Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toyota GT 86

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zal wel een supercharger krijgen om de gasrespons wat redelijk te houden

Comment

• Maar een supercharger maakt het verbruik er niet beter op...
      ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Ik zie ze er niet snel een turbo insteken. Het concept draait te veel om balans om het gebrek aan directheid en lineairheid van een turbo te verantwoorden.
        Turbo zou wel logischer zijn gezien ze het gt86 blok al met turbo produceren voor andere modellen.

Comment

• Toyota werkt voor de opvolger van de volgende generatie GT86 mogelijk samen met BMW. Beide partijen ontwikkelen momenteel al een achterwielaangedreven sportwagen en die samenwerking smaakt mogelijk naar meer.

Comment

• Intressant... Atmo... Nu net de modificaties die er bij mij aan komen, andere inlaatpijp en uitlaatcollector voor beter en leuker ademen...
            ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• No show, all go....

Last edited by Onehp; 02/07/2014, 12:56.
              ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Comment

• neen...

Comment

• Comment

• Verfoorkraamt xD

Comment

• + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                        ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Toyota GT86 Special Edition

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Telkens ik er ene tegen kom, draai ik mijne kop toch eens om. Toch wel een knap machien!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                Toyota GT86 Special Edition

Mooi kleurtje, maar wel zonder die zwarte lijnen, zoals op de middelste foto.
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Exhausted Love explores the journey of James Schwartz and his passion with building cars.Original music by Michael Muchnijhttp://www.michaelmuchnij.com

Comment

• Litchfield heeft ook leuke compressor kit http://www.litchfieldimports.co.uk/T...RZ-GT86-SPEC-S
                                    2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• 280 pk is ook niet verkeerd.

Comment

• Heb voor de liefhebbers een forum opgericht over de GT86 / BRZ.
                                        Voor iedereen die informatie zoekt of vragen heeft betreft aankoop, of als eigenaar.

Wees welkom!

Comment

Working...
                                        X