lang leve de R107 en R129 !!!!! Dat waren klasse bakken !!!!!! En met stijl ! Deze nieuwe en de vorige zijn gedrochten !! Kijk maar naar de restwaarde van de vorige !!!!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes-Benz SL R231
Collapse
X
-
Beter, veel beter, al kan het nog beter, maar het is een mooi knap ding.
Zijn voorganger vind ik maar een gedrocht, dus blij dat daar een einde aan is gekomen.
Het blijft wel wachten op echte foto's natuurlijk, want die 3D renders tonen ook maar half hoe het eruit ziet in het echt.
Al moet ik eerlijk zeggen dat het me wel wat doet denken aan de SLS, maar dan zo een kleinere versie ervan, zeker als je dan verder kijkt naar de SLK.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZo kwalitatief hoogwaardig hebben ze ze sindsdien nooit meer gemaakt. En toen was die ook meteen een succesnummer qua looks. Sexy, en nog nét voldoende luchtig qua flair & looks om de typering SL te verdienen.BMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door _Renato_ Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door _Renato_ Bekijk Berichten
Lijkt hard op een Volvo-koplamp, hierzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wwspiderbig Bekijk BerichtenMijn vader heeft deze besteld een 500. zijn vorige SL is die van 2003 dus voor face-lift.
De oude houdt hij ook in zijn bezit. Deze week gaan we hem voor het eerst irl bekijken op een geheime locatie.
Ik hoop dat ik wat foto's mag maken.
Comment
Comment