Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mixed feelings... uit bepaalde hoeken valt hij wel mee, maar uit andere lijkt dan weer dat de snuit te scherp afgewerkt is voor de rondere achterkant...
De motor is net het enige wat mij meteen aantrok! Ik heb de foto's nog eens overlopen en al bij al valt het design nog mee. De auto kan wel een verlaging gebruiken, achteraan staat hij hoog.. Ik vermoed dat deze auto echt zeer goed gaat rijden. Boxer-sound, hoogtoerig karakter, laag gewicht en zwaartepunt, rwd. Het zal misschien wel een van de laatste deftige atmosferische motoren zijn.
De motor is net het enige wat mij meteen aantrok! Ik heb de foto's nog eens overlopen en al bij al valt het design nog mee. De auto kan wel een verlaging gebruiken, achteraan staat hij hoog.. Ik vermoed dat deze auto echt zeer goed gaat rijden. Boxer-sound, hoogtoerig karakter, laag gewicht en zwaartepunt, rwd. Het zal misschien wel een van de laatste deftige atmosferische motoren zijn.
ik denk er hetzelfde over op vlak van motor / gewicht / zwaartepunt ... gaat volgens mij een zaligheid zijn om mee te rijden ...
Die superskinny bandjes hadden ze nu echt wel kunnen vervangen door iets breder vind ik!
De concepts zagen er op het eerste zicht inderdaad beter uit.. maar ook die lagen enkele cm's lager met een knappe velg eronder, ook met dat lelijke spoilertje eraf is het al een stuk beter
Die superskinny bandjes hadden ze nu echt wel kunnen vervangen door iets breder vind ik!
De concepts zagen er op het eerste zicht inderdaad beter uit.. maar ook die lagen enkele cm's lager met een knappe velg eronder, ook met dat lelijke spoilertje eraf is het al een stuk beter
Ik verwacht deze op het Autosalon 2012 ?
2013 bedoel je zeker. Ik volg de evolutie van die wagen al maanden. Normaal zou ik van wagen veranderen in 2015 maar ben zodanig door die wagen gebeten dat het best wel eens zou kunnen dat mijn Audi A5 vroeger de deur zal uit gaan. Dat is toch wel het perfecte plaatje. ongeblazen motor,ideale gewichtverdeling,laag gewicht en achterwielaandrijving. Daar kan geen enkel merk aan tippen binnen de nu vooropgestelde prijsstelling
Comment