Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Subaru BRZ

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Subaru presenteert voor de Amerikaanse markt een speciale serie van de BRZ. De gelimiteerde editie is Series.Blue gedoopt, en wordt aan de hand van een reeks opvallende foto's de wereld in geholpen.

    Autoland wacht met smart op een geblazen versie van de Toyota GT86 en de Subaru BRZ. De Amerikaanse Subaru-afdeling probeert de BRZ-koper tevreden te houden met een speciaal aangeklede uitvoering: de Series.Blue.
    Dankzij een spoilerpakket van STI is de luchtweerstand verlaagd van een cw-waarde van 0,28 tot 0,27. Veel effect zal het niet hebben, maar gaaf ziet het er zeer zeker uit. Verder krijgt de Series.Blue rode remklauwen en zwart 18-inch zwart lichtmetaal zijn eveneens onderdeel van het pakket.
    Er zijn slechts 1.000 exemplaren leverbaar, waarvan de ene helft WR Blue Pearl en de andere helft Crystal White wordt gespoten. Het interieur wordt verder aangekleed met lapjes leer en speciale stiksels. Op de persfoto's zien we de BRZ naast een reeks bijenkasten en op één afbeelding heeft een imker de gevleugelde vrienden omgeruild voor een plekje achter het stuur. Wij vinden het helemaal mooi.





    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

    2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

    Comment






    • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

      Comment


      • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

        Comment


        • Comment


          • Comment


            • Comment


              • Met die laatste valt toch amper te rijden, hopelijk voor hem heeft hij air ride

                Tapatalked via Android, the future of mobile!
                Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

                Comment


                • Comment


                  • Dat is al beter...
                    ST Cupra 290 PP - GT86+

                    Comment


                    • nog s een vgl. testje met de BRZ en Fiesta ST

                      2014 Ford Fiesta ST vs. Subaru BRZ: Is the Ken Block approved Ford Fiesta ST hot enough to outpace the purest sports coupe 25k can buy


                      BRZ was een tikkel sneller ondanks minder koppel en niet geheel droog circuit, vraag is natuurlijk wat resultaat zou zijn met dezelfde banden,

                      en de BRZ/GT86 met een harder sportonderstel (zoals de ST) zou wellicht nog iets sneller zijn

                      Comment


                      • Onverwacht, 200pk versie van de ST en beetje nat, was het zoals in oudere tests geweest was de ST sneller geweest. Met het verschil dat men hier wel weet hoe een lichte rwd snel een circuit rond te sturen.

                        Met normale sportbanden hebben andere test reeds getoond dat een BRZ tot meerdere seconden wint op een kort circuit als deze...
                        ST Cupra 290 PP - GT86+

                        Comment


                        • uit die test
                          (en nog wat reclame maken voor de twins want er rijden er veel te weinig rond!):

                          The ST’s mountain of mid-range torque did allow it to pull a bit of a gap at the end of the “back” straight between T1 and T2, between T5 and T6, and on the “middle” straights between T6 and T7. But truth be told, a big part of the Fiesta’s higher Vmax down these straights stems from the fact that I could brake later and harder in the ST than in the BRZ, partly because of its more aggressive and fade-resistant brakes but also because of its significantly stickier tires (140 tread wear Bridgestone RE050A vs. the BRZ’s 240 tread wear Michelin Primacy HP).

                          And thanks to its sticky tires and ultra-aggressive suspension tuning, the Fiesta also held its own in the corners, matching the BRZ’s peak g-force and corner entry speeds through the first six corners. But what peak g’s and corner entry speeds don’t tell you is how much earlier I could transition back to full throttle in the BRZ, thanks to its unsurpassed handling balance, remarkably low center of gravity, and extremely predictable Torsen limited slip differential. No newfangled torque vectoring here, just world-class chassis tuning and a traction control ‘off’ button that actually works.

                          Comment


                          • Overview: Kraftwerks BRZ/FRS Supercharger Kit.



                            Kraftwerks Performance Group DGM, Jeff Giovino provides an overview of the BRZ/FRS supercharger system.
                            Explaining key details about the system in comparison to the competition.

                            Comment


                            • Comment






                              • Subaru stand at NYIAS 2015. No info yet.

                                Comment


                                • Subaru baalt, want de grote verrassing voor de New York International Auto Show is te vroeg op internet verschenen: de BRZ STI Performance Concept!

                                  Sinds het uitkomen van de Subaru BRZ en de Toyota GT86 wachten veel liefhebbers van snelle Japanners met smart op een extra pittige versie. Zo nu en dan werden we lekker gemaakt met wat extra aankleding van Subaru's STI-afdeling, maar nooit ging het om een échte knaller. Maar nu staat in New York deze BRZ STI Performance Concept, een vooruitblik op daadwerkelijke extra spierkracht.
                                  We zien een behoorlijk uitgebouwde BRZ met koolstofvezel bumperwerk en een forse taartschep achterop. Tevens is de sportieve Japanner voorzien van nieuw lichtmetaal en een extra sportief interieur: Subaru heeft behoorlijk uitgepakt. Zowel aan de voor- als achterzijde vinden we nieuwe lichtunits, exemplaren die aansluiten bij de nieuwe designrichting die het merk met de Levorg al is ingeslagen. Het is dan ook niet ondenkbaar dat we de afgetrainde versie bij een aanstaande facelift in definitieve vorm gepresenteerd krijgen.
                                  Exacte details hebben we nog niet. Later vanmiddag hopen we meer over deze lekkere Japanner te kunnen melden!





                                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                  2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                  Comment






                                  • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                    2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                    Comment






                                    • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                      Comment


                                      • ziet er wel een beetje TE goed uit...zal wel een 1 april grap zijn
                                        Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

                                        Comment


                                        • Ik geloof het.

                                          Zit er een turboke in?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X