Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
In België zouden we geen 'trim' levens krijgen zoals in andere landen. De enige opties zijn leder, navigatie en het Aero package (exterior). Met een vanafprijs van €30.000 ongeveer
Spijtig, verder dan 30k reikt mijn budget niet. In België wordt dit de nieuwe weekendcar van de goed verdienende zelfstandige, in de VS/Japan de eerste auto voor de afstuderende student.
Spijtig, verder dan 30k reikt mijn budget niet. In België wordt dit de nieuwe weekendcar van de goed verdienende zelfstandige, in de VS/Japan de eerste auto voor de afstuderende student.
gewoon in de uk een kale versie kopen voor 23 a 24 duizend pond ipv van hier de versie kopen met alle opties
had dit al van in het begin door dat weer een full option model zal zijn met de nissan 200sx s14 was dit ook zo
BMW F30 328i
1997 cm3 turbo, 245 pk/5000-6500 tpm, 350 Nm/1250-4800 tpm
Prestaties: topsnelheid 250 km/h, 0-100 km/h in 5,9 sec
CO2-uitstoot 147 g/km
't Is kl*te, maar Subaru mist een belangrijk puntje. Waarom zou je deze als weekendauto kopen, wanneer je daily misschien prettiger is om mee te rijden?
BRZ vind ik een tof concept, mooie wagen ook, maar zit een beetje te wachten op meer vermogen.
Die F30 kost ook wel ongeveer 10.000€ meer
Een F20 is beter vergelijkbaar qua prijs.
Aankoopprijs misschien, maar dat is lang niet de totale kostprijs van een auto. Wil nu ook niet overkomen als een passieloze beancounter, i'm just saying, ik zou asap willen toevoegen, automaat met dubbele koppeling + turbo.
BMW F30 328i
1997 cm3 turbo, 245 pk/5000-6500 tpm, 350 Nm/1250-4800 tpm
Prestaties: topsnelheid 250 km/h, 0-100 km/h in 5,9 sec
CO2-uitstoot 147 g/km
't Is kl*te, maar Subaru mist een belangrijk puntje. Waarom zou je deze als weekendauto kopen, wanneer je daily misschien prettiger is om mee te rijden?
BRZ vind ik een tof concept, mooie wagen ook, maar zit een beetje te wachten op meer vermogen.
Eumm ik denk niet da ge ne 328i bmw kunt vergelijken met ne gt-86 of brz. Dit zijn echte light-weight sportwagen die richting Lotus Elise en dergelijke gaan maar dan voor een aantrekkelijker prijskaartje.
Ding weegt een 1200kg voor 200pk. Ok das nie echt veel maar denk daar een zwaartepunt lager dan een porsche cayman en een sperdifferentieel bij en dan heb je wel iets wat qua handling een 328i ver achter zich laat
De GT86 is niet te vergelijken, akkoord je kan voor dat zelfde geld (of ietsje meer) een luxe wagen kopen.. of eentje met meer pk's, of eentje zonder Toyota/Subaru badge op de motorkap.. Maar dat is niet de bedoeling van de mensen die hierachter zitten! Dit is (of zou moeten worden) gewoon een 'pure handling delight' wagen die autorijden terug pure fun maakt
Aankoopprijs misschien, maar dat is lang niet de totale kostprijs van een auto. Wil nu ook niet overkomen als een passieloze beancounter, i'm just saying, ik zou asap willen toevoegen, automaat met dubbele koppeling + turbo.
een bmw is toch niet goedkoper in onderhoud dan een toyota? Restwaarde zal ook wel meevallen bij zo een sportieve auto.
Gewicht: super!
Pk: super! (in combinate met het gewicht)
Koppel: euhm welk koppel?
Ik vrees dat je voor dit speelgoed één of andere 'driftgod himself' moet zijn om hier plezier uit te kunnen halen... (tenzij je in den decor hangen, ook plezierig en sensationeel noemt natuurlijk)
Ik denk dat als je op een provinciale baan gas geeft aan 70km/u in 3e, je nog klop gaat krijgen van e Caminoke met een kitje
Ik hoop van niet, want ik vind het een leuk concept én een mooie wagen, maar 250pk en 320nm zou wel véél toffer zijn geweest zonder ook aan overkill te doen.
Mijn rx8 had ook geen koppel maar was wel 100keer meer fun dan mijn ouders hun 120d.
Deze wagen is gemaakt voor het pure rijplezier, geen turbolag, laag zwaartepunt, laag gewicht en genoeg vermogen. Maar de echte test volgt nog in juni
Ik ben er zeker van dat dit zalig ga rijden,zeer sportief kan ook niet anders,dank u toyota van nog is ne sportwagen uit te brengen,maar vind ook wel dat 250pk niet misplaatst was geweest.
Mag ook niet vergeten dat ie eigenlijk bedoelt is om te tunen en men van een goede basis wil vertrekken, supercharger of turbo kost al snel 5000 euro meer en niet iedereen wil dit betalen of hebben.
Deze auto is niet ontworpen voor mensen die enkel pk-geil zijn maar voor mensen die gaan voor de rijbeleving.
Auto's in dezelfde prijsklasse zijn meestal voorwielaangedreven snelle versies van gewone hatchback's en qua rijden niet te vergelijken met de GT86 of de BRZ.
Ik verwacht dat deze auto qua rijden veel op mijn S2000 lijkt en dat is echt genieten, dat anderen in rechte lijn sneller zijn kan mij niets schelen, ik heb meer lol op bochtige wegen.
Dual zone air conditioning Toyota Touch Multimedia system Analogue and digital meters Leather steering wheel and chrome inserts Aluminium pedals and footrest Cruise Control
t hij. Voor dat geld krijg je:
We’re pleased to confirm that the starting price for GT 86 includes the key specification listed on our website. The optional extras are sport leather seats, automatic transmission, metallic paint colours and the Toyota Touch and Go Multimedia system.
De key specifications waarover gesproken wordt:
Exterieur:
197hp 2.0-litre four-cylinder boxer engine
Manual or automatic transmission (featuring 6-speed paddle shift)
Comment