juist bij toyota dealer geweest, stonden mooie posters voor mee te nemen van de gt86
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Toyota GT 86
Collapse
X
-
Vraag het es aan da maske hierBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichtenjuist bij toyota dealer geweest, stonden mooie posters voor mee te nemen van de gt86
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NA_T Bekijk BerichtenSnap nog steeds niet wat die Concept versie op het salon staat te doen terwijl ze elders ter wereld gewoon al gespot worden op de openbare weg. Subaru toont zelf helemaal niets..
Comment
-
Comment
-
Klopt, gisteren even langs de Toyota stand op het autsalon geweest en daar wisten ze me te vertellen dat de prijs rond de €31.000 zou bedragen. Maar dit is een zo goed als 'full option' in tegenstelling tot de verschillende 'trim' levels in andere landen. De enige opties zijn leder, navigatie en het Aero package (exterior)
De wagen zal bij de dealers als demo en voor testritten staan begin september! En dankzij de lieve dame die me verder hielp zal ik worden uitgenodigd voor de nationale premiere!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door NA_T Bekijk BerichtenKlopt, gisteren even langs de Toyota stand op het autsalon geweest en daar wisten ze me te vertellen dat de prijs rond de €31.000 zou bedragen. Maar dit is een zo goed als 'full option' in tegenstelling tot de verschillende 'trim' levels in andere landen. De enige opties zijn leder, navigatie en het Aero package (exterior)
De wagen zal bij de dealers als demo en voor testritten staan begin september! En dankzij de lieve dame die me verder hielp zal ik worden uitgenodigd voor de nationale premiere!
Prijs rond de 30 000€, hij gaf me de indruk dat het niet over de 30 zou gaan. Officiele prijs zal in Maart aangekond worden samen met alle specificaties.
Ben wel benieuwd
Comment
-
Bekendmaking prijzen GT86
http://www.emoneydaily.com/toyota-mo...rice/69823023/
Een vanafprijs van 25600$ voor de basis "customize grade" tem het topmodel "GT Limited" voor 38000$
In een eerlijke wereld zouden wij belgen vanaf 22000 euro kunnen rondrijden in een GT86 maar daar maar volgens mij nog een goede 10k bij...
Comment
Comment