Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz SL R231

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

lang leve de R107 en R129 !!!!! Dat waren klasse bakken !!!!!! En met stijl ! Deze nieuwe en de vorige zijn gedrochten !! Kijk maar naar de restwaarde van de vorige !!!!

Comment

R107 houdt goed z'n waarde, de R129 een héél pak minder.

Denk dat de huidige zo'n geval is die ge eerst eens in het echt moet gezien hebben. De foto's doen de wagen geen eer aan.

Comment

Héél knappe wagen. Elegantie ten top.

Comment

ik vind hem echt mooi en ik denk dat het irl enkel beter zal worden! gespierd maar net niet te gespierd! Mooi werk wat mij betreft!

Comment

Beter, veel beter, al kan het nog beter, maar het is een mooi knap ding.
            Zijn voorganger vind ik maar een gedrocht, dus blij dat daar een einde aan is gekomen.

Het blijft wel wachten op echte foto's natuurlijk, want die 3D renders tonen ook maar half hoe het eruit ziet in het echt.

Al moet ik eerlijk zeggen dat het me wel wat doet denken aan de SLS, maar dan zo een kleinere versie ervan, zeker als je dan verder kijkt naar de SLK.

Comment

Die achterlichten vanuit deze hoek, dat doet me aan de BMW 5 (E60) denken.

Comment

Comment

Last edited by ; 24/12/2011, 14:00.

Comment

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Last edited by ; 24/12/2011, 14:07.

Comment

Dat interieur is echt top

Comment

Zelfs in een SL blijft mercedes ten top met hout!

Prachtig!
                        Details

Comment

Super knap.
                          Kan niet wachten om de 55 amg te zien...

Comment

Jammer van dat mat. Ziet er niet zo leuk uit : wat doffig eerder

Comment

Echt de moeite!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Zo kwalitatief hoogwaardig hebben ze ze sindsdien nooit meer gemaakt. En toen was die ook meteen een succesnummer qua looks. Sexy, en nog nét voldoende luchtig qua flair & looks om de typering SL te verdienen.
                                Mijn vrouw heeft zo'n 350 gehad en rijdt nu nog steeds met de 500SL opvolger (dateert van 1993). Qua rijgenot en model heeft ze altijd haar 350 voorganger verkozen. Maar de nieuwe ziet ze echter wel weer zitten... Het rooster oogt ook weer wat meer retro.
                                BMW M2 Coupé
                                Audi S5
                                Nobody is Perfect!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door _Renato_ Bekijk Berichten
                                  Prachtig detail, dat gebogen hout.

Oorspronkelijk geplaatst door _Renato_ Bekijk Berichten
                                  Na zelfs al foto's van de nieuwe SL in z'n geheel gezien te hebben zou ik b.v. in een online quiz "van welke auto is dit onderdeel" nooit 't juiste antwoord gegeven hebben.

Lijkt hard op een Volvo-koplamp, hierzo.

Comment

als je mocht voelen, hoop ik dat er in deze schijnwerper nog steeds relief zit, de zijdelingse leds

Comment

In één zo'n lichtunit zit méér elektronica dan in een volledige auto van 25 jaar geleden.

Comment

Mijn vader heeft deze besteld een 500. zijn vorige SL is die van 2003 dus voor face-lift.

De oude houdt hij ook in zijn bezit. Deze week gaan we hem voor het eerst irl bekijken op een geheime locatie.
                                        Ik hoop dat ik wat foto's mag maken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wwspiderbig Bekijk Berichten
                                          Mijn vader heeft deze besteld een 500. zijn vorige SL is die van 2003 dus voor face-lift.

De oude houdt hij ook in zijn bezit. Deze week gaan we hem voor het eerst irl bekijken op een geheime locatie.
                                          Ik hoop dat ik wat foto's mag maken.
                                          Waarom houdt hij de oude.

Comment

Working...
                                          X