Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Meen vernomen te hebben dat een Toyota iets pittiger aanvoelt, iets beter op het gas reageert. Zou te maken hebben met het feit dat Toyota hun eigen injectiesysteem hebben gebruikt.
Wel dat dacht ik ook ergens gelezen te hebben maar aan de cijfers kan je het niet meteen vertellen.
Nu gaat Subaru wel een BRZ STI uitbrengen dacht ik en dat kan wel een een breder publiek aanspreken omdat de meesten het toch over tubo's en meer pk's hebben.
2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
2014 Opel Astra OPC
2015 Audi TT TDI S-Line
Het is toch een beetje de opvolger van de Supra hé, als je de foto´s ziet van die uitgebouwde wagens dan lijken sommige toch behoorlijk hard op een moderne Supra, nu nog een turboversie met 280 pk of zo...
Max 205 Nm en pas op 6600 rpm.
Een gechipte TDi doet vaak het dubbel, en dit al rond 2500 rpm. Lijkt me in ons verkeer aangenamer, maar ik kan enkel af gaan op online reviews. Heb zelf jammer genoeg nog niet met de GT 86 kunnen rijden.
Dat maximum zegt eigenlijk niks vermits er pakt 190-200 Nm gedurende het hele toerenbereik beschikbaar is
toere zal misschien op zijn honger blijven zitten omdat het maar 200 pk is. Om er meer vermogen uit te halen zou ik sowieso kiezen voor een supercharger ipv een turbo. Lekker lineaire vermogensafgave
toere zal misschien op zijn honger blijven zitten omdat het maar 200 pk is. Om er meer vermogen uit te halen zou ik sowieso kiezen voor een supercharger ipv een turbo. Lekker lineaire vermogensafgave
Vandaag eens langs geweest bij toyota. Prijs laten maken en eens testrit gedaan.
Moet zeggen het rijden met deze wagen viel bij mij in de smaak, goede gasrespons, direct en scherp sturen. Het enige waar ik moest aan wennen is dat je hem vrij hoog in de toeren moet houden om de 200 paarden te zien galoperen. De versnellingsbak vond ik goed kort schakelen maar 2de gang deed wat haperig bij koude motor. Mijn madam was minder overtuigd van dit alles, zij is het lineair temperament van een turbo gewend en de DSG.
Voor het gemak moet je deze zeker niet nemen want veel plaats is er niet. de voorgestelde 4-zit is dus echt wel een 2-zit. Daarbij was de instap voor mij opletten voor de knieën .Dit komt waarschijnlijk door mijn kortere gestalte waardoor de bestuurdersstoel meer naar voren komt te staan dan bij de gemiddelde bestuurder.
Verdict: Leuke auto door RWD en stuureigenschappen maar niet praktisch voor mij. De kans word dus klein dat deze mijn scirocco gaat vervangen. maar men weet nooit.
2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
2014 Opel Astra OPC
2015 Audi TT TDI S-Line
Bij Toyota aan de Noorderlaan te Merksem staan er 2. Eentje in dat fantastisch blauw!
Ik wil binnen een weekje ook eens gaan kijken en eventueel testrijden, maar krijg je dat makkelijk mee als jonge gast? Ik rij met een 1reeks, dat zijn toch 1 van dé potentiële klanten voor zo een GT86?
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Opzich waarom niet, een nieuwprijs van een gt86 ligt niet zover af van een deftige 1-reeks.
Ik zie dit ook nog wel zitten als opvolger van mijn huidige.
Volgende week eens binnen springen. Ik ben oprecht nieuwsgierig naar deze kar.
Al vrees ik wel dat je de elektronica niet mag afzetten en dat is wel nodig bij deze kar om hem goed te kunnen testen denk ik.
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Bij Toyota aan de Noorderlaan te Merksem staan er 2. Eentje in dat fantastisch blauw!
Ik wil binnen een weekje ook eens gaan kijken en eventueel testrijden, maar krijg je dat makkelijk mee als jonge gast? Ik rij met een 1reeks, dat zijn toch 1 van dé potentiële klanten voor zo een GT86?
Zeker !
2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Jij hebt er al mee gereden he?
Kan je me kort uw bevindingen geven?
Jeps, heb er een dik half jaar geleden eens 1u mee kunnen rijden.
Qua rijgedrag en scherpte top alleen moet hij hoog in toeren gehouden worden om iets of wat vooruit te gaan.
Het is wel zalig hoe gecontroleerd je dat spel dwars kan zetten
Comment