turn any ride into a race-ready-looking one.
                                        They tend to go well on Japanese cars and the Toyota GT 86 is definitely one to wear them.

Photo credits: Kyle Crawford

Comment

• Comment

Working...
                                          X