Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz SL R231

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Veel verschillende meningen. Ik vind de achterkant de knapste zijde, ik apprecieer de hoeveelheid details maar die voorkant en met name de koplampen zijn héél erg wennen... En dan zijn er nog enkele proporties die vanuit verschillende kijkhoeken gewoon niet kloppen
    BMW F10 535d
    Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
      @gta

Persoonlijk vind ik Mercedes momenteel op eenzame hoogte staan qua design. Men ziet tenminste het verschil tussen de verschilende modellen wat van de twee andere premiummerken niet altijd gezegd kan worden. Alleen mogen ze wel wat werk maken van het interieurdesign want dat oogt soms wat oubollig. Ik zou een A4,A6,A8,3,5,7 altijd laten staan tvv een C,E of S. En dan hebben we het nog niet eens over bijv. de SLS, SLK en CLS die gewoon af zijn. Damn, Mercedes is goed bezig.
      Smaken verschillen duidelijk. Mercedes is naar mijn mening meestal heel erg slecht bezig, met een paar uitzonderingen. De huidige C-klasse is in berline en breakversie zeer geslaagd. Het is de knapste Mercedes van de jongste 25 jaar. De S-klasse kan er zeer goed mee door, vooral nu de plastieke latjes van de Gamma van de achterlichten gehaald zijn.

Maar voor de rest... man, man, man. Zoals GTA terecht heeft aangehaald, is de E-klasse qua design een misser. Ik vind de neus van de E nog geslaagd, maar de rest is erg (die knullige, ongelooflijk grof uitgewerkte krul die naar de Ponton zou moeten verwijzen) tot héél erg (het trieste interieur).

De nieuwe B-klasse is van een choquerende lelijkheid, met die vreemde flanken en vooral die horrorkoplampen. Het interieur is wel geslaagd (ook zeer uitzonderlijk bij Mercedes dezer dagen), maar of dat zal volstaan om dit lelijke busje te redden...

Deze SL is uit proportie (maar dat was de laatste facelift van het vorige model ook al, met die in verhouding te hoge grille en een vooroverhang die niet past op een achterwielaangedreven roadster) en heeft al even lelijke koplampen als de B-klasse.

Voeg daar nog het overgrootvader-imago en de hallucinante pretentie om nog veel meer te vragen dan de rechtstreekse concurrenten aan toe en je hebt het perfecte verklaring voor het gegeven dat Mercedes commercieel steeds verder achterop geraakt ten opzichte van BMW en Audi.

Comment

Magic Vision Control

In de nieuwe SL debuteren twee systemen. Het eerste is Magic Vision Control. Dit is een efficiënt wis/was-systeem waarbij ruitensproeiervloeistof via de wisserbladen op de voorruit wordt gespoten. Dit voorkomt een ‘splash’ die het zicht kortstondig belemmert en bovendien hebben de inzittenden zo geen last van ‘spatwater’.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Ik vind dat mercedes zogoed als al zijn modellen verkracht heeft. Damm spuuglelijk.
          De éérste sl die ik lelijk vind .

Comment

ISTANT CLASSIC

www.mercedesbenz.de

Comment

Ben geen fan... Hopelijk irl een pak mooier, want zo kan 'm me absoluut niet overtuigen.
              nls2000

Comment

Amai wat een gedrocht. BMW en Mercedes zijn precies veel 'opgeblazen' wagens aan het tekenen. Dit model is zo dik (in de negatieve zin), het past alleen bij een echte dikke duitser, een oude met kletskop.

Soit deze SL wil ik nog niet gratis. Of toch wel om te verkopen en met de centen een prachtige oude SL te kopen, een 129, of nog beter een 107, of helemaal de max: een pagode!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jan67 Bekijk Berichten
                  Soit deze SL wil ik nog niet gratis. Of toch wel om te verkopen en met de centen een prachtige oude SL te kopen, een 129, of nog beter een 107, of helemaal de max: een pagode!
                  weet je wat al deze sl's gemeen hebben
                  het 360° vieuw

Comment

in 3d

Comment

Ik vind hem bloedmooi.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        in 3d
                        ik krijg daar koppijn van

net zoals van airco, maar ook die kan je bijna niet meer niet krijgen, 't is standaard ... dus haasten als ik nog een TV wil zonder 3D

Comment

Best leuk dat er zo'n gemengde meningen zijn. Goed dat er mensen zijn die deze SL lelijk vinden want ze zullen hem enkel mooier gaan vinden.

Nieuw fotomateriaal:

Comment

Comment

Comment

Ik vind hem toch best wat hebben. Enkel recht vooraan is het wat wennen...

Comment

Ik ben er smoorverliefd op.

SL 350 met AMG-pack moet voldoen voor mijn moeder, lage CO2 uitstoot dus toch nog fiscaal 'aantrekkelijk'..

Comment

In 't rood.

Comment

Laatste foto's: die grotere velgen heeft 'ie echt nodig. Begint al te wennen, trouwens (behalve de neus).

Comment

ik heb nog nooit een benz om z'n uiterlijk gekocht

ook al zijn ze allemaal prachtig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak

ook rare snuit

Comment

Working...
                                          X