Snelheidgevoel.. Het is idd moeilijk te vinden in modernere wagens, zeker in de duitsers. Toen ik mijn e90 320d vorig jaar spijtig genoeg total loss reed heb ik een wagen gezocht met een zeer beperkt budget voor een jaartje.. Ik heb mij toen een mazda3 benzine van 2008 aangeschaft met 105pk. Wel ik kan u zeggen dat die wagen traag is maar niet traag voelt tov de bmw. Met deze wagen 130 rijden is precies goed doorrijden terwijl het met de bmw precies was of ik was aan een slakkengangetje aan het cruisen. Ik heb ook een tijdje een celica gehad met 140pk van begin jaren millies... Dat ding was precies veel sneller als de bmw. Ik volg de post hierboven, ga voor een oudere wagen. Een gt86 zou ik niet weten.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Toyota GT 86
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenSnelheidgevoel.. Het is idd moeilijk te vinden in modernere wagens, zeker in de duitsers. Toen ik mijn e90 320d vorig jaar spijtig genoeg total loss reed heb ik een wagen gezocht met een zeer beperkt budget voor een jaartje.. Ik heb mij toen een mazda3 benzine van 2008 aangeschaft met 105pk. Wel ik kan u zeggen dat die wagen traag is maar niet traag voelt tov de bmw. Met deze wagen 130 rijden is precies goed doorrijden terwijl het met de bmw precies was of ik was aan een slakkengangetje aan het cruisen. Ik heb ook een tijdje een celica gehad met 140pk van begin jaren millies... Dat ding was precies veel sneller als de bmw. Ik volg de post hierboven, ga voor een oudere wagen. Een gt86 zou ik niet weten.2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk BerichtenEen nieuwe MX5 geeft dat gevoel ook, ik heb eentje van 2012 een 2.0. En die geeft hetzelfde gevoel van snelheid als mijn oude NA van '93, enkel is mijn NC veel meer auto zo heb je het beste van beide werelden.
Comment
-
Heb juist een GT86 gekocht voor die reden. Vroeger had ik een gepeperde 123d, snel ding probleem was, eenmaal dat ik daarmee fun had dan moest je ook u bijna paranoïde zijn want als de vriend in blauw u bezig zag was het garanti prijs (ook al was het veilig, uiteraard, anders prima he).
Dan een Swift Sport gekocht, héél leuk maar net te lawaaierig en onpraktisch voor mij.
GT86 is perfekte compromis. Snelheidsbeleving en plezant aan doenbare snelheden, mtb kan erin, lange ritten gaat net, en als je wilt, toch wel snel met veeel beleving...ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenMx5 staat er inderdaad ook voor bekend. Een mx-5 is gewoon de absolute pretwagen voor mij. Moeilijk te evenaren. Alles klopt in die wagen als je naar fun kijkt, buiten de zitpositie voor langen mensen zoals ik.2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk BerichtenDas juist boven 1m85 wordt dat wat krap.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Freebee Bekijk BerichtenIk heb al een mx5.... Ik heb een daily nodig die net iets minder onpraktisch is.... Gt 86 heren.ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
De koffer is echt klein in de Swift en de driedeurs (vierzitter) had een achterbank die maar in één stuk naar beneden ging. MTB ging erin maar beide wielen en zadelpen moesten eruit. Vandaag heb je de vijfdeurs vijfzits SSS, met gedeelde achterbank, is al een stuk flexibeler.
Maar de GT86 heeft dus een veel grotere koffer en als de bank plat gaat past een FS Enduro MTB erin met enkel het voorwiel eruit. Plus de praktische verwachtingen zijn lager...ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
op de soez sport pas wel een trekhaak, hij staat in de folder. Heb 'm vandaag proefgereden. Moet flink in de toeren eer ie wakker wordt maar is dan best wild. Veel zicht rondom, er kunnen volwassenen zitten achterin zonder zich op te vouwen...Viel eigenlijk goed mee. Enkel mijn rechterbil had last vd zetel. Misschien komt dat omdat ik gisteren in abbeville teveel gedrift heb in de kuipzetel... Nu dus de gt86 eens proefrijden.
Comment
-
Toyota presenteert maar wat graag speciale versies van de GT86. Vandaag hebben we de Yellow Limited te pakken.
Het aantal speciale en gelimiteerde GT86's dat Toyota presenteert, is haast niet bij te houden. De veelal niet voor onze markt bestemde versies laten we meestal maar aan ons voorbijgaan, maar voor deze Yellow Limited maken we een uitzondering.
Dit speciaal voor Japan bedoelde actiepakket voorziet de GT86 van een Sunrise Yellow gespoten koets, donkere lichtunits, 17-inch-lichtmetaal en zwarte spiegelkappen. Het interieur wordt aangekleed met van leer en alcantara voorziene stoelen met gele stiksels.
Leuk een aardig, maar het is het Aero Pack (optioneel bij het pakket te krijgen) dat onze aandacht trekt. Het aerodynamische setje bestaat namelijk uit ander bumperwerk, een vlakke onderzijde van de auto en een werkelijk gigantische achtervleugel, die de compacte coupé zeker niet misstaat. De 200 pk sterke 2,0-liter viercilinder is geheel zichzelf gebleven.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Een goede beschrijving van de eigenschappen van de GT86: http://www.evo.co.uk/toyota/gt-86ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
Comment