Oorspronkelijk geplaatst door sleurhut
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Toyota GT 86
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sleurhut Bekijk BerichtenSpijtig, verder dan 30k reikt mijn budget niet. In België wordt dit de nieuwe weekendcar van de goed verdienende zelfstandige, in de VS/Japan de eerste auto voor de afstuderende student.Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenIn Amerika krijgen snotneuzen deze voor hun sweet sixteen.
Comment
-
BMW F30 328i
1997 cm3 turbo, 245 pk/5000-6500 tpm, 350 Nm/1250-4800 tpm
Prestaties: topsnelheid 250 km/h, 0-100 km/h in 5,9 sec
CO2-uitstoot 147 g/km
't Is kl*te, maar Subaru mist een belangrijk puntje. Waarom zou je deze als weekendauto kopen, wanneer je daily misschien prettiger is om mee te rijden?
BRZ vind ik een tof concept, mooie wagen ook, maar zit een beetje te wachten op meer vermogen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenDie F30 kost ook wel ongeveer 10.000€ meer
Een F20 is beter vergelijkbaar qua prijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenBMW F30 328i
1997 cm3 turbo, 245 pk/5000-6500 tpm, 350 Nm/1250-4800 tpm
Prestaties: topsnelheid 250 km/h, 0-100 km/h in 5,9 sec
CO2-uitstoot 147 g/km
't Is kl*te, maar Subaru mist een belangrijk puntje. Waarom zou je deze als weekendauto kopen, wanneer je daily misschien prettiger is om mee te rijden?
BRZ vind ik een tof concept, mooie wagen ook, maar zit een beetje te wachten op meer vermogen.
Ding weegt een 1200kg voor 200pk. Ok das nie echt veel maar denk daar een zwaartepunt lager dan een porsche cayman en een sperdifferentieel bij en dan heb je wel iets wat qua handling een 328i ver achter zich laat
Comment
-
De GT86 is niet te vergelijken, akkoord je kan voor dat zelfde geld (of ietsje meer) een luxe wagen kopen.. of eentje met meer pk's, of eentje zonder Toyota/Subaru badge op de motorkap.. Maar dat is niet de bedoeling van de mensen die hierachter zitten! Dit is (of zou moeten worden) gewoon een 'pure handling delight' wagen die autorijden terug pure fun maakt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenAankoopprijs misschien, maar dat is lang niet de totale kostprijs van een auto. Wil nu ook niet overkomen als een passieloze beancounter, i'm just saying, ik zou asap willen toevoegen, automaat met dubbele koppeling + turbo.
Comment
-
Gewicht: super!
Pk: super! (in combinate met het gewicht)
Koppel: euhm welk koppel?
Ik vrees dat je voor dit speelgoed één of andere 'driftgod himself' moet zijn om hier plezier uit te kunnen halen... (tenzij je in den decor hangen, ook plezierig en sensationeel noemt natuurlijk)
Ik denk dat als je op een provinciale baan gas geeft aan 70km/u in 3e, je nog klop gaat krijgen van e Caminoke met een kitje
Ik hoop van niet, want ik vind het een leuk concept én een mooie wagen, maar 250pk en 320nm zou wel véél toffer zijn geweest zonder ook aan overkill te doen.
Comment
-
Fun fun fun
+ YouTube Video
Mag ook niet vergeten dat ie eigenlijk bedoelt is om te tunen en men van een goede basis wil vertrekken, supercharger of turbo kost al snel 5000 euro meer en niet iedereen wil dit betalen of hebben.
Comment
-
Deze auto is niet ontworpen voor mensen die enkel pk-geil zijn maar voor mensen die gaan voor de rijbeleving.
Auto's in dezelfde prijsklasse zijn meestal voorwielaangedreven snelle versies van gewone hatchback's en qua rijden niet te vergelijken met de GT86 of de BRZ.
Ik verwacht dat deze auto qua rijden veel op mijn S2000 lijkt en dat is echt genieten, dat anderen in rechte lijn sneller zijn kan mij niets schelen, ik heb meer lol op bochtige wegen.
Comment
-
Prijs voor de UK is bekend gemaakt, vanaf £ 25000 begin- Dual zone air conditioning Toyota Touch Multimedia system Analogue and digital meters Leather steering wheel and chrome inserts Aluminium pedals and footrest Cruise Control
We’re pleased to confirm that the starting price for GT 86 includes the key specification listed on our website. The optional extras are sport leather seats, automatic transmission, metallic paint colours and the Toyota Touch and Go Multimedia system.
Exterieur:- 197hp 2.0-litre four-cylinder boxer engine
- Manual or automatic transmission (featuring 6-speed paddle shift)
- 17" alloys
- HID headlamps
- LED daytime running lights
- Dual exhaust with chrome tailpipes
- Front fog lamps
- Colour powered-folding mirrors
Interieur:- Dual zone air conditioning
- Toyota Touch Multimedia system
- Analogue and digital meters
- Leather steering wheel and chrome inserts
- Aluminium pedals and footrest
- Cruise Control
Last edited by Pegas; 04/02/2012, 13:02.
Comment
Comment