Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz SL R231

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Spuuglelijk.

Comment

• ik vind hem in het zilver en met gesloten dak wel heel mooi eigenlijk
      lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
        ik vind hem in het zilver en met gesloten dak wel heel mooi eigenlijk
        Natuurlijk, geweldige bak, zoals alles bij MB de laatste tijd.
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Voor mij blijft dit de knapste SL van allemaal

BMW X5 45e

Comment

• + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
              Compromisloos ? Wel leuk dat hij in zowat alle vergelijkingen met een BMW (M)6 beter is, ook rijdynamisch. Het blijft wel echt een van de lelijkere Mercedessen van de laatste jaren imo.
              Met compromisloos bedoel dat hij van alle markten thuis is.

Comment

• gisteren reed een sl 350 achter me in het donker, ik had nog nooit het front in het donker gezien maar ik wist dat het de nieuwe sl was

een donkerkleurige

Comment

• Vandaag in Sopot, toch wel een erg knap ding.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Benieuwd hoe hij rijdt nu dat hij uit Aluminium is gemaakt.
                      IRIDIUM
                      Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                      Helderzienden

Comment

• buren van mij hebben net ééntje gekocht (een zescilinder) naast hun CLA,is wel een prachtige combi die twee. Persoonlijk kan ik het nieuwe design van MB wel smaken
                        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• piccie ?

Comment

• Zal dit weekend wat foto combo's maken.
                            IRIDIUM

Groeipunt
                            Helderzienden

Comment

• Heb je een sl gekocht ?

Comment

• Nog niet, eerst paar dagen testrijden met de V8.
                                IRIDIUM

Groeipunt
                                Helderzienden

Comment

• Sl 500?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                    Sl 500?
                                    Wat laat voor een antwoord. Was een testrit met volgende wagen die nu te koop staat: http://www.nnc.be/nl-BE/Aanbod/Detail?vehicleId=497898

mijn voorkeur gaat naar deze motorisatie en kleurencombinatie: http://www.nnc.be/nl-BE/Aanbod/Detail?vehicleId=492603
                                    IRIDIUM

Groeipunt
                                    Helderzienden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
                                      Wat laat voor een antwoord. Was een testrit met volgende wagen die nu te koop staat: http://www.nnc.be/nl-BE/Aanbod/Detail?vehicleId=497898

mijn voorkeur gaat naar deze motorisatie en kleurencombinatie: http://www.nnc.be/nl-BE/Aanbod/Detail?vehicleId=492603
                                      Voor dat geld toch direct een 991 cabrio, maserati grancabrio, of dergelijke nee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichten
                                        Voor dat geld toch direct een 991 cabrio, maserati grancabrio, of dergelijke nee?
                                        je kan een SL toch niet vergelijken met een 911?
                                        lets have some more member berries

Comment

• ok de 911 is nog altijd kleiner, minder luxueus, sportiever en ga zo maar verder.
                                          Maar de laatste jaren zijn die verschillen wel kleiner geworden tussen 911 en sl.

Comment

Working...
                                          X