Ik vind die zeker niet underpowered! Ok een sprint tegen een Polo gti aan de lichten zal je verliezen maar op bochtige wegen en boereweggetjes zal je veel meer fun hebben aan de 86. Ik ben fan.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Toyota GT 86
Collapse
X
-
Comment
-
Heb een kleine discussie met hem gehad. 200+ op winterbanden op een lichte rwd auto is inderdaad niet de juiste auto misschien. Achteras heeft itt tot de meeste moderne auto's geen toespoor en kan dit gedrag verklaren. Ook de mijne voelt wat los aan op snelheid en dat is puur de winterbanden, ben het al gewend. Eigenschap dus, wil je een stabielere auto kan je wat toespoor steken achter of iets anders kopen...
Comfort: akkoord. Dat waren 17" en ik vond hetzelfde als hij, daarom heb ik 16". Schijnt dat de auto grotendeels is ontwikkeld op 16", rijdt prima (lees: veel beter) daarmee vind ik.
GrtzST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichten
nog een zalig puntje waar bijna niemand ooit over schrijft: ik sta er elke morgen mee in de file, en dat gaat met zo'n gemak! de motor is zo soepel en trillingvrij, supertraag rijden in 1ste en 2de is geen enkel probleem, kan geen enkele diesel aan tippen!Want je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichtentja, nogal wat negatief commentaar inderdaad, maar 't hangt er maar vanaf waarmee je vergelijkt natuurlijk.
Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichtensupertraag rijden in 1ste en 2de is geen enkel probleem, kan geen enkele diesel aan tippen!
Comment
-
Dit is een Subaru BRZ, geen Toyota.
Dat hoort hier thuis: http://www.autoforum.be/showthread.php?55803-Subaru-BRZ
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenEn gij al die mottige Scions hier maar dumpen
Scion is een automerk geproduceerd bij Toyota Motor Corporation voor de Noord Amerikaanse markt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenAlsof hij dat niet weet.
Blauw met gouden velgen blijft altijd goed ogen. Voor mij toch.
De gt86 in het zwart of toch dat oranje denk ik.
Sent with a Galaxy Note 3Last edited by Liquid Li0n; 19/03/2014, 08:46.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk BerichtenEn die combinatie blijft ook eeuwig gelinkt aan Subaru. Moest ik een BRZ hebben was het ook in blue mica met gouden (16") OZ velgen.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Toyota GT86 subtiel bijgewerkt
De GT86 is nog lang niet op leeftijd, maar om de sportcoupé volledig fris te houden heeft Toyota de speelse coupé voor modeljaar 2015 lichtjes opgefrist.
Wie hoopt op een krachtigere versie moeten we meteen maar teleurstellen. De GT86 behoudt gewoon z'n tweeliter viercilinder die er 200 pk uit perst. Wél moet de Japanner een vleugje extra dynamiek meekrijgen.
Extra sportiviteit wordt volgens Toyota gerealiseerd door een straffere afstelling van het onderstel, met name de achterste schokdempers. De GT86 moet er nog iets directer mee de bocht om te sturen zijn, en bovendien helt de coupé logischerwijs minder over. Daar houdt het lijstje technische wijzigingen overigens al op.
Achteraan het dak vervangt Toyota de reguliere antenne voor een 'haaienvin'-exemplaar. De nieuwe ontvanger heeft volgens de Japanners een positief effect op de aerodynamica. Het interieur wordt voortaan aangekleed met een koolstofvezel-paneel en verder is een nieuwe parelwitte lakkleur beschikbaar. De subtiel opgewaardeerde pleziercoupé staat deze zomer bij de dealers.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment