Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toyota GT 86

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Jammer dat het alleen voor Engeland is, zo eentje zou ik ook anders nog wel willen!

The Club Series Blue Edition is the latest special edition GT86 to come out of Toyota's regular model refresh programme, and the brakes and dampers have seen massive upgrades

Comment

• MeToo.

Comment

• Geert, degene die jij hebt is zoveel beter ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
          Geert, degene die jij hebt is zoveel beter ;-)
          Zou da kleurtje nog wel zien zitten op de MX-5. Er zijn steeds meer merken die dit soort blauw aanbieden, juist Mazda wil maar niet volgen. Het blue mica dat ze nu aanbieden is al iets beter, maar toch nog niet wat het moet zijn. Past op blue reflex vind ik nog steeds een prachtige kleur in de zon! Op hun CX3 en CX5 kan het dan wel, raar toch, blue dynamic, zou ik wel is willen zien op een MX-5.
          Deze GT zou ik wel nog zien zitten, maar de MX-5 zal nog ni snel worden vervangen dusja.
          Last edited by ; 02/06/2018, 06:12.

Comment

• Dat nieuwe Eternal Blue lijkt er toch sterk op.

Comment

• Dat Eternal Blue zag ik gisteren op een CX-3 op een oprit en dacht inderdaad: dat is een mooier kleurtje dan het Blue Reflex, zouden ze op de MX-5 moeten aanbieden.
              Net in de configurator gekeken: Blue Reflex is vervangen door Eternal Blue. Interessant

Comment

• Eternal blue mica, da wast, op foto's lijkt het sterk op blue reflex, zou het is in het echt moeten zien, als ik aan de garage is passeer is kijken of ze al eentje staan hebben.

Comment

• Blue Reflex vind ik wat te licht, te grijs.
                  Eternal Blue heeft meer blauw. Allee, dat viel mij toch direct op bij het voorbij rijden van een CX-3 op een oprit geparkeerd (en dat wil dan toch zeggen dat het meer opvalt)

Comment

• TOYOTA GT86 IN GR SPORT-TRIM

Toyota presenteert in Japan de GR Sport-versie van de GT86. Het nieuwe sportlabel wordt op meer modellen doorgevoerd en behelst in deze vorm alleen uiterlijkheden.

Het 'GR' in de naam van deze auto staat voor Gazoo Racing en GR Sport kan worden gezien als de het milde broertje van het GRMN van de heftigste Yaris. Waar GRMN-Toyota's snelle, sportieve versies zijn die veelal in gelimiteerde oplage zullen worden gebouwd (zoals BMW M), staat GR voor een mildere sportieve variant (zoals M-Performance bij BMW) en GR Sport voor een optisch sportpakket (vergelijkbaar met M-pakket). Daarnaast is er nog GR Parts, een onderdelencatalogus waarmee Japanse Toyota-kopers de mogelijkheid krijgen om hun auto met losse accessoires aan te kleden.

In het geval van deze GT86 gaat het zoals gezegd om een GR Sport, dus een auto die sportief is aangekleed, maar geen extra vermogen heeft. We zien een voorspoiler, sideskirts, speciaal 17-inch lichtmetaal en wat koolstofvezel details. Aan de binnenkant is onder meer een nieuw, kleiner stuurwiel en een speciale startknop te vinden. De motor blijft ongemoeid, maar deze aangeklede coupé zou dankzij Brembo-remmen wel sneller tot stilstand moeten komen.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Working...
                    X