Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Yep, al is het wel een van de enige auto's waar ik iets zou aan wijzigen mocht ik er eentje hebben en dat zijn de achterlichten. Die zou ik doen zoals de blauwe hier op het forum.
Yep, al is het wel een van de enige auto's waar ik iets zou aan wijzigen mocht ik er eentje hebben en dat zijn de achterlichten. Die zou ik doen zoals de blauwe hier op het forum.
Mee eens En als je er dan toch nog een extra halve auto aan wilt uitgeven om hem er beter te laten uitzien, dan vind ik deze véél beter dan al die stancenation toestanden:
Indien je zo'n uitlaatsysteem hebt heb je echt wel een knop/schakelaar nodig om hem stiller te maken. Bvb voor trackdays is dat al een dikke no go zo luid.
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Ik kreeg via PM een vraag binnen of de RWD GT86 aan te raden is als winterwagen. Zet hier even mijn antwoord neer indien er iemand anders ook nut van heeft.
Hallo ___,
Grofweg, is niet anders dan pakweg een BMW 1-serie waarvan er miljoenen rondrijden, ook in de winter. De 86 heeft ESP (VSC in Toyotataal) en als je goede winterbanden erop hebt dan zit je goed en ben je beter uitgerust dan pakweg een 4x4 op zomerbanden. Zonder winterbanden zou ik al veel minder aanraden... Ik vind de auto stabiel aanvoelen ook als je met een wielenpaar aan 100km/h door sneeuwmodder rijdt als je van rijstrook wisselt op een besneeuwde autostrade (Zweedse maat voor stabiliteit), ga je (te) speels met het gas om kan je de achterkant wel voelen kwispelen, sommigen vinden dat onaangenaam. Maar geen probleem als je verder geen zotte dingen doet.
Iets wat wel ambetant kan zijn, de raamloze vensters die kunnen aanvriezen tijdens de winter. Normaal gaat de ruit wat naar beneden bij het openen van de deuren, zit ie vast kunnen de ramenheffer tegenstribbelen en moeten ze door u even gereset worden voordat de raamheffers weer goed (automatisch volledig op en neer) werken. Op de latere lichting zou dit opgelost zijn. De raamloze vensters zijn anders gemeenschappelijk met de meeste cabriolets en coupes die ook dit probleem kunnen hebben. En de 1-serie (3-deurs en coupe) heeft die ook. Slaapt de auto warm is dit meestal geen probleem.
Verder zie ik geen andere nadelen vgl. met "normale" wagens. Zelf heb ik hem deels gekocht juist omdat het een leuke winterwagen is, maar ik ben misschien niet zo doorsnee daarin.
With so many types to choose from these days, it’s very difficult to find the right set of wheels for your ride.
And we all know how much of a difference a certain rim design makes to the vehicle’s whole look.
However, there are still rims that will never go old, like these Regas ones. Simple five-spoked dished rims that will turn any ride into a race-ready-looking one.
They tend to go well on Japanese cars and the Toyota GT 86 is definitely one to wear them.
Comment