Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toyota GT 86

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
    Elise is totaal niet te vergelijken met deze Toyota
    inderdaad dat zijn 2 totaal verschillende klasse'n,
    elise is echt back to basic en zeer hard qua onderstel,...
    elise is ook een pak sneller dan een gt86

Comment

• veel beter met rode achterlichten

Comment

• Njam

Comment

• Ik mag de GT86 binnen 2 weken een heel weekend testen.. ben eens curieus.. had er al eens mee gereden maar redelijk kort ( 30minuten)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
            Ik mag de GT86 binnen 2 weken een heel weekend testen.. ben eens curieus.. had er al eens mee gereden maar redelijk kort ( 30minuten)
            Ben je van Antwerpen?
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
              Ben je van Antwerpen?
              Lier

Comment

Lier
                Das niet ver.. als je niet weet wat doen!
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Ik mag de GT86 binnen 2 weken een heel weekend testen.. ben eens curieus.. had er al eens mee gereden maar redelijk kort ( 30minuten)
                  Bij mij was het indertijd ook 30min...toen ze nog niet bij dealers stonden, maar je enkel via de importeur kon een testrit boeken.
                  Ook reed er iemand mee altijd (freelancer ingehuurd )
                  Wat ga je doen ? Vrijdagavond tijdens het laatste uur opening hem afhalen vlak voor een feestweekend, hem "vergeten" terug te brengen en hem maandagmorgen terugdoen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bleet Bekijk Berichten
                    Bij mij was het indertijd ook 30min...toen ze nog niet bij dealers stonden, maar je enkel via de importeur kon een testrit boeken.
                    Ook reed er iemand mee altijd (freelancer ingehuurd )
                    Wat ga je doen ? Vrijdagavond tijdens het laatste uur opening hem afhalen vlak voor een feestweekend, hem "vergeten" terug te brengen en hem maandagmorgen terugdoen ?

Zo heb ik m ook getest vroger met Michel erbij
                    Nu MAG ik m dus inderdaad vrijdag afhalen en maandag terug brengen.. niet "vergeten"

Comment

• Comment

• Heb vandaag in de toyota gt-86 TRD gereden prachtige wagen niks op aan te merken vindt ik enkel voor de oudere mensen onder ons erg laag om in te stappen maar wat wil je met een sportwagen voor de rest geen opmerkingen strakke carroserie en strakke binnenbekleding en een lekkere 197 pk onder de motor dus één zin IK BEN VERLIEFD

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                Mijn dochtertje is gek van roze maar zelf zij vind het lelijk.
                                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                                  Mijn dochtertje is gek van roze maar zelf zij vind het lelijk.
                                  Das dan ook niet moeilijk te snappen! Hoe ge zo een kar kunt verkrachten... Ik snap het echt niet!

Comment

• In een ander kleurke dan roze zou het wel nog mooi geweest zijn

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

• Wel een verbetering die spoiler verwijderen.

Comment

• The Toyota GT 86 could largely be considered as a car that is likely to usher in a completely new affordable sports car market.

Comment

Working...
                                        X