Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toyota GT 86

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • ik vind hem in het zwart, wit en blauw ook zalig maar rood en oranje hebben dat iets meer speciaal gevoel
    lets have some more member berries

    Comment


    • Heb hem toen ik hem voor het eerst in het echt zag (en reed) was het een oranje exemplaar, dat was niet mijn kleur, kan het niet echt uitleggen maar je zag te veel, te druk. Maar leuk om horen dat ik niet alleen ben wat betreft rood. Die overigens een stukje donkerder is dan je op de meeste fotos ziet, blijkbaar een moeilijke kleur vloor de meeste digitala cams... Zowiezo val je wat extra op in deze wagen, ben normaliter meer voor discretie. Maar standaard zal er bijna geen leek dat verwisselen voor een Ferrari in ieder geval en in het ergste geval, parkeren rond de hoek
      ST Cupra 290 PP - GT86+

      Comment


      • Voor een weekend / funcar vind ik rood het meest geslaagd (goedkoper ook aangezien geen meerprijs)



        Als daily, iets meer low profile, kies ik voor grijs

        Comment


        • Indien rood, zou ik wel een volledig zwart interieur nemen, die rode accenten op de zetel geven hem anders wat een te hoog PIMP gehalte.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
            Intressant vergelijk met de MX-5 in zn laatste vorm.
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            Mooie test met mooie commentaren, maar ik verkies toch ook Vivaldi ;-)

            Comment


            • Speciaal aan u gedacht
              ST Cupra 290 PP - GT86+

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Bleet Bekijk Berichten
                Waar haal je dat nu van.
                Gt86 is een betaalbare hobbyauto waar ze toch wel verwachtingen van hebben en is een ander stuk op het Toyota schaakbord. Namelijk een publiekstrekker.

                En dat Toyota in Europa qua verkoop het niet goed doet ....


                Nog ander artikel, wat ik snel opgezocht had, Engelstalig

                http://www.just-auto.com/news/toyota..._id130547.aspx
                Uw bron zegt het zelf: voor het eerst winstgevend sinds 2007.

                Er zullen vele andere merken (PSA groep bvb) die veel minder goed de crisis weerstaan, dus in dat opzicht scoort Toyota zeker niet slecht.
                Ik bedoel gewoon dat de EU markt voor T. een 'kleine' markt is waar ze bij wijze van spreken bereid zijn om te investeren, enkel om er marktaanwezigheid te hebben Draaien ze met winst, zoveel te beter uiteraard... mochten ze jaar na jaar verlies draaien in EU, dan nog zouden ze dat blijven tolereren, gewoon als imago présence. Feit is dat T. wel tegen een stootje kan en mondiaal goed boert in de huidige omstandigheden.

                Die GT86 is -zoals je zelf zegt- een publiekstrekker... publiekstrekkers zorgen meestal niet voor de core omzet noch winst, dus in dat opzicht is het voor hen een niet zo belangrijk model maar eerder een 'projectje' dat het imago weer 'hip' moet maken en -inderdaad- trachten om nog meer (nieuwe) klanten de toonzaal in te krijgen. 'Projectje' is zeker niet bedoeld om de GT86 als 'wagen' te kleineren hoor, enkel om de belangrijkheid ervan te schetsen in hun totaal produkt assortiment. (cijfermatig dan)
                Last edited by ; 01/06/2013, 21:42.

                Comment


                • Ik zie hier bij ons regelmatig een zilvere en een zwarte rijden en ik moet zeggen dat beide kleuren mooi zijn! Zwart maakt hem nog wat stoerder maar zoals Bleet al zei, gom je met die kleur wel gedeeltelijk de details van de carrosserie-lijnen weg.

                  Rood is niet mijn dada en het blauw is voor mij te 'klassiek' voor deze frisse verschijning... Wit misschien op 1, zwart op 2 en zilver op 3.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door -krikke- Bekijk Berichten
                    Uw bron zegt het zelf: voor het eerst winstgevend sinds 2007.
                    Tut tut , winstgevend , al hebben ze dus een periode van enkele donkere jaren gehad wel.

                    En er lijkt er meer aan de hand dan market aanwezigheid, imago présence hoor en "als ze winst maken des te beter"
                    -snip-
                    "Toyota is in 1963 begonnen met de verkoop van auto's in Europa. Intussen biedt de onderneming werkgelegenheid aan meer dan 81.000 medewerkers. De activiteiten van Toyota in Europa worden ondersteund door een netwerk van 31 nationale marketing- en verkoopondernemingen, een totaal van +- 3.000 verkooppunten en negen productielocaties. Met meer dan 200.000 hybrides op de Europese wegen speelt Toyota een toonaangevende rol bij de ontwikkeling en de productie van milieuvriendelijke auto's.."
                    bron : https://www.synergiejobs.be/nl/bedrijven/toyota.html

                    Verder nog :
                    Toyota has the biggest European presence among Japanese automakers but is still a relatively small player in the market dominated by seven Western brands including Volkswagen (VOWG_p.DE) and Renault (RENA.PA). It also faces aggressive South Korean rivals Hyundai Motor Co (005380.KS) and Kia Motors Corp (000270.KS).
                    The Japanese automaker, which has six vehicle assembly plants in the region including Turkey and Russia and three engine plants, aims to boost European sales to 1 million vehicles in 2015, including the Lexus brand cars, Leroy said.


                    Bron :


                    En dat de GT86 geen sales cijfers zal doen uit de pan rijzen is nogal vanzelfsprekend ja.

                    Comment


                    • Last edited by ; 11/06/2013, 19:17.

                      Comment


                      • Comment




                        • Toyota's arsenal of cars at this year's edition of the Goodwood Festival of Speed that takes place in Britain from July 11 to 14 will include the GT 86

                          Comment




                          • The Japanese have a way of turning the ordinary into the extraordinary. They can transform a collection of plants into a beautiful Japanese garden, a sushi roll into a fire-breathing dragon, even a piece of paper can be folded into a work of art. For Daisuke Miyazaki of Osaka, Japan,…

                            Comment


                            • momenteel een GT86 manueel aan't testrijden gedurende een heel weekend....

                              bevindingen to nu toe:

                              Sunny and dry + GT86 + standard prius tyres = FAIL!
                              Very wet + GT86 + standard prius tyres : FUN!



                              en meer kan ik er eigenlijk niet van zeggen op deze moment

                              Comment


                              • Wat is er fail aan?
                                BMW X5 45e

                                Comment


                                • Dat de auto op die standaard prius banden bij een iets sportievere rijstijl ( waar de auto tochwel om vraagt gezien zijn motor/looks) het enorm laat afweten imo.... en dan heb ik het niet over roekeloos hem in het rond gooien, maar gewoon strak, sportief rijden = TE weinig grip vanwege de rotslechte banden. Op zulke wagen verwacht ik standaard een betere band...

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
                                    Dat de auto op die standaard prius banden bij een iets sportievere rijstijl ( waar de auto tochwel om vraagt gezien zijn motor/looks) het enorm laat afweten imo.... en dan heb ik het niet over roekeloos hem in het rond gooien, maar gewoon strak, sportief rijden = TE weinig grip vanwege de rotslechte banden. Op zulke wagen verwacht ik standaard een betere band...
                                    En dan zou die een hogere CO2 hebben en zou je veel meer extra betalen aan BIV en rijtaks dan wat het je nu kost om er gewoon een andere set banden op te leggen. Het is dus zeker geen fail, maar een goed uitgedachte keuze.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                    Motoren & Tjeurisme

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                      En dan zou die een hogere CO2 hebben en zou je veel meer extra betalen aan BIV en rijtaks dan wat het je nu kost om er gewoon een andere set banden op te leggen. Het is dus zeker geen fail, maar een goed uitgedachte keuze.

                                      Klopt, maar ik heb met Co² uitstoot en dergelijke geen zaken aangezien ik niet wakker lig van het milieu en alle andere groende toestanden die mij als auto(sport) liefhebber enkel de nek omdraaien... in landen waar er een andere "taks" regeling is, komt ie ook op prius banden, dus ik denk nu eerlijk gezegd dat het in BE eerder een toeval is dan een bewuste keuze van Toyota.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
                                        Klopt, maar ik heb met Co² uitstoot en dergelijke geen zaken aangezien ik niet wakker lig van het milieu en alle andere groende toestanden die mij als auto(sport) liefhebber enkel de nek omdraaien... in landen waar er een andere "taks" regeling is, komt ie ook op prius banden, dus ik denk nu eerlijk gezegd dat het in BE eerder een toeval is dan een bewuste keuze van Toyota.
                                        Het CO2 verhaal is europees, niet vlaams. Alleen is het nog niet overal doorgevoerd. En ook voor de constructeur is het van belang gezien zij een max gemiddelde CO2 over gans hun gamma mogen hebben. Dus hoe meer "zuinige" modellen, hoe meer dikke motoren ze nog kunnen maken voor de chinese en amerikaanse markt.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                        Motoren & Tjeurisme

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                          Het CO2 verhaal is europees, niet vlaams. Alleen is het nog niet overal doorgevoerd. En ook voor de constructeur is het van belang gezien zij een max gemiddelde CO2 over gans hun gamma mogen hebben. Dus hoe meer "zuinige" modellen, hoe meer dikke motoren ze nog kunnen maken voor de chinese en amerikaanse markt.
                                          Het is waar wat je zegt en dat vind ik nu net de grootste zever die er is.
                                          Laat ze in Europa maar met Priussen rijden en taksen betalen en in Azie en Amerika waar ze zich geen bal van het milieu aantrekken kunnen ze dan 5 liters met 500 pk verlopen, want de co is in evenwicht.
                                          En wanneer ze hun wagens verschepen naar Amerika zetten ze er nog een paar containers met zuivere aangekochte lucht uit Zwitserland bij.
                                          den borre


                                          "Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "


                                          Int3x0r
                                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

                                          Comment

                                          Working...
                                          X