Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toyota GT 86

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Zwaarder, minder hitsig
    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door exacorta Bekijk Berichten
      Want? (ik spreek je helemaal niet tegen, ik vraag me gewoon af om welke redenen allemaal niet)
      Zelf nog niet gereden met de Toyota , wel mee geweest en die kan kwa power , grip , rijplezier in de verste verte niet tippen aan de Elise .
      De Toyota is een luxe auto naast de Lotus

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
        Zelf nog niet gereden met de Toyota , wel mee geweest en die kan kwa power , grip , rijplezier in de verste verte niet tippen aan de Elise .
        De Toyota is een luxe auto naast de Lotus


        Ben zelf een enorme fan van de Elise en de vergelijking gaat idd niet helemaal op. Zo'n Elise is veel compromislozer, directer, hardcore, puurder. Zoals je zegt is een GT86 een luxe car in vgl met de Elise. Langs de andere kant toch wat nuanceren:
        - meer power: basis Elise 1.6 135 pk vs 200 pk GT86. Betere prestaties uiteraard, maar voor de power moet je ook niet speciaal voor een Elise gaan
        - grip: correct, maar dat is niet het concept van de GT86, juist niet teveel grip geven is het hier eerder
        - rijplezier: persoonlijk uiteraard. Probeer een Elise maar eens in een deftigen drift te krijgen (en te houden)

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Yax Bekijk Berichten
          Ben zelf een enorme fan van de Elise en de vergelijking gaat idd niet helemaal op. Zo'n Elise is veel compromislozer, directer, hardcore, puurder. Zoals je zegt is een GT86 een luxe car in vgl met de Elise. Langs de andere kant toch wat nuanceren:
          - meer power: basis Elise 1.6 135 pk vs 200 pk GT86. Betere prestaties uiteraard, maar voor de power moet je ook niet speciaal voor een Elise gaan
          - grip: correct, maar dat is niet het concept van de GT86, juist niet teveel grip geven is het hier eerder
          - rijplezier: persoonlijk uiteraard. Probeer een Elise maar eens in een deftigen drift te krijgen (en te houden)
          Kwa power vergeleek ik met mijn Elise van 192 PK

          Comment



          • Comment


            • Comment


              • volgend weekend opening van toyota verdeler op 200m van men deur, staat een gt86 in de showroom.
                Misschien toch maar eens gaan piepen, hopelijk kan die daar eens testgereden worden
                2013- Volvo V60 D3 R-Design
                2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Yax Bekijk Berichten
                  - rijplezier: persoonlijk uiteraard. Probeer een Elise maar eens in een deftigen drift te krijgen (en te houden)
                  Driften met een middenmotor is niet makkelijk. Het duurt heel lang vooraleer die uitbreekt en wanneer die het dan toch doet is het ineens veel te veel.
                  2021 Taycan 4S
                  2021 Lexus UX250h

                  Comment


                  • Comment


                    • Comment


                      • Om de start van de Toyota GT86 Cup te vieren gaat Toyota 86 GT86 Cup Editions leveren. Die zijn zo aangepast dat ze lijken op de GT86 CS V3-raceauto’s die in de Cup rijden. Ook vanbinnen wordt de sportauto opgewaardeerd met allerlei sportieve details.

                        Wie een Toyota GT86 Cup Edition weet te bemachtigen krijgt onder meer 18 inch OZ-wielen met Pirelli P Zero Nero GT banden. Die zijn in de maat 225/40 wel wat breder een vooral kleveriger dan de standaard auto, dus driften wordt wat lastiger. Vooral omdat er aan de aandrijflijn helemaal niets verandert, dat blijft een 2,0-liter boxer met een relatief bescheiden 200 pk. Verder wordt het uiterlijk opgefleurd met bestickering die verwijst naar de daadwerkelijke raceauto. Onder meer motorkap, buitenspiegels en het dak worden beplakt.
                        Binnenin maakt het standaard stuurwiel plaats voor een exemplaar met alcantara en rechtuitmarkering. Op de middenconsole zit bovendien een markering met het productienummer voor een extra exclusief tintje. Hoewel de oplage met 86 exemplaren behoorlijk exclusief is, bedraagt de meerprijs slechts € 2.860. En voor dat geld krijg je ook nog eens twee VIP-kaarten voor een race op de Nürburgring. Vanaf volgende maand gaat Toyota de verfraaiingen overigens ook leveren voor ‘gewone’ GT86’s. De prijs daarvan is vooralsnog niet bekend.
                        Wie nu al met z'n jas aan in de hal staat moeten we helaas teleurstellen. De Nederlandse importeur is op de hoogte van de Cup Edition, maar gaat deze niet als zodanig in Nederland voeren. Wie zich bij een dealer meldt, kan misschien wel geholpen worden, maar hij zal niet in de prijslijst worden opgenomen.





                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                        Comment






                        • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                          Comment




                          • Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten


                              Hier in de buurt rijdt er ook zo een oranje rond met die strijkplank op. Body is echt veel mooier met dat aero pack (of hoe noemt het). Enkel die spoiler moet eraf. Die is iets te groot.


                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten

                                Toch een hele verbetering tov van die sjonnie lampen die er nu inzitten....

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                                  Hier in de buurt rijdt er ook zo een oranje rond met die strijkplank op. Body is echt veel mooier met dat aero pack (of hoe noemt het). Enkel die spoiler moet eraf. Die is iets te groot.


                                  Sent from my iPhone using Tapatalk
                                  DIe is net zo hoog gemaakt om nog door de achterruit te kunnen zien

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door darkiedm4 Bekijk Berichten
                                    DIe is net zo hoog gemaakt om nog door de achterruit te kunnen zien
                                    Als er gene is, heb je dat probleem al zeker niet :p maar ik wist niet dat ze hem daarvoor zo hoog gemaakt hebben.


                                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                                    Comment




                                    • Comment


                                      • Comment

                                        Working...
                                        X