Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toyota GT 86

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• juist bij toyota dealer geweest, stonden mooie posters voor mee te nemen van de gt86
    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• En meteen ook gevraagd wat dat moet kosten in België? Blijft nog steeds een raadsel..

Comment

• Vraag het es aan da maske hier
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
          juist bij toyota dealer geweest, stonden mooie posters voor mee te nemen van de gt86
          Vandaag geweest, geen posters.

Comment

• Snap nog steeds niet wat die Concept versie op het salon staat te doen terwijl ze elders ter wereld gewoon al gespot worden op de openbare weg. Subaru toont zelf helemaal niets..

Comment

• ik ben bij segers wezemaal geweest en die hadden er nog een 5 tal
              Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
              Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
              Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NA_T Bekijk Berichten
                Snap nog steeds niet wat die Concept versie op het salon staat te doen terwijl ze elders ter wereld gewoon al gespot worden op de openbare weg. Subaru toont zelf helemaal niets..
                Op de stand van Subaru in paleis 9 staat de BRZ Sti Concept nochtans als Europese primeur.

Comment

• Oops, nog niet wezen kijken.. en had er niets over gelezen

Het blijven toch concepts..

Comment

• Heb iets opgevangen van een 31000 euro voor basismodel

Comment

• bere! eerste drift gt86 :p

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      my ride http://autoforum.be/showthread.php?t=53452

Comment

• Klopt, gisteren even langs de Toyota stand op het autsalon geweest en daar wisten ze me te vertellen dat de prijs rond de €31.000 zou bedragen. Maar dit is een zo goed als 'full option' in tegenstelling tot de verschillende 'trim' levels in andere landen. De enige opties zijn leder, navigatie en het Aero package (exterior)

De wagen zal bij de dealers als demo en voor testritten staan begin september! En dankzij de lieve dame die me verder hielp zal ik worden uitgenodigd voor de nationale premiere!

Comment

• Ik heb een testrit met de GT86 eind Juni

Comment

• Idd 31000 euro, de subaru gaat waarschijnlijk standaard leder krijgen en zo iets duurder worden maar zeker niet veel.

Comment

• TOYOTA REVEALS SUPER-IQ AND MASSAGED GT 86

Miniature hot hatch and tarted-up coupe lead Toyota's assault on Tokyo Auto Salon

Comment

• wat TRD spullen erop en gaan
                                http://www.streetfire.net/video/toyo...12_2361545.htm

Comment

• TRD spul is wel nice

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NA_T Bekijk Berichten
                                    Klopt, gisteren even langs de Toyota stand op het autsalon geweest en daar wisten ze me te vertellen dat de prijs rond de €31.000 zou bedragen. Maar dit is een zo goed als 'full option' in tegenstelling tot de verschillende 'trim' levels in andere landen. De enige opties zijn leder, navigatie en het Aero package (exterior)

De wagen zal bij de dealers als demo en voor testritten staan begin september! En dankzij de lieve dame die me verder hielp zal ik worden uitgenodigd voor de nationale premiere!
                                    Ben deze week eens bij de dealer gaan horen en dei zei dat productie gaat starten in april/mei en de eerste wagens in belgie zullen toekomen vanaf Juli.
                                    Prijs rond de 30 000€, hij gaf me de indruk dat het niet over de 30 zou gaan. Officiele prijs zal in Maart aangekond worden samen met alle specificaties.

Ben wel benieuwd

Comment

• Echt knap model! Maar ik zie hier foto's waar die echt jeep staat... wordt die zo verkocht?
                                      Want meestal zijn die concepts of zoals die versie van het autosalon redelijk verlaagd natuurlijk..

Comment

• Van mij mag deze er zijn

Comment

• Bekendmaking prijzen GT86

http://www.emoneydaily.com/toyota-mo...rice/69823023/

Een vanafprijs van 25600$ voor de basis "customize grade" tem het topmodel "GT Limited" voor 38000$

In een eerlijke wereld zouden wij belgen vanaf 22000 euro kunnen rondrijden in een GT86 maar daar maar volgens mij nog een goede 10k bij...

Comment

Working...
                                          X