Oorspronkelijk geplaatst door Doa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Toyota GT 86
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenApropos ring, goed onderstel en goede rijder, hier een videooke van Dale in een voor de ring aangepaste set-up (ong. 220pk). Enjoy!
+ YouTube Video
Als eigenaar die maar af en toe de ring doet, kan je ipv je straatauto in een circuitbak te toveren, deze gewoon huren bij rent4ring...
Dale kent de ring wel met zijn ogen dicht he
Bestuurder is alles.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenHet valt me wel op dat je de GT86 serieus verdedigt.
Dale kent de ring wel met zijn ogen dicht he
Bestuurder is alles.
Sinds dit het GT86 topic is (fanboj I am) vind ik het eerder ietwat curieus dat sommige de moeite nemen om het model te critiseren voor iets wat het niet is...Last edited by Onehp; 26/05/2013, 01:54.ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
Sinds dit het GT86 topic is (fanboj I am) vind ik het eerder ietwat curieus dat sommige de moeite nemen om het model te critiseren voor iets wat het niet is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenvertel eens Onehp, wat voor een auto is de GT86 volgens jou?ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Toyota GT 86
Deze nacht gesproken met een eigenaar die voorheen een Mitsubishi evo en Nissan GTR had. Kerel die echt wel met een wagen kan rijden (rally). Gezien snel rijden steeds moeilijker wordt, bewust gekozen om voor de fun te gaan.
Ook hij beklaagt zijn aankoop geen seconde. Voor dit type wagen moet je gek van autorijden zijn en het macho gedrag van, kijk eens hoe snel mijn wagen gaat want ik kan mijn voet tot tegen de bodem duwen, je af zetten.
Moet echt wel dikke fun zijn maar ........ Het is ook een vrij extreme keuze. Persoonlijk ben ik wat jaloers op zij die dit kunnen, mij lukt het nog niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenDeze nacht gesproken met een eigenaar die voorheen een Mitsubishi evo en Nissan GTR had. Kerel die echt wel met een wagen kan rijden (rally). Gezien snel rijden steeds moeilijker wordt, bewust gekozen om voor de fun te gaan.
Ook hij beklaagt zijn aankoop geen seconde. Voor dit type wagen moet je gek van autorijden zijn en het macho gedrag van, kijk eens hoe snel mijn wagen gaat want ik kan mijn voet tot tegen de bodem duwen, je af zetten.
Moet echt wel dikke fun zijn maar ........ Het is ook een vrij extreme keuze. Persoonlijk ben ik wat jaloers op zij die dit kunnen, mij lukt het nog niet
Comment
-
IOorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenblijf dan maar de vragen negeren
Om heel kort te antwoorden (not my style ) op u vraag: ja al gereden, uiteraard, manueel en automaat, kronkelig bosbaantjes en autostrade, en de motivatie (wat voor auto) is ongeveer hetzelfde van de beschrijving die Jokke juist schreef van een eigenaar die hij kent. Waarvoor dank.
En om het intrrssant te houden: waarom uw intresse in deze auto doa?
GoedemorgenLast edited by Onehp; 26/05/2013, 13:15.ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenDeze nacht gesproken met een eigenaar die voorheen een Mitsubishi evo en Nissan GTR had. Kerel die echt wel met een wagen kan rijden (rally). Gezien snel rijden steeds moeilijker wordt, bewust gekozen om voor de fun te gaan.
Ook hij beklaagt zijn aankoop geen seconde. Voor dit type wagen moet je gek van autorijden zijn en het macho gedrag van, kijk eens hoe snel mijn wagen gaat want ik kan mijn voet tot tegen de bodem duwen, je af zetten.ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
wel mijn interesse is simpel, ik vind het een prachtige wagen en ze is zoals je zelf zoveel aanhaalt verschrikkelijk leuk om mee te rijden.
maar zoals ik ook al zei mis ik toch teveel vermogen en comfort om dit als daily wagen te gebruiken. had ik op een half uurtje rijden van het werk gewoond zou ik er een andere mening op nagehouden hebben maar dit is nu niet het geval
ik zou er niks verkeerd in zien om er vb nog een high end line model van uit te brengen met een 3.0 V6lets have some more member berries
Comment
-
Ok thanks. Ja, men kan niet alles hebben. Had daar een V6 in gelegen, het was niet dezelfde auto geweest, niet even speels, en zeker niet voor dezelfde kost. Misschien is de Nissan 370Z iets voor u? Dat rijdt prima de meeste van de tijd en zou aan u criteria kunnen voldoen qua rijden. Als het rijgedrag van het grootste belang is, dan komt de Lotus Evora V6 redelijk dicht bij wat je verwacht al ligt de motor daar net voor de achteras. Maar vreemd genoeg wordt daar weerom geklaagd over te weinig koppel... een atmosferische benzine blijft nu eenmaal wat het is...ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Verder on-topic, de koppelkromme van de GT86 is heet gedebatteerd en het feit dat de motor ietwat zwak aanvoelt net na 3000 toeren is niet zo vreemd als je die bekijkt:
Bron: http://www.edmunds.com/car-reviews/t...no-tested.html
Er wordt door velen problemen gemaakt van deze dip, maar ik zie het eerder als dat de toppen hoog zijn. Voor een atmo is dat gewoon ongewoon veel koppel bij 2500 toeren, en ook dat ie reeds bij 4500 quasi aan zijn maximum koppel zit en dat ook aanhoudt zonder al te veel af te lopen tot het maximale toerental toont eigenlijk eerder een motor die in goede gezondheid verkeert. Of in andere woorden, had het een "gewone" 2l geweest, was ie gewoon nog veel zwakker geweest. Dat gezegd, chapeau Honda die meer dan 10 jaar geleden (of mss juist daarom) uit de S2000 gewoon 240pk haalde bij nog eens bijna 1200 toeren meer...Last edited by Onehp; 26/05/2013, 14:09.ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
hm uit dat artikel
Now imagine a turbocharged FR-S. That's all you can really do at this point since a) it hasn't been officially confirmed by the factory, and b) you'll have to wait at least a year and likely longer for the factory turbocharged version.
die dip tussen 3000 en 4000 rpm is wel heel duidelijk voelbaar moet ik zeggenlets have some more member berries
Comment
Comment