Sorry, maar wat een foorkraam is me dat...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Toyota GT 86
Collapse
X
-
Helemaal mee eens wat prijs betreft. Max.15 zou ik ervoor willen uitgeven, superleuke wagen maar interieur is vrij basic. Beter even doorsparen voor de toekomstige Supra.
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenZelfde gevoel had ik na mijn testrit. Erg leuk speelgoed voor verkeersarme en flitsvrije 'B-roads' zoals de Britten ze omschrijven. Maar ook niet meer dan dat. En daar zit nu in België net het probleem. De wegen waar deze wagen tot zijn recht komt liggen hier érg dun gezaaid, of je moest ze in het holst van de nacht bewust gaan opzoeken. Wat ik wel zeggen is de de GT86-niche in Vlaanderen wel heel erg klein is, toch om er een uitgave van pakweg 25-30k voor te verantwoorden. Dit is een wagen die ik ook wel ooit zou willen kopen, maar dan aan max. de helft van de nieuwprijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenSorry, maar wat een foorkraam is me dat...2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OPC-Belgium Bekijk BerichtenHelemaal mee eens wat prijs betreft. Max.15 zou ik ervoor willen uitgeven, superleuke wagen maar interieur is vrij basic. Beter even doorsparen voor de toekomstige Supra.ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Begin in de ban te geraken van deze japanner..... velen zeggen hij wat underpowerd is, maar ik denk eer je z'n 200 paardjes kan gebruiken zonder elektronische hulp je al heel wat grenzen van jezelf verlegd hebt. (dan spreek ik voor mezelf)
Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenQue????'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Toyota GT 86 falling short of sales expectations, puts high-performance model in doubt - report
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenLiefhebbers van vuile geparkeerde wagens...
Want je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
ik vraag me af hoe succesvol de GT86 zou zijn indien er een BMW, mercedes of audi badge op plakte want uiteindelijk heeft die wagen alles die nodig is om succesvol te zijn in europa.
toyota's marketing is toch dat niet meerlets have some more member berries
Comment
-
Moest het een BMW geweest zijn, dan had iedereen hem opgehemeld als de terugkeer van het lang verloren rijplezier van de E30 maar dan in een veel knapper koetswerk. (de E30 heeft karakter maar is niet "mooi" he)....
Blij je mening te lezen Iceman, met de propere poseerfoto's die je post had ik een gelijkaardig maar dus verkeerd beeld van je, sorryST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Ik volg jullie mening, Doa en Onehp.....
Ik begrijp niet dat deze wagen niet meer succes heeft, zeker bij BMW-rijders die nog met de E30/E36/E46 gereden hebben toen BMW hun ziel nog niet verkocht had. Dat dit publiek het concept van deze wagen niet inziet en aan hun merk blijft hangen is.....onbegrijpelijk....
Eigenlijk had BMW zoiets op de markt moeten brengen ipv van hun gamma te verkrachten met GT/GC/X......
Badge zal er veel mee te maken hebben, en wss underpowerd als je hem vergelijkt met andere sportwagens. Toch ben ik ervan overtuigd dat deze kleine japanner dikke Fun zal zijn!
Ik overweeg alvast zo'n speelse kar, de enige waartussen ik nog zou twijfelen zou een E46 M3 zijn.
Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk
Comment
-
en zelfs dat onderpowered...ik blijf dat dikke zever vinden
Het gaat helemaal niet om stoplichtsprintjes of zoiets met deze auto (en ja, met een korte testrit lijkt alles onderpowered, omdat je dan effe wil zien wat het kan)
Het gaat om kleine bochtige wegen, en daar is 200 pk meer dan voldoende. Je moet natuurlijk bereid zijn om ervoor te werken en niet schakellui te rijden zoals met de eerste de beste diesel of moderne turbo benzine
Ik heb nog een E30 M3 gehad...die had ook maar 195pk en ik betwijfel of die veel lichter was...Ik weet nog dat ik aan de lichten serieus moest trekken om een Renault 25 V6 turbo voor te blijven....Maar dan kwam je op kleine wegskes en kwam de ware aard van het beestje boven, die geweldige afstemming van het onderstel. Werken moest je, en zien dat je op de baan bleef
Net hetzelfde met de GT86 (als je tenminste die ellendige tractie-en stabiliteitscontrole uitschakelt), maar dan zonder electronica-en andere problemenWant je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
Comment