Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toyota GT 86

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Sorry, maar wat een foorkraam is me dat...
    ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Tuning is a crime

Comment

• Dat soort tuning al helemaal, maar we kennen hem ondertussen al.

Comment

• Helemaal mee eens wat prijs betreft. Max.15 zou ik ervoor willen uitgeven, superleuke wagen maar interieur is vrij basic. Beter even doorsparen voor de toekomstige Supra.

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
          Zelfde gevoel had ik na mijn testrit. Erg leuk speelgoed voor verkeersarme en flitsvrije 'B-roads' zoals de Britten ze omschrijven. Maar ook niet meer dan dat. En daar zit nu in België net het probleem. De wegen waar deze wagen tot zijn recht komt liggen hier érg dun gezaaid, of je moest ze in het holst van de nacht bewust gaan opzoeken. Wat ik wel zeggen is de de GT86-niche in Vlaanderen wel heel erg klein is, toch om er een uitgave van pakweg 25-30k voor te verantwoorden. Dit is een wagen die ik ook wel ooit zou willen kopen, maar dan aan max. de helft van de nieuwprijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
            Sorry, maar wat een foorkraam is me dat...
            ²²²²²²²²²²
            2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
            2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
            2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OPC-Belgium Bekijk Berichten
              Helemaal mee eens wat prijs betreft. Max.15 zou ik ervoor willen uitgeven, superleuke wagen maar interieur is vrij basic. Beter even doorsparen voor de toekomstige Supra.
              Dus die Supra ga je beter kunnen bezigen op de Belgische wegen ofwa? Ofwel rij je op circuit, ofwel verhuis je naar een land waar en nog plenty klein baantjes zijn. Toevallig net terug van een 170km rondritje, waarvan ong. 100km erg super bochtige en glooiende klein weggetjes waren, mijn armen zijn moe van aan het stuur te draaien - had ik meer gewild was ik gewoon nog langer weggebleven. Zalig echt genoten, en echt een superauto daarvoor al zeg ik het zelf
              ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Liefhebbers van vuile geparkeerde wagens...

ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Dat is zoveel knapper dan een proper gewassen versie vind ik.
                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Que????

Comment

• Begin in de ban te geraken van deze japanner..... velen zeggen hij wat underpowerd is, maar ik denk eer je z'n 200 paardjes kan gebruiken zonder elektronische hulp je al heel wat grenzen van jezelf verlegd hebt. (dan spreek ik voor mezelf)

Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                        Que????
                        Zeker zoals die blauwe van OneHp daar zit ook nog wat rubber rond die velg.
                        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                        '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Nog een paar voor de liefhebbers, gesmeed velgje van 4,8kg

ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Toyota GT 86 falling short of sales expectations, puts high-performance model in doubt - report

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
                              Liefhebbers van vuile geparkeerde wagens...

K vind eigenlijk die kleine velgskes dr leuker en meer rally opstaan dan die johnny versie bovenaan
                              Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• Zo horen auto's er uit te zien, kan je tenminste zien dat ze gebruikt worden.
                                De meeste mensen van dit soort auto's staan meer te poetsen dan dat ze er mee rijden.

Comment

• ik vraag me af hoe succesvol de GT86 zou zijn indien er een BMW, mercedes of audi badge op plakte want uiteindelijk heeft die wagen alles die nodig is om succesvol te zijn in europa.
                                  toyota's marketing is toch dat niet meer
                                  lets have some more member berries

Comment

• Moest het een BMW geweest zijn, dan had iedereen hem opgehemeld als de terugkeer van het lang verloren rijplezier van de E30 maar dan in een veel knapper koetswerk. (de E30 heeft karakter maar is niet "mooi" he)....

Blij je mening te lezen Iceman, met de propere poseerfoto's die je post had ik een gelijkaardig maar dus verkeerd beeld van je, sorry
                                    ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Ik volg jullie mening, Doa en Onehp.....
                                      Ik begrijp niet dat deze wagen niet meer succes heeft, zeker bij BMW-rijders die nog met de E30/E36/E46 gereden hebben toen BMW hun ziel nog niet verkocht had. Dat dit publiek het concept van deze wagen niet inziet en aan hun merk blijft hangen is.....onbegrijpelijk....
                                      Eigenlijk had BMW zoiets op de markt moeten brengen ipv van hun gamma te verkrachten met GT/GC/X......
                                      Badge zal er veel mee te maken hebben, en wss underpowerd als je hem vergelijkt met andere sportwagens. Toch ben ik ervan overtuigd dat deze kleine japanner dikke Fun zal zijn!
                                      Ik overweeg alvast zo'n speelse kar, de enige waartussen ik nog zou twijfelen zou een E46 M3 zijn.

Comment

• en zelfs dat onderpowered...ik blijf dat dikke zever vinden
                                        Het gaat helemaal niet om stoplichtsprintjes of zoiets met deze auto (en ja, met een korte testrit lijkt alles onderpowered, omdat je dan effe wil zien wat het kan)
                                        Het gaat om kleine bochtige wegen, en daar is 200 pk meer dan voldoende. Je moet natuurlijk bereid zijn om ervoor te werken en niet schakellui te rijden zoals met de eerste de beste diesel of moderne turbo benzine
                                        Ik heb nog een E30 M3 gehad...die had ook maar 195pk en ik betwijfel of die veel lichter was...Ik weet nog dat ik aan de lichten serieus moest trekken om een Renault 25 V6 turbo voor te blijven....Maar dan kwam je op kleine wegskes en kwam de ware aard van het beestje boven, die geweldige afstemming van het onderstel. Werken moest je, en zien dat je op de baan bleef
                                        Net hetzelfde met de GT86 (als je tenminste die ellendige tractie-en stabiliteitscontrole uitschakelt), maar dan zonder electronica-en andere problemen
                                        Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• Dat bedoel ik dus!

Comment

Working...
                                          X