Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz SL R231

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zeer mooie aanwinst. Nu nog ff wachten op mooi weer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
      Fotootje plaatsen van de uiteindelijke aanwinst: 2013 SL R231 Edition 1

Wauw prachtige aanwinst!!!! Veel plezier ermee!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
        Fotootje plaatsen van de uiteindelijke aanwinst: 2013 SL R231 Edition 1

Mooie combinatie!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichten
          Mooie combinatie!
          Thanks.
          Het is een leuke zomer geweest met deze wagen.

Zaterdag binnen voor zijn eerste onderhoud en dan op stal.
          Moet ik weer met iets anders de herfst en winter doorkomen.
          IRIDIUM
          Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
          Helderzienden

Comment

• Tja, met nog een S en een E in de garage is het maar behelpen hé.

Geen apart topic voor deze schoonheid???

Comment

• Waarom op stal zetten? In de winter komen nog veel mooie dagen waarbij het nog zalig is om eens open te rijden. Heeft deze SL niet dat systeem dat warme lucht in uw nek blaast?
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Waarom op stal zetten? In de winter komen nog veel mooie dagen waarbij het nog zalig is om eens open te rijden. Heeft deze SL niet dat systeem dat warme lucht in uw nek blaast?
                Ja, een edition 1 is zo goed als full option. Ook airscarf en zetelverwarming, massage,... en heb deze dit weekend dan ook uitgehaald. Verzekering loopt trouwens gewoon door.
                IRIDIUM

Groeipunt
                Helderzienden

Comment

• Ter ere van de overwinning van de 300 SL tijdens de Mille Miglia van 1955 heeft Mercedes-Benz een speciale uitvoering van de SL gemaakt: de Special Edition SL Mille Miglia 417.

In 1955 werd een Mercedes-Benz 300 SL de onverwachte winnaar van de Mille Miglia in de klasse voor productiesportwagens. De Gullwing met startnummer 417 startte destijds om 4.17 uur 's ochtends om na 11,5 uur en 1.597 kilometer de race tussen Brescia en Rome als vijfde overall te finishen. De twee andere 300 SL's kwamen als nummer twee en drie in hun klasse over de streep.
                  Dit heuglijke feit herdenkt Mercedes 60 jaar na dato met de Special Edition SL Mille Miglia 417, verkrijgbaar als zescilinder (SL 400 met 333 pk) en achtercilinder (SL 500 met 455 pk). De auto wordt standaard geleverd in 'magnetite black metallic', maar is ook verkrijgbaar in het wit. SL Mille Miglia-badges en rode details aan het ex- en interieur zorgen ervoor dat deze speciale SL duidelijk te onderscheiden is van de rest.
                  Het Special Edition SL Mille Miglia 417-pakket heeft een meerprijs van 14.800 euro voor de SL 400 en 12.800 voor de SL 500. Bestellen kan vanaf 7 april.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Als ik het geld opzij staan had bestelde ik er direct eentje.

SL

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          Als ik het geld opzij staan had bestelde ik er direct eentje.

SL
                          Doen! Gisteren eerste zalig ritje gemaakt van het seizoen met de SL.
                          IRIDIUM

Groeipunt
                          Helderzienden

Comment

• Nog altijd spijt dat ik mijn R129 heb weggedaan. Nuja, eerst een paar wagens verkopen en dan koop ik mezelf wel terug eentje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

ik heb deze velgjes nu ook

IRIDIUM

Groeipunt
                              Helderzienden

Comment

• 2 Parels, congrats!
                                MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Dat zijn idd zeer mooie auto's , die SL is echt 'af' met die velgen.
                                  Mooie velgen maken een wagen toch zoveel 'schoner'.

Comment

• Dank. Velgen maken inderdaad enorm verschil.

ZIJAANZICHT:

Ik zou als S rijder ook wel eens uw ervaringen van de wagen uit uw avatar willen weten.
                                    IRIDIUM

Groeipunt
                                    Helderzienden

Comment

• Ik blijf deze SL een zeer mooie wagen vinden, en al zeker in deze uitvoering, en nu met deze prachtige velgen. Echt top!
                                      OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Ik blijf deze SL een zeer mooie wagen vinden, en al zeker in deze uitvoering, en nu met deze prachtige velgen. Echt top!
                                        Thanks. Ik wil die GTS van u ook wel eens zien.

PS: ik heb mijn stukje dak vooraan deze week laten wrappen in gloss black zodat het panoramadak nu visueel doorloopt zoals bij panoramadak van mijn S en E. Doet deze R231 goed.
                                        Last edited by Iridium; 03/05/2015, 23:20. Reden: Ps toegevoegd
                                        IRIDIUM

Groeipunt
                                        Helderzienden

Comment

• Awel, als ik 'm heb, spreken we eens af.
                                          OO 00 OO

Comment

Working...
                                          X