Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz SL R231

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
    benzine is zo al moeilijk te vinden en een manuele merc nog meer dus als je die dan nog wil combineren
    benzine SL al moeilijk te vinden ? al sjans dat SL alleen maar in benzine te krijgen is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
      benzine SL al moeilijk te vinden ? al sjans dat SL alleen maar in benzine te krijgen is...
      kdacht dat die laatste opmerking over NNC in het algemeen was en niet specifiek op de SL want een manuele SL?
      lets have some more member berries

Comment

• daarnet gebeld, ict je pm-bak zit vol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          daarnet gebeld, ict je pm-bak zit vol
          wat leger gemaakt.
          IRIDIUM
          Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
          Helderzienden

Comment

• Mijne ook leeg gemaakt!
            Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Ik wil ook wel weten wat ze hebben gezegd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                kdacht dat die laatste opmerking over NNC in het algemeen was en niet specifiek op de SL want een manuele SL?
                Klopt. Sorry voor OT.

Comment

• ik werd gelijk met de directeur doorverbonden en schaamde me enigszins als ze vroegen, heb je intresse in de auto

Comment

ik werd gelijk met de directeur doorverbonden en schaamde me enigszins als ze vroegen, heb je intresse in de auto
                    Direct ingehaakt?

Comment

ik werd gelijk met de directeur doorverbonden en schaamde me enigszins als ze vroegen, heb je intresse in de auto
                      Dat heb je toch! (alleen niet om 'm te kopen )
                      Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                        Ik neem aan dat je deze wagen privé aankoopt.

De SL 350: € 755,-BIV en € 1.485,- rijtax.
                        De SL 500: € 2.280,- BIV en € 2.282,- rijtax.

Conclusie: Kiezen voor de SL500.
                        Hoe raar dat een mens op een maand van idee kan veranderen.

Op gebied van Wow gevoel /emotie zou ik misschien (ooit) opteren voor een Porsche, Maserati of Aston Martin.

Mijn verstand, mijn liefde voor het merk, het interieur, de gadgets, mijn huidig wagenpark...zorgen er toch voor dat ik voor een SL ga.

Kiezen voor de 350 was ook weer 100% kiezen met mijn verstand.
                        Hoe langer de zoektocht vordert, hoe langer mijn gevoel en hart toch de V8 overwegen.

Net zoals BMWMB moet ik toch rekening houden met wat klanten, omgeving,... zelfs familie van zo een wagen vinden.
                        en dan is een SL500 misschien wel de ideale wagen en tevens voorzien van dezelfde gadgets als in de S die het leven comfortabel maken.

dat maakt ook dat de wagen niet alleen als weekendwagen / zomerwagen kan dienen, maar op een mooie winterdag ook eens van stal kan gehaald worden.
                        IRIDIUM

Groeipunt
                        Helderzienden

Comment

• Mercedes voegt een nieuwe versie aan de SL-serie toe, de SL 400. Deze vervangt de SL 350 en is voorzien van een 333 pk sterke zescilinder met dubbele turbo.

De SL 400 heeft een drieliter V6 biturbo van 333 pk en 480 Nm, waarmee het sprintje naar 100 km/h in 5,2 seconden gepiept is en je kunt doorhalen naar een begrensde top van 250 km/h. Het gemiddelde verbruik bedraagt 7,3/100 km, wat overeenkomt met een CO2-uitstoot van 172 g/km.
                          De nieuwkomer vervangt de SL 350 als ‘instapversie’ van de SL-reeks. Die versie had een 3,5-liter V6 met 306 pk en 370 Nm. Qua specificaties gaat de SL 400 er dus flink op vooruit ten opzichte van zijn voorganger.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Toch blijf ik het jammer vinden dat al die atmo benzines stillekes uit het gamma verdwijnen, ook al zijn de geblazen benzines in vele aspecten merkelijk beter.

Comment

• snuitekes en dat lijntje in de units

Comment

• Comment

• [QUOTE=bobo;5316889][/QUOTE
                                  vergelijk geen r107 of een r129 met een r230 of r231. De eerste 2 zijn classics of future classic. De r230 is een wagen die crasht qua depreciatie , de andere r231 gaat het zelfde pad op want is nog logger ! De verkoopcijfers liegen niet de r231 is de slechtst verkopende sl ooit. Mb geeft na 2 jaar toe dat de opvolger terug een stoffen dak zal krijgen om de lijn weer sexy te maken.

Comment

• dat vind jij

Comment

• geef mij maar een metalen dak! ofwel moeten ze ook een coupe versie uitbrengen zodat mensen de keuze blijven hebben
                                      lets have some more member berries

Comment

• gewoon standaard hardtop zoals het was/is is goed

bij de pagode was de hardtop optie

Comment

• Fotootje plaatsen van de uiteindelijke aanwinst: 2013 SL R231 Edition 1

IRIDIUM

Groeipunt
                                          Helderzienden

Comment

Working...
                                          X