Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Toyota GT 86
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIk wou dat filmpje ook net komen posten
Toch een vette bak he
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenHet filmpje is dan ook herkenbaar voor mij. Wat ik al mogen horen heb met de Lotus ....."daar rij ik niet met mee" is er 1 van.
Comment
-
Gisteren een testritje mee gedaan. Overtuigt volledig! Zo ontgoocheld als ik was na een testrit met een RCZ - reed echt slecht imho, snap niet hoe ze dat sportief durven noemen - zo blij was ik na een ritje met een GT86. Alleen het stuk van uitstappen en terug in mijn eigen kar stappen was erg pijnlijk.
Schitterende wagen. Geweldige balans, heerlijk onderstel, genoeg power, prima stuurgevoel, geweldige zetels, strakke en korte versnellingsbak. Het werd tijd dat ze zo nog eens iets gingen maken. Eindelijk nog eens een échte moderne driver's car.
Moest ik 1 wagen nieuw kopen: GT86.
Ik wil dat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk BerichtenGisteren een testritje mee gedaan. Overtuigt volledig! Zo ontgoocheld als ik was na een testrit met een RCZ - reed echt slecht imho, snap niet hoe ze dat sportief durven noemen - zo blij was ik na een ritje met een GT86. Alleen het stuk van uitstappen en terug in mijn eigen kar stappen was erg pijnlijk.
Schitterende wagen. Geweldige balans, heerlijk onderstel, genoeg power, prima stuurgevoel, geweldige zetels, strakke en korte versnellingsbak. Het werd tijd dat ze zo nog eens iets gingen maken. Eindelijk nog eens een échte moderne driver's car.
Moest ik 1 wagen nieuw kopen: GT86.
Ik wil dat
Comment
-
Dat moet ge toch niet gaan zeggen he, ge zegt gewoon dat ge wel intresse hebt om dien auto te kopen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenHoe heb je dat aangepakt? Ik vind het toch maar stom om als jonge gast zonder aankoop intentie die auto daar een uurke mee te gaan nemen. Ik wil er dolgraag ook eens mee gaan rijden
Comment
Comment